Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod zelvotron » pon úno 25, 2013 20:02

Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.


Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Marťas » pon úno 25, 2013 20:06

zelvotron píše:
Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.


Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...

Proboha, co jsem to napsal? :shock:
Už jsem to opravil :oops:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » úte úno 26, 2013 11:20

Tak včera jsem Fordíka zase navštívil. Dofoukal pneu, vyndal baterii po těch letech měla ještě 10,5V tak jsem ji napojil na nabíječku a uvidím, ale moc šancí jí nedávám (těsně před odstavením byla dána nová a naštěstí byla odpojená). Vyřadil jsem na N a odbrzdil, moc se mu hnout nechtělo ale po pár žduchancích pakny povolily a už se docela lehce hýbal. Náplně jsou všechny na maximu. (Převodovku zkontroluji po oživení) Ten flek vypadá na olej z motoru a vznikl zřejmě ještě za provozu. Motor je silně "nakonzervovanej" a vypadá to že to teče pod víky ventilů. Nejvíc starostí mi zatím dělá uložení termostatu, je to tam samej oxid a na tom kapky chladící kapaliny, snad to nebude rozežraný do toho dloubnu až po převozu.
Naposledy upravil BeerRudolf dne úte úno 26, 2013 14:57, celkově upraveno 1
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod ger007 » úte úno 26, 2013 11:47

tak vsetky popisane problemi sa javia ako male problemi snad to pri tom aj ostane :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » čtv úno 28, 2013 09:15

:heart: :bounce: TAK UŽ JE MUJ :!: :hello1: Říkám mu Profesor podle vědecké hodnosti původního majitele. Doma lehce peklo, prý další krám :mrgreen:
Další zjištění : teče servo dole u řízení, vyměnit hadice a přetěsnit. Auto je původem z CH kde mělo dva majitele, v roce 1991 dovoz do ČR, dar matky synovi po úmrtí manžela. Udělán nový lak ale původní barva. Auto nebylo bouráno důvodem k nalakování bylo velké množství oděrek na laku. Jo a ještě to má v CH dodělávaný skleněný šíbr . Myslím že to je :heart: na zbytek života :!: Povinné ručení u Triglavu 225,- kč / year :lol:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod valda1971 » čtv úno 28, 2013 11:09

Tož Gratulka :bounce:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7204
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Marťas » čtv úno 28, 2013 12:12

Taky se připojuji ke gratulaci :)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Luděk Musil » čtv úno 28, 2013 12:30

BeerRudolf píše: :heart: :bounce: TAK UŽ JE MUJ :!: :hello1: ...

Hele neříkal jsi něco o autě s víc než dvěma kontrolkama ... :?: :P :lol: . L.
PS: jinak gratulace
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » čtv úno 28, 2013 12:54

Tož všem moc děkuji za gratulace a sám doufám že bude samá radost :wink: Co se týká kontrolek, však on jich o mnoho víc mít nebude. A hlavně se to opravuje bez počítače :!: :twisted:
Z důvodu, že na toto auto nemám nic náhradního (což mne dost znepokojuje, já totiž miluju sysláty) sháním za rozumný peníz nějaké díly na tohoto krasavce. Výhodou je, že tento typ se dělal v D i GB takže snad se něco sežene. Po podrobnější prohlídce určitě budu konkrétnější a při renovačních pracech narazím jistě na nějaké záludnosti. Takže mimo vše ostatní teď hlavně shání pravé venkovní chromované zrcátko ideálně seřiditelné tím čudlíkem zevnitř, hýbe se pouze sklíčko, (není podmínkou). Musí být vizuálně stejné jako levé viz. foto
Přílohy
FordZr.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Jakub Metelka » čtv úno 28, 2013 17:31

Taktéž gratuluji k dalšímu přírůstku :wink: .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Marek » čtv úno 28, 2013 18:43

Tak jsem k té káře našel něco málo technických údajů, především údajů servisního charakteru. Třeba se to bude hodit.

Motor - kód YYC
V6 - objem 2293ccm
stupeň komprese: 9,0:1
jmenovitý výkon: 80kW / 5500rpm
minimální oktanové číslo paliva: 97
pořadí zapalování: 1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)
karburátor: Solex 2V, typ 77TF9510
zapalovací cívka - typ: Bosch 0221119030
odtrh kontaktů přerušovače: 0,3-0,4 mm
úhel sepnutí kontaktů: 30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu: 8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací) při palivu 97 oktanů
odstředivý regulátor: 18-22° KH při 1500 rpm, 26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah: 12-18° KH
podtlaková regulace začíná při 120 mBar, končí při 333 mBar
volnoběžné otáčky: 800 rpm (AT 670 rpm)
emise CO max.: 3%
emise HC max.: 500ppm
svíčky - typ: Bosch WR7D+; Autolite 63; Champion RN9YCC; NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod 0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada :-))
palivové čerpadlo - přetlak: 0,3 Bar
kompresní tlak (teplota min. 60°C): 9-11 Bar
ventily - vůle při seřizování (zastudena): SV 0,35 mm / VV 0,40 mm
olej motorový: specifikace API SG a vyšší, SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství: 4,25 l
olej převodový - specifikace: SAE 80W (alt. SAE 80W/90), API GL-4
olej převodový AT - specifikace: ATF DexronIII
olej převodový - množství: 1,7-2,0 l (AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace: SAE 80W/90 (alt. SAE 90), API GL-5
olej diferenciál zadní nápravy - množství: 2,0 l
olej servořízení - specifikace: ATF DexronIII
chladicí kapalina - množství: 10,2 l
brzdová kapalina - specifikace: DOT4
brzdová kapalina - množství: 0,7 l



Granada V6.jpg
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Vašátor » čtv úno 28, 2013 22:04

Taktéž gratuluji k zakoupení tohoto nádherného kousku :wink: a kdyby jsi někdy hledal dobrý servis, doporučuju classic-oldtimer.cz :mrgreen: :oops: :rolleyes:

Marku, ty jsi se nám do těch informací o techníckých udajích ale nějak dal, pěkné :thumbleft:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9303
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod BeerRudolf » pát bře 01, 2013 08:52

Teda Marku :shock: jsi nezaplatitelná studnice informací. Moc děkuji toto mi určitě pomůže. Zrovna jsem špekuloval jak vyměním olej v AT převodovce a kolik ho budu potřebovat, teda že je ho potřeba 7 litrů :o tak to by mně ani ve snu nenapadlo. Ještě jednou moc děkuji :!:
K dílům. To zrcátko by mělo být stejné jako u Capri MK2 http://www.youtube.com/watch?v=RoN8JN3E09Q . Dále potřebuji jednu krytku středu disku kola (viz foto) nebo čtyři jiné pasující.
Přílohy
FordKoloLev.jpg
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod Marek » pát bře 01, 2013 09:05

Tak mám určité zdroje (knižní i internetové), kde se dá leccos opsat. A protože píšu diplomku, jsem tak nějak rozjetej a jak jsem v tom ajfru, tak tu a tam napíšu něco i sem :-).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Příspěvekod dusin » pát bře 01, 2013 09:16

Akoraát těch 97 oktanů mi přijde nějaký divný.....
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků