Výměna těsnení pod hlavou Niva 1,7i

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Výměna těsnení pod hlavou Niva 1,7i

Příspěvek od jackfree »

Není zde na foru někdo z okolí Hradce Králové co má s tímhle na motoru Lada zkušenost?Myslím že to zvládnu ale dělat to s někým kdo už ví jak by bylo lepší(ví přesně jaké nářadí je třeba, na co si dát pozor atd.) Našel sem bílý povlak pod víčkem víka ventilů a pokud to není jen kondenzace z mých krátkých jízd( poslední dobou ne víc jak 2km v kuse), což doufám, tak to bude asi těsnení, jelikož sem auto 2x uvařil bo mi tekl kohout topení... teď už vše rozhodne jen voda...jestli se bude nebo nebude ztrácet..
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna těsnení pod hlavou Niva 1,7i

Příspěvek od Drobek81 »

jackfree píše:Není zde na foru někdo z okolí Hradce Králové co má s tímhle na motoru Lada zkušenost?Myslím že to zvládnu ale dělat to s někým kdo už ví jak by bylo lepší(ví přesně jaké nářadí je třeba, na co si dát pozor atd.) Našel sem bílý povlak pod víčkem víka ventilů a pokud to není jen kondenzace z mých krátkých jízd( poslední dobou ne víc jak 2km v kuse), což doufám, tak to bude asi těsnení, jelikož sem auto 2x uvařil bo mi tekl kohout topení... teď už vše rozhodne jen voda...jestli se bude nebo nebude ztrácet..

to "maslo" pod vickem je ted normalni, tomu nedavej zadnou vahu. Voda by se kdyz uz tak ztracela do valcu nebo by se ztracel olej do vody,... Zmer tlaky ve valcich, jen tak spolehlive zjistis, zda je motor v dobre kondici. Nepoustej se do toho zbytecne, zadnej stres...ja sice po uvareni menil tesneni, ale to mi vyvrely 4litry vody nez sem si toho vsiml a zastavil. I tak sem s tim jeste 2mesice jezdil, jen se ztracel olej a voda tak sem snad kazdej den doleval, nebyl cas menit...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pokud jsi motor dvakrát uvařil, bude dřív nebo později nutné vyměnit těsnicí simeringy na ventilech, neb tou vysokou teplotou pravděpodobně umřely. To se brzy projeví vysokou spotřebou oleje v motoru a namodralým kouřem z výfuku. Takže tak jako tak doporučuji hlavu dolů, ventily vytlouct a řádně očistit, zabrousit je korundovou pastou a vyměnit simeringy. Zkušenému dělníkovi to zabere asi pět až šest hodin práce.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od jackfree »

No ta gufera to už bude maličkost ale doufám že to nebudu muset dělat teď v mrazu a že to nebude akutní problém, co sem to uvařil tak to už bylo v létě a motor si nebere ani decku na 10 000km :shock: ! Pílý povlak sem včera utřel a pak jezdil a dnes koukám že víčko je zase normální(bez kondenzace). Zbývá už jen ohlídat chladící náplň... Zaráží mne že mi teď odešel kohout topení téměř novej, aby to netlakovalo pod hlavou do chlazení...kohout sem dal novej, chlazení zalil a odvzdušnil tak se uvidí...
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“