Výměna palubky 2103/06 do 2101:
- palubky jsou rozměrově naprosto stejné
- musí se vyměnit páčky pro ovládání topení + skrátit levý bowden
- předělání elektroinstalace (barvy nemusí souhlasit)
- pro použití ukazatele tlaku oleje namontovat na motor tvarovku (rozdvojku) s čidlem
- u volantu musí být namontována trojpáčka, jinak nebude možno ovládat stěrače ostřikovače
Něco z elektroinstalace:
V první řadě svést dráty od všech budíku do jednoho svazku (kostra a plus pol společný pro všechny budíky). Po té se podle barev (lépe proměřit) podívat který drát vede na co a popsat si koncovky (u 2103 jsou dvě pro všechny budíky). No a po té akorát zjistit co je jaký drát u budíků 2101 a přestrkat dráty v koncovce ...
Plusový pól až po zapnutí klíčku.
Otáčkoměr:
1.drát (oranžová) - plusový pol
2. drát - kostra
3.drát - vede od kontaktu číslo 1. indukční cívky
pak tam jsou ještě dráty od žárovek, to poznáš. Kostra je pouze jedna - společná.
Teploměr:
plusový pól
kostra
drát od čidla teploty v hlavě motoru
Olejoměr
plus pól
kostra
drát od snímače tlaku oleje
kontrolka - drát od čidla oleje
Palivoměr
plus pól
kostra
drát od snímače stavu paliva
kontrolka - drát od snímače rezervy
Tachometr
zapojení kontrolek poznáš snadno