od Majo » čtv bře 29, 2007 09:05
riesite tu vsetko mozne, ale na nespravne nastaveny predstih ste este nedosli
Na znizenie 1,6ky o 1,5mm z bloku by 98okt postacovat mal, i ked 100vka by bola urcite vhodnejsia. Avsak predstih treba odladit, nie je to len supnut tam nejaky zakladny a len jazdit. Ja som sa drbal s pruzinkami pol roka kym to jazdilo ako malo a nikde necvrlikalo. Proste potrebujes dosiahnut maximalny predstih, pri ktorom este "necvrlikaju ventily" a vtedy budes mat aj najvyssi vykon aj najnizsiu spotrebu
Mozno bude treba skratit odstredivu regulaciu, i ked nie vzdy je to nutne....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4