Zaplat panbuh timhle moje vozitko netrpi ( zatim)
ale vzhledem k tomu ze cerpani a vstriky paliva nebudou nachylne ne vlhkost okolo, zbvyva zapalovani , pripadne nejaka cidla (oblibena vaha vzduchu)
vaha vzduchu lze vyloucit tak ze pred startem ji clovek odpoji a pokud se to zlepsi tajk je to s ni napovazenou. Pricinou muze byt zkondeznovana vlhkost ktera je pricinou neadekvatnich siganlu - ale to je mala pravdepodobnost)
spis bych to videl na zapalovaci kabely, svicky ( tohle mi delaly BOSCHky, po vymene v pohode ale nebylo to o vlhku ale studenem motoru). Preventivne bych dal jine kabely a pak taky muze byt problem s hermeticnosti zapalovaci jednotky ( civky + elektronika) kazdopadne bych zkusil ten zapalovaci blok otrit suchym haderem od spiny protoze ta muze zpusobovat povrchove svody).
pokud nic z toho nepomuze tak bych zkusil snizit elektrodovou vzadlenost svicek cca na 0,7-0,8mm. Vymena civek je draha legrace. 10 000kc.
KAmos rika ze nejlip se to pak testuje rozprasovadlem vody na kytky..... vyrobit mlhu v motorovem prostoru a pak zkusit startovat
Nektere automobilky maji predepsany servisni preventivni ukon vymena zapalovacich kabeliu po 100 000km nebo 5 letech. Je to prevence pred tim aby ti kvuli necemu takovemu neodesel kat. Nepalici svicka ho totiz docela dobre odrovna....Pokud ti ale nesviti CHK ENG tak by to melo byt ok.