100 let to teda netrvalo, leč za chvilku to taky nebylo, ale je. Oproti standardnímu zapalování jsem zjistil tyto subjektivní dojmy.
1) hned po nastartování studeného motoru je chod podstatně klidnější a snese i více ubraného sytiče
2) celkový chod motoru se mi zdá měkčí
3) ve vyšších a vysokých otáčkách se mi zdá motor méně hlučným
4) akcelerace se asi nezměnila, stále stejný lenoch leč roztáhnutelný a málo žravý (snad zůstane)
5) maximální dosažená rychlost 160 km/hod dle tachometru a šel by asi i více, dříve jen 155/hod, podotýkám, že mám 4q
Zatím jse s tím nacoural jen 30 Km, takže na nějaké hlubší závěry je ještě čas. Trošku mě potrápil katalogový list BU931, který jsem mylně pochopil a tudíž prohodil kolektor s emitorem, než jsem na to došel chvilku to trvalo a prošel jsem malou krizí.
Celý ten bazmek je podle
http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... el_zap.htm respektive
http://fiat127.webzdarma.cz/fanclub/
Otázkou je jestli přežije plošňák, respektive jeho cesty s mezerami cca 0,6 mm, kdysi jsem takhle udělal elektronkový zesilovač a po půl roce se probily cesty, je zajímavé, že jen na desce s elektronkami, zdroj zůstal v pohodě.