kotouce misto bubnu

Moderátor: Moderátoři

kotouce misto bubnu

Příspěvekod Maysner » sob črc 15, 2006 19:23

zdravim. chtel bych se vas optat jestli ste nekdo delal prestavbu zadni bubnove napravy na kotoucovou. budu mit Ladu 21044i od otca a bubny uz nebrzdi a sou nejaky zahnili takze se stejne budou muset odvrtat aby se zpravili. tak sem premyslel co tam dat kotouce. ty budou lip brzdit, lip vypadat a celkove vic sedet k zamyslenymu tuningu celyho auta. budu rad kdyz mi poradite

a jeste bych mel dotaz jestli nekdo nemate naskenovanou nebo elektronickou podobu knizky kde jsou popsany ruzny opravy, schemata, zavady a podobny potrebny veci k autu. vim ze sme meli doma neco takovy ke stare sadine. otec to shanel ruzne po knihkupectvych apod ale nesehnal. auto je vyrobeny v roce 1996 a je to 1.7i. kdyz byste nekdo meli tak budu rad. ale zajima me jen verze v cestine. nemam naladu na ruzny prekladani cely bichle. a kdo by mel schema elektroinstalace v tomdle modelu auta tak za nej taky budu rad. dekuji vsem za rady

pokud uz tu tyto dotazy byli tak se omlouvam za vytvareni novyho prispevku. kdyz sem forum prolizal tak sem nic takovyho nenasel :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod capodrak » sob črc 15, 2006 19:39

Nevím jak moc velkou upravu bys rád s kolmbíkem rád ale mužu ti řict že bubny tomu uplně stačí, ale musí fungovat sam mam 17i v sedanu a ještě s LPG a brzdy sou v pohodě :wink: (a to už mi zadek kuli špatnejm prasátkum taky nějak extra nebrzdí)
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Maysner » sob črc 15, 2006 21:39

no ja je stejne budu muset menit protoze ty co tam sou uz moc nebrzdi. ale kdyz chci auto tunit a davat tam litaky tak nabarveny bubny nebudi tak dobrej dojem jako kotouce. a taky preferuju pravidlo ze podvozek musi byt rychlejsi nez motor. kazdopadne tam ty kotouce chci dat ale ptam se kvuli tomu jesli uz to na lade nekdo delal, kdo by mi poradil. normalne se ta prestavba dela treba na feliciich kde to taky neni potreba ale proste tuning si neco zada. takze asi tak
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Brandy » sob črc 15, 2006 21:50

Co se tyce tech manualu a schemat, prohledej www.ladaklub.com a urcite na neco narazis. :wink:
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Majo » sob črc 15, 2006 22:21

Kotuce vzadu mam napriklad ja 8)
Konkretne mam tiez 2104, kotuce som pouzil z Fiata Croma. Prakticky sa daju namontovat akekolvek ked mas na to vhodne naradie(sustuh, freza, zvaracka...), ovsem je dobre ked maju kotuce tiez roztec sroubov 4x98, ze :P
Ak chces nieco, co Ti bude sekundovat k prednym seriovym brzdam a nemas chut na extremnu prestavbu, tak skus zohnat kotuce z Fiata 125p. Tie by mali pasovat bez uprav, proste len odmontujes bubny a vsetko s nimi spojene a namontujes kotuce z Polaka a vsetko spojene s nimi.
Ja budem davat predne brzdy vacsie a z vnutornym chladenim, takze pre mna su super dozadu z tej Cromy, ale k prednym seriovym su prilis predimenzovane. A minimalne kolesa co na ne dostanes su 14".
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod capodrak » sob črc 15, 2006 22:24

Maysner píše:no ja je stejne budu muset menit protoze ty co tam sou uz moc nebrzdi. ale kdyz chci auto tunit a davat tam litaky tak nabarveny bubny nebudi tak dobrej dojem jako kotouce. a taky preferuju pravidlo ze podvozek musi byt rychlejsi nez motor. kazdopadne tam ty kotouce chci dat ale ptam se kvuli tomu jesli uz to na lade nekdo delal, kdo by mi poradil. normalne se ta prestavba dela treba na feliciich kde to taky neni potreba ale proste tuning si neco zada. takze asi tak

Skoušeli to kluci ale neprojdeš technickou a rači si otridskej bubny a vylešti nějakým nepořdádkem na hliník :wink: .... taky nesmíš zapomenout na ruční brzdu a hromadu dalších věci :wink:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Maysner » sob črc 15, 2006 22:24

Brandy píše:Co se tyce tech manualu a schemat, prohledej www.ladaklub.com a urcite na neco narazis. :wink:


no k motoru sem tam nasel(coz me tesi) ale ostatni ani ne. elektroinstalace primo na tendle model tam neni. a ta knizka co tam je v sobe taky neobsahuje nejak ten model :roll: :cry:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod capodrak » sob črc 15, 2006 22:27

Majo píše:Ja budem davat predne brzdy vacsie a z vnutornym chladenim, takze pre mna su super dozadu z tej Cromy, ale k prednym seriovym su prilis predimenzovane. A minimalne kolesa co na ne dostanes su 14".
To tam máš 100kw motr :?: ty brzdy by ti zastavily 2 lady naráz :wink:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Majo » sob črc 15, 2006 22:28

mam aj jednu fotku. zrovna som menil kotuce lebo uz boli dobre zodrate, hadzali a ako s tym autom nejazdim, tak este aj poriadne zhrdzaveli:
Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod capodrak » sob črc 15, 2006 22:28

Maysner píše:
Brandy píše:Co se tyce tech manualu a schemat, prohledej www.ladaklub.com a urcite na neco narazis. :wink:


no k motoru sem tam nasel(coz me tesi) ale ostatni ani ne. elektroinstalace primo na tendle model tam neni. a ta knizka co tam je v sobe taky neobsahuje nejak ten model :roll: :cry:

:lol: tyhle modely se nekazí :wink:

Majo pěkný :wink: až mude moje hotoví tak budu taky šťourat brzdy :wink:
Uživatelský avatar
capodrak
 
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice

Příspěvekod Maysner » sob črc 15, 2006 22:32

Majo píše:Kotuce vzadu mam napriklad ja 8)
Konkretne mam tiez 2104, kotuce som pouzil z Fiata Croma. Prakticky sa daju namontovat akekolvek ked mas na to vhodne naradie(sustuh, freza, zvaracka...), ovsem je dobre ked maju kotuce tiez roztec sroubov 4x98, ze :P
Ak chces nieco, co Ti bude sekundovat k prednym seriovym brzdam a nemas chut na extremnu prestavbu, tak skus zohnat kotuce z Fiata 125p. Tie by mali pasovat bez uprav, proste len odmontujes bubny a vsetko s nimi spojene a namontujes kotuce z Polaka a vsetko spojene s nimi.
Ja budem davat predne brzdy vacsie a z vnutornym chladenim, takze pre mna su super dozadu z tej Cromy, ale k prednym seriovym su prilis predimenzovane. A minimalne kolesa co na ne dostanes su 14".


tak ty kotouce z fiata by za to staly. predni bych rozhodne chtel met o neco vetsi a vrtany(to mi staci). a velikost rafku zas neni takovej problem. nejmensi co bych chtel davat by byli 15" ale nechci moc vysokou gumu takze bych sel i na vetsi rozmer



capodrak píše:Skoušeli to kluci ale neprojdeš technickou a rači si otridskej bubny a vylešti nějakým nepořdádkem na hliník :wink: .... taky nesmíš zapomenout na ruční brzdu a hromadu dalších věci :wink:


no tak technicka neni problem udelat i jinak ze jo. co tedkom pude na technickou tak jedine pres znamyho aby to melo jisty ze udela(hlavne kvuli tem zadnim brzdam. v tom stavu v kerym sou ted by neprosli)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » sob črc 15, 2006 22:33

capodrak píše:To tam máš 100kw motr :?: ty brzdy by ti zastavily 2 lady naráz :wink:

Zatial nie :P
Ale na to nemusis mat 100kW motor aby si potreboval rychlo zastavit. Pouzil som sirsie gumy, teda dokazem na cestu preniest viac brzdnej sily nez mam. A ver mi, ze brzdnej sily nie je nikdy dost, hlavne ked valis 180 a zrazu Ti do cesty skoci napr. srna. Keby zastanes o meter skor nemusis vyklepavat kapotu napriklad, ze. No a o tom to je.
Kto chce rychlo jazdit, musi dokazat aj rychlo zastavit, inak ohrozuje sam seba i svoje okolie.

PS: a ze si mam kupit ine auto pocut nechem :!:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Maysner » sob črc 15, 2006 22:38

Majo píše:Zatial nie :P
Ale na to nemusis mat 100kW motor aby si potreboval rychlo zastavit. Pouzil som sirsie gumy, teda dokazem na cestu preniest viac brzdnej sily nez mam. A ver mi, ze brzdnej sily nie je nikdy dost, hlavne ked valis 180 a zrazu Ti do cesty skoci napr. srna. Keby zastanes o meter skor nemusis vyklepavat kapotu napriklad, ze. No a o tom to je.
Kto chce rychlo jazdit, musi dokazat aj rychlo zastavit, inak ohrozuje sam seba i svoje okolie.


tak v tomto se schodnem :wink:



capodrak píše:To tam máš 100kw motr :?: ty brzdy by ti zastavily 2 lady naráz :wink:


znam z netu par aut co maj docela nevykonny 1.0 motory a taky maj kotouce vsude a ty dokazou zastavit aji TT kery ma skoro 200kW. kdyz se ty brzdy prestavi na lepsi tak nic nezkazis ba spis si jen polepsis. a tomu ver
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » sob črc 15, 2006 23:00

Dnes som sa cele poobedie babral s bubnami na mojej druhej Lade, aby som presiel blbou STK-ckou. A mam pocit, ze aj tak neprejdem. Stale to poriadne nebrzdi.
To je ironia, STK mi nedaju lebo mi bubny nebrzdia. Ked si tam dam kotuce, tak STK stejne nedostanem lebo tam kotuce nemaju co robit a nikoho uz nezaujima ze brzdia super :x
A tak sa mozem vykaslat na vsetko, spravim si ako chcem a na STK strcim par supiek do vrecka a mam po problemooch
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod JmJ » ned črc 16, 2006 00:01

legalizer:

Myslim, ze pri pripadne nehode, budou brzdy prvni vec, ktera by vysetrujici organy mohla zajimat. Aspon me by to zajimalo :-). A pak ti pomahej panbuh, kdyz mas v zadu jine brzdy nez mas mit.

To je jen jeden pohled na vec, ktery by jsi mel zvazit.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků