Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Moderátor: Moderátoři
Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
mam řazení u volantu a nemůžu najít polohu zpátečky, poradí mi tu někdo?
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Řekl bych od sebe zatlačit a dolů, jako u Trabanta.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
http://www.w353.cz/ijizda.html
Páka se musí jakoby vytáhnout. Zhruba ve 2/3 stránky, po ukázání myší na obrázek to názorně ukáže. A není to jako u trabanta, ale přesně naopak.
Páka se musí jakoby vytáhnout. Zhruba ve 2/3 stránky, po ukázání myší na obrázek to názorně ukáže. A není to jako u trabanta, ale přesně naopak.
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Tím pádem můj příspěvek je mimo.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Otázka už je zodpovězena, tak snad nebude vadit, když se také zeptám na něco z článku.
Zaujal mne tento odstavec:
"Jednoznačnou výhodou Wartburgů je jejich snadná startovatelnost i za největších mrazů. Na rozdíl od jiných vozů jim k tomu stačí dobrý technický stav a malý trik, který spočívá v nasátí nadměrného množství směsi do válců před zastavením motoru ještě za tepla. Dělá se to tak, že po příjezdu na stanoviště, kde předpokládáme delší pobyt, např. přes noc, před vypnutím zapalování krátce přidáme plyn, vytáhneme a držíme táhlo přívěry vzduchu nebo sytiče a vypneme zapalování. Důležité je si uvědomit, že tím jsme motor tzv. přechlastali a v následujících několika hodinách, dokud bude motor zahřátý, nastartujeme jen stěží. O to snadněji to ale půjde ráno třeba při -20°C."
Je tohle praktikovatelné i u čtyřtaktu?
Zaujal mne tento odstavec:
"Jednoznačnou výhodou Wartburgů je jejich snadná startovatelnost i za největších mrazů. Na rozdíl od jiných vozů jim k tomu stačí dobrý technický stav a malý trik, který spočívá v nasátí nadměrného množství směsi do válců před zastavením motoru ještě za tepla. Dělá se to tak, že po příjezdu na stanoviště, kde předpokládáme delší pobyt, např. přes noc, před vypnutím zapalování krátce přidáme plyn, vytáhneme a držíme táhlo přívěry vzduchu nebo sytiče a vypneme zapalování. Důležité je si uvědomit, že tím jsme motor tzv. přechlastali a v následujících několika hodinách, dokud bude motor zahřátý, nastartujeme jen stěží. O to snadněji to ale půjde ráno třeba při -20°C."
Je tohle praktikovatelné i u čtyřtaktu?
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Proveditelné ano, ale smývá olej ze stěn válců
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Řekl bych, že nelze neb u čtyřtaktu ti takto předchystaná směs steče pod píst kde je již "dobrá" akorát k ředění oleje. Zatímco u dvoutaktu je pod pístem předchystaná již z principu funkce motoru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Já takto stopoval Wartburga vždy a chodil, jako hodinky. A staří pánové takovéto stopování doporučovali i před delším odstavením, neb se motor řádně promazal/konzervoval...
Tomas100: ještě bych se zeptal. Wartburg je v originálním stavu z roku 1968? To může být celkem vzácnost. Prohozené zpátečky, velká mřížka na haupně, bílý interier. Je to auto k světu?
Tomas100: ještě bych se zeptal. Wartburg je v originálním stavu z roku 1968? To může být celkem vzácnost. Prohozené zpátečky, velká mřížka na haupně, bílý interier. Je to auto k světu?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Já takto stopuju motorku a musím říct, že pak vždy lépe nastartuje. K-L má pravdu, u 4taktu by ti to bylo úplně k ničemu.
Re: Wartburg 353, r.v. 1968 -řazení zpátečky
Nejen že k ničemu, ale škodí to. Pozor na to - přesně, jak bylo zmíněno. Pokud ve spalovacím prostoru zbyde více než nezbytné množství paliva, toto se má snahu dostat do prostoru pod píst a likviduje olej. Nebezpečné je to zejména, používá-li se vůz na krátké vzdálenosti.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)