tak som spat...NIVA 1600

Moderátor: Moderátoři

čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od čmelák »

niva.jpg
caute, pod dlhsej dobe bez rusa som spat, zadovazil som nivu.
vcera sme ju boli vyskusat, presli sme toho dost a teda mozem povedat je to funny :mrgreen:

ale zistil som,,par nedostatkov" ktore mi dufam pomozete vyriesit.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: tak som spat

Příspěvek od Raduz »

Servus Čmelák, je vidět, že si dospěl do pořádného VAZu.... :D
®; Člen LKCS
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od čmelák »

potrebujem zohnat vykres na vyrobu podloziek pod zadne struny,
a vykres na podlozky pod cap predneho ramena
mame take nieco?
Uživatelský avatar
Michael 4x4
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Michael 4x4 »

:wink:

Ešte niekde by som mal mať nákres na výrobu podložiek pod misky pružín, aby sa misky vyrovnali do roviny, ale tuším s nimi bol nejaký problém. Keď budem mať viac času pozriem sa na to.
Přílohy
inter_rear_spring_spacer_105.jpg
BJ_spacer_diagram.jpg
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Luděk Musil »

Tak vítej zpátky, jsem rád, že jsi nezapomněl na vozy a kamarády jisté nejmenované východní značky. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od RIKIJAN »

ta podložky pod čepy jsem si nechal pálity a jsou dobré akorát by to chtělo jednu bez ty díry protože v tom je pěkne bláta
a ty zadní podlozky pokud si je necháš vypálit jen takhle kruhy tak to pak chce dokola ješte navařit kousek plechu aby se nedeformovala guma
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od čmelák »

tak dnes prisli suciastky, zajtra ide ide montovat
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Luděk Musil »

Brr ... venku je zima jak v ruský knížce ... radši pořádně přilož :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Kopr »

On má luxusní dílnu, tam se mu to bude dělat samo :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od čmelák »

ten horny vykres je dost zle citatelny, jedna sa tam iba o primer vonkajsi, priemer vnutorny, a sirku?
Uživatelský avatar
Michael 4x4
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Michael 4x4 »

Lepší výkres nemám, toto som len stiahol z netu odniekiaľ, v praxi som podľa týchto výkresov nepotreboval vyrábať nič.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od čmelák »

a na vykrese pre podlozky pod cap chybaju rozmery primer diery tej velkej
priemer malych ale to bude asi 8mm
kota /u+220545 neviem co je :/
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Majo »

stejne neviem kto by to podla toho vyrabal, to by chcelo CNC a pritom na to staci obyc sustruh a stojanova vrtacka. Ked zoberies zigulacky cap a kus hliniku sustruznikovi, on uz bude vediet co s tym. Jediny rozmer co potrebuje je pozadovana vyska podlozky, ostatne si pomeria podla capu.

Tak mi napada, vie niekto aky domcek riadenia ma Niva? 2101, teda s dlhou hriadelou alebo 2105, teda s kratkou?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Kolben
Příspěvky: 136
Registrován: pát říj 14, 2011 12:04
Bydliště: Střední Čechy, okr. Benešov

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Kolben »

Co vím, tak převodka řízení je shodná s 2105, ale musí se vyměnit páka za dlouhou...
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: tak som spat...NIVA 1600

Příspěvek od Majo »

Dik, to by znamenalo, ze original je 2101, to by aj davalo zmysel, kedze Nivu vymysleli v case ked 05 na svete este nebola. Ok, Cmelo, mam teda pre Teba tu spravnu :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“