Stránka 1 z 3

Felicia 1,6 GLXI RV. 1997

Napsal: pon bře 29, 2010 20:03
od Kewint
Elektronika a zase elektronika,vyházel bych to všechno,dneska kamoš co zadřel to fačko,tak že pojedem do posilky jeho táty pracovní felicíí....sednem do auta , otočí klíčkem,auto nastaruje a hend zdechne,po 5 takových to pokusech , na to sere a zkoušim to ja,nic, kontorola bezínu v nádrži ( nevěřil sem budíku) dolito pul litru v nadrži může být cca 15 litrů, felicia chytá ,protáčim na 3000 a nechávám bežet na volnoběh, rozjed cvrk...mrd konec.... starty stejné jako předtim, tak jsem zjistil, že nejde benzín ani do přívodní hadice, ani do toho velkého filtru, a tudíž čerpadlo jede naprázdno, vyndal jsem z toho akorát tento bazmek co je za velkym filtrem (na obrázku zakroužkován ten filtr a ten bazmek, po nalití benzínu přímo do hadičky co vede k čerpadlu to chytlo, po nalití benzínu do přívodní hadice také, takže je chyba někde v plováku ? Ale kde???? nahoře pod sedačkama , je jedna hadice odvzdušňovací a druhá něco jako přepad, takže kudy a co ??? jsem zmaten.... Na obrázku motoru je červeně označeno čerpadlo,které nevim jestli podává a cesta k ventilu co sem vyndal, modře ten ventil a černě filtr,do kterého to vede z nádrže
Obrázek
By kewint at 2010-03-29

Obrázek
By kewint, shot with Canon PowerShot A530 at 2010-03-29

Obrázek
By kewint, shot with Canon PowerShot A530 at 2010-03-29

Napsal: pon bře 29, 2010 20:15
od Marek
Zlatíčko - to co tam máš naznačeno, není žádné palivové vedení a žádný filtr. To je systém odvětrávání palivové nádrže a to černé je nádobka s aktivním uhlím. To modré je elektromagnetický ventil řízený ŘJ motoru, který přepouští výpary benzinu z nádrže do té nádobky s uhlím. Tam žádný benzin není, nebyl a být nesmí. A jestli jste ho tam někam lili, nejspíš jste to dobře posráááli.

Červeně označené čerpadlo určitě není čerpadlo, protože tam žádné čerpadlo není. Je tam pouze redukční ventil, který udržuje tlak paliva v railu.


Jediné čerpadlo paliva je ponořeno přímo v nádrži a jeho součástí je plovák. Filtr paliva je na podvozku nad nádrží (velmi špatně přístupný a téměř není vidět).

Napsal: pon bře 29, 2010 20:25
od Kopr
sundal bych kontakty od baterky na 20 sekund přiložil k sobě a pak namontoval zpět ....... něco podobného jsem kdysi řešil na filcce od kolegy a pak to jelo již normálně (za zkoušku to stojí) :wink:

Napsal: pon bře 29, 2010 20:36
od Yellow01
Jestli ti nejde čerpadlo v nádrži, tak se zkus podívat na jeho ukostření. Je to stažený na hlavní kostru interiéru, která vede až dozadu na ten šroub u levýho světla.

Napsal: pon bře 29, 2010 20:49
od Kewint
Aha, jsem zase díky vám o kus chytřejší :) ještě mě napadlo,jak se spojuje hadice a trubka z nádrže, nedalo by se mezi to připojit pet flaška z benzínem, jestli to chytne ?

Kopře myslíš odpojit a + a - spojit do sebe ? :) mimo baterku samozřejmě :D

Napsal: pon bře 29, 2010 20:50
od Marek
Díky špatné kvalitě paliv u nás často dochází k poruchám ponorných čerpadel. Takže mohlo prostě odejít do kopru (nemá nic společného s Koprem :wink: ).
Nebo prostě praskla pojistka. Nebo zlobí immobilizer (jehož deaktivace blokuje právě čerpadlo).

Motory se vstřikováním musí mít benzin do railu dopravován pod tlakem, který je celkem velký. PET flaškou to opravdu nepůjde, to si buď jist.

Napsal: pon bře 29, 2010 20:55
od Kewint
kde bych mohl tu pojistku hledat?

Napsal: pon bře 29, 2010 20:56
od Marek
Zkusil bych pojistkovou skříňku. Co myslíš, budou v ní pojistky? :wink:

Napsal: pon bře 29, 2010 21:03
od Kewint
Marek, to asi budou no :D podivam se do manualu jaka to muže byt pojistka,jinak už mě nic nenapadá,nevíš kde bych mohl hledat to čepradlo zespodu ?

Napsal: pon bře 29, 2010 21:05
od zelvotron
No občas je to zrádný, třeba nový lady mají pojistky řízení motoru mimo hlavní pojistkovou skřínku, ale k věci, to je na LPG? ;)

edit: a odpovím si sám, patrně ano, co hledat problém v přepínání benzín/plyn

Napsal: pon bře 29, 2010 21:06
od Kopr
čerpadlo je pod sedadlem zadním

Napsal: pon bře 29, 2010 21:08
od zelvotron
btw proč potřebuje řidič feldy 1,6 jezdit do posilovny, tedy jestli nemá posilovač :mrgreen:

Napsal: pon bře 29, 2010 21:13
od Marek
Zeptám se jinak - proč majitel Lady musí jezdit do posilovny? :)

Napsal: pon bře 29, 2010 21:14
od peet2101
Nvm jak na feldě, ale na některých aautech se dá k čerpadlu dostat kruhovým otvorem v podlaze, pod zadním sedadlem.

Napsal: pon bře 29, 2010 21:15
od Marek
peet2101 píše:Nvm jak na feldě, ale na některých aautech se dá k čerpadlu dostat kruhovým otvorem v podlaze, pod zadním sedadlem.

U Feldy taky. Odklopí se sedák a pod kobercem je víko. To se vyrazí a jsi na otvoru do nádrže. Povolí se převlečná matice a celé se to vytáhne ven.






zelvotron píše:No občas je to zrádný, třeba nový lady mají pojistky řízení motoru mimo hlavní pojistkovou skřínku, ale k věci, to je na LPG? ;)

edit: a odpovím si sám, patrně ano, co hledat problém v přepínání benzín/plyn

O LPG tu zmínka není, ale na fotce motorového prostoru ho vidím.