Teepeeho Peugeot 406

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

zelvotron píše:I když chtělo by to vyzjistit, jestli má zkušenost i konkrétně s těmahle motorama, ono může mít x let praxi, ale když by to viděl prvně a byla tam nějaká záludnost...
Myslím, že tenhle člověk to má srovnaný a kdyby se na to necejtil, tak by to snad řekl. Pořád to bude v lepších rukách, než když se já na tom budu učit, jako samouk. Ona se sice dá používat hlava, ale zkušenost to nenahradí. Navíc nepovažuji za lepší hrabat se v autě s nejistým výsledkem, raději se budu věnovat dětem. :P
Stejně na mě zbydou ty zadní brzdové válečky, přední tlumiče, převodový olej a časem zase výfuk.
Teepee píše:Radši mi někdo řekněte, jestli rozvodovej řemen, kterej byl sekládanej v balíčku kvůli poslání poštou nemůže bejt namoženej - když je na něm tak významě uvedeno Do not Fold, Do not Crimp.
Co ten řemen, snese toho dost, nebo to mám řešit - koupit jiný.
Přílohy
Obraz013.jpg
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jestli byl seskládanej opravdu jenom kvůli poslání poštou, tak bych to asi osobně měl v paži. Je třeba si uvědomit, co ten řemen během jeho práce dělá a jak dostává a pak je ňáká epizoda s balíčkem naprosto nevýznamná. Aspoň toliko muj názor a vůbec bych takovýdle detaily neřešil.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Taky si myslím, že by ho nějaký významný ohyb poškodil až po delší době, kdyby byl třeba skladován v tom balíčku několik měsíců, tak bych mu asi nevěřil, ale takhle je to asi fuk. Ale je to tvý auto, tvoje rozhodnutí :-)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Přijde na to jak moc byl seskládanej, jestli po rozbalení na něm nezůstaly viditelný místa ostrýho ohybu nebo zlomu, tak bych to neřešil.

edit: jo nebyl jsem přihlášenej, tak jsem neviděl obrázek, nevypadá to podle něj nějak poškozeně, kladky mají daleko menší poloměry, ale platí co jsem psal (což podle obrázku není).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jsem kouknul pod dekl rozvodů, zjistil že navzdory všem tabulkám je tam už automatická napínací kladka, zatímco mám připravenou starou s pevným napnutím a že řemen vlastně nevypadá vůbec zle:
Asi tu výměnu nebudu tak hrotit, nějaký čas by to mohlo ještě vydržet.
Přílohy
img_20100812_144704.jpg
img_20100812_144746.jpg
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Teepee píše:Asi tu výměnu nebudu tak hrotit, nějaký čas by to mohlo ještě vydržet.
Tohle si řekl i Trabantolog (taky zde na fóru) po obhlídce usoudil že to vypadá dobře ...vypadalo , ale pouze 1500 km (tisíc pětset) než se to potkalo .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Saša píše:Tohle si řekl ...
Podobně tomu bylo i na sestřině meganu ... pak mi jednou volala, ono to nejde nastartovat a když to zkouším tak tam něco praská a kouří, co s tím? ... :mrgreen: .

V tomto byla nepřekonatelná žlutá pětka, tam se třepil řemen asi o křivou kladku. Vždycky jsem jen tu a tam zkontroloval řemen zúžený o 3, místy i 5 mm a zapřemýšlel zda bez přetržky dojedu na Slovensko (200Km). Řekl si, že určitě ano, zkontroloval v kufru pohozený rozvoďák a vyrazil na cestu :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Pokud počet km dosáhnul tabulkového limitu, tak bych nic neodkládal a měnil. Notabene, když máš díly koupené. Oddalováním nic nevyřešíš. Jenom budeš pokoušet štěstí, tak jako Gerr s použitým těsněním. :D Tyhle věci mají životnost poměrně dobře vypočítanou. Sice bys s původním rozvodem mohl najet třeba dalších 50 tkm, ale taky nemusel. Myslím, že to za ty nervy nestojí.

Jenom si neodpustím malé rýpnutí a to, že pořádný motor má rozvod řetězem. 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Díky všem za zkušenosti. Když jsem viděl starý řemen ze Sierry, jak z něj koukaly na hranách zubů vlákna, tak mi tenhle přišel jak novej. Ovšem, když to nezaručuje i nadále mechanickou pevnost, budu to řešit.
Problém s díly je ten, že napínací kladku musím koupit jinou (tentokráte podle VINka, ne podle data výroby), a jestli tam mít řemen starý, nebo řemen DAYCO nepoužitý neznámého stáří, neznámých způsobů skladování, mě vede k tomu, že řemen snad raději koupím s tou automatickou kladkou nový (o kterém si ale vlastně můžu říct to samé :roll: ). Zase ta použitá kladka má výhodu, že se napnutí řemene neřeší, největší bariéra pro opravu svépomocí je pryč.

ad. Hurikán: když řetězem, tak je zkrátka nejvyší čas se zbavit řemenové 05tky... :lol: :lol: :lol: A koupit si BMW :?: :lol:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Teepee píše:A koupit si BMW
nebo tank ...
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Teepee píše:když řetězem, tak je zkrátka nejvyší čas se zbavit řemenové 05tky... :lol: :lol: :lol: A koupit si BMW :?: :lol:
:lol: :lol: Je i plno jiných vysoce kvalitních motorů s řetězovým rozvodem a dokonce ani nepocházejí z Mnichova. :P 8) Teď jsem si ale uvědomil, že tohle tvrzení může být pro některé zdejší poněkud kyselým jablkem. :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Hurikán píše:Je i plno jiných vysoce kvalitních motorů s řetězovým rozvodem
Škoda OHV?
Teepee píše:Zase ta použitá kladka má výhodu, že se napnutí řemene neřeší, největší bariéra pro opravu svépomocí je pryč.
viděl bych to stejně, ještě si s tím nehnout a odpočítat zoubky
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

na třináctce, když jsem ji koupil, vypadal řemen jako nový, majitel říkal něco o výměně, já myslel, že to svým "odborným" pohledem přehodnotím. A jednou před vraty nechtělo auto chytit a na řemenu , světe div se, chybělo několik zubů, a řemenice na klikovce se protáčela v řemenu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

vintera píše:A jednou před vraty nechtělo auto chytit a na řemenu , světe div se, chybělo několik zubů, a řemenice na klikovce se protáčela v řemenu.
To znám :( . Takový řemen jsem měnil Salwovi na sraze v Příbrami. Jel na orienťák a zůstal stát někde na návsi, po průjezdu celkem kvalitní louže. Zpět jsme ho dotáhli na laně a po rozborce také chybělo na řemeni několik (asi 12 zubů) a klika se vesele točila a vačka s rozdělovačem odmítaly spolupracovat (proč asi? :lol: ). Ale to je trochu mimo dané téma :oops: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Pokračování z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=405
Štěpán píše:
Teepee píše:Právě proto by mě to zajímalo. Už ho mám docela prolezlé, a jako totální vylítanina mi nepřijde.
Napiš výhradnímu dovozci Peugeotu do ČR VINko auta a při troše štěstí ti zjistí kompletní výbavu vozů, výrobní číslo motoru a převodovky a poslední návštěvu autorizovaného servisu s posledním zaznamenaným počtem km. Pak budeš přibližně vědět, kolik tak mohlo to auto najet km. Jinak takovej střed je 20 - 30 000km/rok
To se v podstatě se už také stalo: http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... #pid744888 Výsledkem je soupis výbavy, sedící čísla agregátů a VIN bez garančních údajů.
Pak je tu za 500Kč Autotracer, http://www.zkontrolujsiauto.cz kde podle prvotního nástřelu by měli mít dva údaje o stavu kilometrů. Jenže to budou údaje jistě letité, ze kterých se třeba taky nic nedozvím.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“