Kabely ke svíčkám
Moderátor: Moderátoři
Jo na fáčku mám ty samý a spokojenost.rosta píše: mám modrý kabely-made in usa-jsou z tesly blatná-koupil jsem je v mototechně -mám je už 4 roky a absolutní spokojenost
Naposledy upravil(a) plavec dne čtv led 01, 2009 21:52, celkem upraveno 1 x.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
barva těhle kabelů je jen věc materiálu, já třeba zase používam černý
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... ametry.php
podle informací co mám ale kabely stejně americký nejsou
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... ametry.php
podle informací co mám ale kabely stejně americký nejsou
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
Takže už mi přišla odpověď.
Cituji:
1) odporové jádro - kevralová vlákna napuštěná uhlíkem a na nich polovodivá silikonová vrstva odpor 9-23 KOhmů na metr délky.
2) indukční kabel - kevralové vlákna polovodivá silikonová vrstva a na této vrstvě navinutý nerezový vodič odpor 4-5 Kohmů na metr délky.
U obou těchto kabelů lze použít neodrušenou svíčku oba by měly zabezpečit odrušení vlivu zapalování, u indukčního kabelu vlivem nižšího odporu a indukčnosti, se zlepšuje startování především v zimním období.
Tůma Vladimír - Tech. rozvoj
Cituji:
1) odporové jádro - kevralová vlákna napuštěná uhlíkem a na nich polovodivá silikonová vrstva odpor 9-23 KOhmů na metr délky.
2) indukční kabel - kevralové vlákna polovodivá silikonová vrstva a na této vrstvě navinutý nerezový vodič odpor 4-5 Kohmů na metr délky.
U obou těchto kabelů lze použít neodrušenou svíčku oba by měly zabezpečit odrušení vlivu zapalování, u indukčního kabelu vlivem nižšího odporu a indukčnosti, se zlepšuje startování především v zimním období.
Tůma Vladimír - Tech. rozvoj
Nieže mi budes jazdit popod okna, ked budem pozerat film v telkeTomasK10 píše:Z palce jsem vydělal odpor a dal tam měděný drát
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).
Co si pamatuji tak jsem na své 02 kabely ani víčko neměnil , a to jsem jí měl 15 let a najel sem s ní hodně přes 400 000 km . Kabely s obyčejným měděným drátem pokud se nepoláme izolace tak jsou věčné . S víčkem to bývá jiné , ale na 02 nikdy neodešlo a uhlík vydrží snad milión , ten se spíš stratí při demontáži .
Palce jsem vyměnil za tu dobu asi dva , jeden praskl - asi vlivem příliš utažených šroubů a druhému "shořel" odpor , po opravě M3 kou šroubem chodil dál ale rušil rádio tak "šel" ven .
Jediné co pravidelně odchází je kladívko a u rozdělovače s podtlakem ložisko . A to odejde kvůli přeřušenému zemnícímu pásku a tím pádem se to začne kostřit přes kuličky ložiska a ty se vyjiskří .
Palce jsem vyměnil za tu dobu asi dva , jeden praskl - asi vlivem příliš utažených šroubů a druhému "shořel" odpor , po opravě M3 kou šroubem chodil dál ale rušil rádio tak "šel" ven .
Jediné co pravidelně odchází je kladívko a u rozdělovače s podtlakem ložisko . A to odejde kvůli přeřušenému zemnícímu pásku a tím pádem se to začne kostřit přes kuličky ložiska a ty se vyjiskří .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jasně, přesně toto jsem myslel, mám to právě celkem podobné, ikdyž ne tak hezké (a pouze 01 )Hurikán píše:V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).
Saša, no, to sem chtěl slyšet. Díky.
Konečně jsem odzimoval zeleného a kromě srdeční vady kterou trpí jsem se zabýval chováním při jízdě a chtěl vědět jestli není přetažený limit zmíněných dílů. V otáčkách, kdy modrej ještě rád hezky zatáhne toto přestává pálit, či ztrácí tah. Jedná se o jistý manévr při vyjíždění z garáže či parkovacího místa... Navyk jsem si najíždět na hraně jak s plynem tak se spojkou, a zelený to nepřenese přes srdce.
Už bych si taky mohl založit svoje téma, doprčic.
Tak to je určitě unavené kladívko . Mne takhle potrápilo (v Traboladě) motor nešel přes 3800 ot/min .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno