Montáž LPG v Brně

(Dobré i špatné :-)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tarquin
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tarquin »

No , myslim, že ten plyn má vyšší provozní teplotu takže svíčky potom mají menší životnost .. ale haluz, když sme u těch svíček a Čadka, - jednu svíčku namontovanou od něj sem měl ohnutou a s poškozeným izolantem..
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Je potreba v souvislosti s prestavbou na LPG menit take kompresni pomer? :shock:
Naposledy upravil(a) utia dne pát kvě 04, 2007 22:32, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

utia píše:Trosku odbocim, ale nechci zakladat nove tema.. Je potreba v souvislosti s prestavbou na LPG menit take kompresni pomer nebo predstih u lady?? (resp. delal to tu nekdo?) LPG ma prece vic oktanu nez NAT95? :shock:

Ne
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Myslel jsem, ze vyssi oktanove cislo znamena ze si take musim nastavit vetsi predstih... Kazdopadne diky za info 8)
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
narak
Příspěvky: 23
Registrován: pon led 09, 2006 17:22
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od narak »

Podivej, LPG ma neco kolem 100 oktanu takze rozdil mezi naturalem 95 a plynem je docela nepatrny, s tim bych si hlavu nedelal. :D Radsi udelej zmeny na karburatoru pro lepsi sani paliva, napr. podle http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398 nebo http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 1&id3=1840 - mohlo mit rozhodne zajimavy ucinek, ale jeste jsem to u nikoho nevidel :twisted:
PETR
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

narak píše:Podivej, LPG ma neco kolem 100 oktanu takze rozdil mezi naturalem 95 a plynem je docela nepatrny, s tim bych si hlavu nedelal...

No, pri vsi ucte, ja si myslim, ze to neni az tak zanedbatelny rozdil :) . Obzvlast, kdyz vezmu na zretel, ze cele dnes dostupne rozpeti paliv pro zazehove motory je s cca 91-100 oktany. Nemam a jak doufam ani nebudu mit zkusenost s LPG, ale zkousel jsem drive natankovat Shell V-Power Racing a uz bych to neudelal. Motor sel az prilis libive mekce, coz sice lahodilo chlipnemu motoristickemu uchu, nicmene pri nemoznosti natahnout vice predstih byla doba horeni jiste delsi, nez by motor vyzadoval. W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

wolf ale 1,7SPi by predsa mala mat na blatniku oktanovy korektor...akurat sa to musi nastavovat pomocou nejakeho compjuutru myslim...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

To je pravda, je tam a umim ho i nastavit, ale problem je v tom, ze pro Rusy je benzin s 95 oktany vysokooktanove palivo a tak ho mam na doraze. Pokud bych tu hranici prekrocil, tak uz by RJ detekovala signal mimo rozsah a jezdil bych take se svitici kontrolkou :wink: . W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

aha tak to som sa v manuale nedocital :( zaujimavy postreh
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Radsi udelej zmeny na karburatoru pro lepsi sani paliva, napr. podle http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398 nebo http://skoda.stable.cz/cz...d2=201&id3=1840 - mohlo mit rozhodne zajimavy ucinek, ale jeste jsem to u nikoho nevidel :twisted:
_________________


To asi ne, myslim ze s takovouhle upravou bych si uz na benzinu moc nezajezdil a ani netusim k cemu by to vlastne bylo dobry. :|
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Tak jsem si dneska zasel do Nedvedic pro auto, montaz vypada docela solidne, jeste jsem nemel cas si vse podrobne prohlidnout kdyztak to nafotim a poslu na forum. Mam BRC, zatim prvni subjektivni pocit pri jizde je ze LPG je trosku slabsi (do kopce kde mi stacilo jet na ctyrku jsem radil tri), ale mozna si to jen namlouvam 8)
Naposledy upravil(a) utia dne pát kvě 04, 2007 22:34, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

tak po pár měsících koumání zda přestavět nebo nepřestavět na LPg...volím nepřestavět....hodně lidí servisu mi řeko že propan je sajrajt a hlevně čwský propan nění čistý,mnoho servisáků nadává na propan z důvpdu zničených karburátorů(ucpává druhou komoru) já ted měřil a 2107 1500ccm mi jezdí za 7,5/100 a¨to mám 4kvalt,uznávám že musím jezdit do 90km/hod pokud jedu okolo 120km/hod jezdím za 8/100...no je to na každém zvás ale zvažte vstupní ivestici a za jak dlouho se vám to vrátí,úspora je 0,60h/km takže když plyn tak ujet min 20 000 ročně a pak šetříte
Pan Petr
Příspěvky: 57
Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
Bydliště: Voříškova, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Petr »

Wejra píše:2107 1500ccm mi jezdí za 7,5/100 a¨to mám 4kvalt


No tak jestli jezdíš za 7,5 l, tak to chápu, to bych taky nepřestavoval.
Já jsem auto koupil už s LPG,protože jsem si myslel, že bude uspornější, a ono taky uspornější je, akorát je s tím zase o něco víc starostí. Jinak Já jezdím tak za 10 - 11 plynu, ale to jezdím po městě. Minulý týden jsem jel na delší trasy mimo Brno a měřená spotřeba 9,3 l LPGčka, což si myslím docela v pohodě.

Co se týče Nedvědic, tak moje dojmy jsou takové neutrální. I když asi bych je taky možná doporučil, protože systém mám na autě namontovaný právě od tam a šlape docela dobře. Jediný problém byl v tom, že když jsem do Nedvědic minulý týden přijel, tak p. Kolbábek zjistil, že nádrž právě prochází životností, tudíž mi nemohl dát takový to razitko, pak se teda veškerá věc omezila jen na to, že pošteloval ty hadice (nevim co přesně, ale myslím, že příliš složitej ukon to nebyl) a já jel zase pryč. Vlastně pro mě asi ani nic víc udělat nemohl.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

LPG je sracka, ale ked mam jazdit za 9-11 litrov 100oktanoveho benzinu alebo za 10,5-13,5 LPGu ktory stoji 12,90Kc tak to budem musiet vydrzat.

sem-tam treba auto prehnat na benzin, aby sa precistil a premazal karbec, a netankovat plyn od kralupolu a inych podivnych firiem, moc to na ne nejazdi... za to eco autoplyn od slovnaftu je citelne lepsi.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

vseobecne plati - cim lacnejsie LPG tym menej prejdenych km...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zkušenosti se servisy“