Stránka 5 z 6

Napsal: úte srp 11, 2009 09:34
od danielTIR
Od středy minulého týdne do dneška jsem projel ČR křížem krážem ( cca 2 000 km ), hodně mimo dálnice, ale za celou dobu jsem nepotkal ani jedni KALINU či PRIORU !! Škoda.

Napsal: úte srp 11, 2009 18:54
od zelvotron
Bych se spíš divil, kdyby si nějakou potkal :-P

Napsal: úte srp 11, 2009 20:44
od FOMA
no asi tak 8)

Napsal: úte srp 11, 2009 21:41
od miro263
2108 píše:KDE SI SPLASIL PRIRUCKU NA OPRAVY KALINA?


Na nete :wink:



Inac dnes som videl v BB nadhernu KALINU 1118, na zadnych mala folie a pneu obute do krasnych Alu diskov.

Skoda ze som nestihol ju cvaknut. Farba bola c 285 ( bohuzial tu musim dat odkaz na cesku stranku, kedze Slovlada farby pri kaline 1118 na stranke nema) http://lada.cz/barvy/Kalina-sedan/main.asp

Napsal: čtv srp 13, 2009 20:40
od Fišer Jiří
Je fakt že moc vidět nejsou,to málo co se prodá je uklizeno někde v garáži a vyrazí jednou za měsíc na nákup,pokud ovšem bude hezké počasí.To když si to koupí naši starší spoluobčané,kterých je asi většina.Až pujdu pro funglovku,tak ta si nebude stačit odpočinout,já jí dám garáž!Pěkně bude dělat reklamu na cestách,doufám,že jen pozitivní! :D :D :D

Napsal: pát srp 14, 2009 10:19
od danielTIR
Já o kalině uvažoval coby autoškolské auto, ale jedině s klimou a ABS což v té době nebylo k dispozici. Dnes sice je, ale zato zase není firma která by mi ho přestavěla na autoškolu, respektive nemají na to homologace. Proto jsem zvolil to nejmenší zlo, i přes to že jsem kdysi prohlásil že mi ŠKODA nesmí přes práh :D a koupil zánovní FABII 1.9 SDi. Po půl roce musím uznat, že to byla dobrá volba. Spotřeba na dálky cca 4.7, město si mi při výcviku daří držet na 8l. Což by s benzínem nešlo.Navíc zatím bez jediné závady. Navíc beze strachu že odejde turbo, či cokoli jiného pověstného u koncernu.
Ale do budoucna chci koupit ještě něco jiného a většího vhodného pro skupinu B+E. Nicméně, nikde není napsáno, že za pár let, pokud bude LADA v naftě nebude příštím výcvikovým vozem právě LADA - pokud se ovšem najde někdo kdo mi to bude ochoten předělat.
Jinak co se Kaliny týče, po sednutí do KALINY a PRIORY, musím uznat značný pokrok, ale přesto je kalina po všech stránkách modernější a vyhlíží jako novější model. PRIORA stále vypadá jako 110. Nicméně to ničemu neškodí. Jen mi u obou vadí takový měký posez, asi jsem zhýčkaný tou lavicí ve FABII :D

Napsal: pát srp 14, 2009 10:30
od zelvotron
No zase s kalinou by se žáci naučili perfektně rozjíždět oproti sdi se kterým se rozjede snad každý poleno, samozřejmě pořídit si jí v našich podmínkách do autoškoly by bylo bláznoství. Ono přechod fabka <=> 110 je z vlastní zkušenosti tragickej oběma směry, obě auta jsou v něčem lepší a v něčem horší, ale hlavně úplně jiný.

Napsal: pát srp 14, 2009 10:37
od Wolf
Kalina jistě pokrok je, ale mne od její koupě odradilo jednání ve značkovém servisu a hlavně poslední hřebíček, když mi technik řekl (kterého si jinak velmi vážím, ale vlastně jenom jeho, z celého servisu), že závadu hlučného diferáku mi nemohou opravit ani jeho výměnou (protože ty nové byly hlučnější, než ten původní a seřídit to nikdo neumí nebo nemůže). Nové auto, u kterého bych trnul hrůzou, aby se mi něco nevysypalo, protože mi se mi z toho stane žentour děkuji nechci. Ta Škoda FABIA combi 1.9 Sdi si myslím je pro účely Autoškoly dobrá volba, ale pro normální ježdění v soukromých rukách je to asi trochu s tím výkonem poslabší. Ale v Autoškole je přednější spolehlivost a tak je to na místě.

Napsal: stř říj 07, 2009 19:30
od Hurikán
danielTIR píše:nikde není napsáno, že za pár let, pokud bude LADA v naftě nebude příštím výcvikovým vozem právě LADA

Při současném vývoji situace, můžeš být klidný, že to Lada nebude. :?

A to jsem příznivcem benzínu. ;)


zelvotron píše:No zase s kalinou by se žáci naučili perfektně rozjíždět oproti sdi se kterým se rozjede snad každý poleno

:D Na to by byla výborná naše 02. Když ještě jezdila, tak spojkový pedál měl dráhu funkčního regulování spojky cca 1cm a plynový pedál měl na každých 1000 ot. motoru asi 0,7 cm. :D S tímhle byly rozjezdy a parkování mezi auta opravdu vyšší dívčí. :lol:

Napsal: ned říj 18, 2009 07:54
od plavec
Hurikán píše:Když ještě jezdila, tak spojkový pedál měl dráhu funkčního regulování spojky cca 1cm

To mám u desítky taky.Dlouho jsem si zvykal.

Napsal: ned říj 18, 2009 13:13
od Jelen
plavec, a je to vlastnost, nebo chyba? Určitě by to šlo nějak poštelovat, ne?

Napsal: ned říj 18, 2009 13:37
od Petr HC
Jelen píše:plavec, a je to vlastnost, nebo chyba? Určitě by to šlo nějak poštelovat, ne?

Mohu potvrdit Hurikánova i Plavcova slova. Je to jednak vlastnost spojky s talířovou pružinou a poměr pák pedál / táhlo spojky (roli hraje i délka vidličky vypínacího ložiska) a to vše je dáno.
Tedy poštelovat nelze.
P.S. Pokud tedy tím funkčním regulováním je míněna dráha pedálu od okamžiku začátku záběru spojky do jejího úplného sepnutí .

Napsal: ned říj 18, 2009 17:17
od Hurikán
Petr HC píše:Pokud tedy tím funkčním regulováním je míněna dráha pedálu od okamžiku začátku záběru spojky do jejího úplného sepnutí .

Ano, přesně tohle tím bylo myšleno. ;)

Re: Lada Kalina 2

Napsal: ned pro 03, 2017 12:40
od Skypo
Vie mi niekto poradit aky stresny nosic na lyziny mi pasuje . Mam Lada Kalina2 . Potrebujem kupit, no neviem typ, znacku vyrobcu priecneho stresneho nosica... poradte

Re: Nováčik

Napsal: ned pro 03, 2017 12:42
od FOMA
Zkus nějakého z tradičních výrobců střešních nosičů: Neumann, Thule apd.