O kolik snížit hlavu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

jako že mysle sem tim že mi vydrželo seriové těsnění na 2mm snižené hlavě.. a to u 1300 a pak hlava byla na 1500 a taky OK...

jinak na 1700 mam ted sniženou hlavu o 1-1,2 mm, přesně už nevim... při přičtení jednoho mm se to dá srovnat s klasickou hlavou...

ve všechn připadech se jedna o kompresní poměr cca 10/1...
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

no ja mam 1300 :) a chcel by som znižit tak o 2.5 až 3mm :twisted: ,preto sa pytam čo vydrži seriove tesnenie,a čo take plechove može stať :?: a dajaku firmu na slovensku :?: :?: :?:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9327
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Snižování hlavy o 3mm je dle mého názoru holý nesmysl. Zmenšuje se tím totiž spalovací prostor, navíc motor poženeš do příliš vysokých kompresí, přičemž pokud má již motor naběháno, začnou odcházet klikové a ojniční ložiska .... Mnohem lepší je jít cestou snížení bloku a snižovat rozumě! Doporučuju dohledat tabulku kompresních poměru pro určitá snížení hlavy, co tu dával Marek. Proč laborovat s něčím, co už bylo dávno vyřešeno ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Nehovoriac o tom, ze sa zmenší antidetonačná medzera a v motore bude trvalo prebiehat detonacne spalovanie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

dobre no tak 2.5 :mrgreen: ,a to detonacne spalovanie-lepši benzin a uprava predstihu by malo urobit svoje :mrgreen: , motor ma nabehanych okolo 40000 což neni až tak vela na upravy a z bloku nemam čo znižovat ,nedobeh 0.1 mm a keby som stiahol z bloku 1 mm malo by to nejaky velky vplyv na piesty :?: :?: :?:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Jany_RS píše:a to detonacne spalovanie-lepši benzin a uprava predstihu by malo urobit svoje
Pokial bude antidetonacna medzera nizsia ako kriticka hodnota, tak tomu nic nepomoze.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Jany_RS, jestli to má najeto jen 40 000 km, tak to je fajn.. jak už sem psal, tak sem jezdil s 2 mm dole na 1300 a jelo to opravdu dobře, ale chce to upravit alespoň to zapalování.. ale životnost motoru se s tim hodně snižuje... ta hlava už zmrzačila dva motory... ale je fakt že oba dva měly aspon 150 tisic...

při 2,5 mm už ovšem určitě zničiš tu antidetonační komurku.. pak i když to nějak pojede, tak s tim bude hroznej sranec to seřidit a bude to hodně choulostivé...
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

neviem ci tam volaco ziskas na takom motore, osobne je mi to jedno ale keby som uz upravoval minimalne 1600vku
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

ger007 píše:neviem ci tam volaco ziskas na takom motore, osobne je mi to jedno ale keby som uz upravoval minimalne 1600vku


upravujeme to čo mame,1600 by bola very good ale tažko sa zhana,to skor 1500 a okrem toho musim s niečim začat a kategoria do 1300 je tak akurat na amatera
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Jany_RS, Při ceně motoru 1,5 - 1,7 tady na foru si nedokažu představit že bys z 1,3 dostal takovej výkon za tak levno
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9327
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

A nebo když už, tak z tý 1,3 udělat řemenovou 1,7 není přeci až takový problém.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Vašátor, to se nevyplatí... to je opravdu lepší rovnou sehnat blok s větším objemem..
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ked budem najblizsie skladat motor bude to remenova 1,7 :-D remenovy motor je fakt pekny, a ma dobry chod a paci sa mi

to jany : inac moj kamarat hovori z hovna cukrik neudelas, ked chces aby ti to jazdilo budes do toho muset nasypat nie malo penazi a tym ze znisis hlavu toho moc nenahonis typujem tak 1kon bez dalsich patricnych uprav a motor klakne o 50tis km skor
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ger007 píše:1kon

ty si poriadny kon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

opak netvrdim :twisted:
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“