Stránka 4 z 4

Napsal: pon pro 10, 2007 00:14
od Ondra 07
Souhlasim s Trevorem v plnem rozsahu a to je tak nejak i dostatecna odpoved na prvni Tlustiho otazku. Zadne manualy nejsou a i kdyby byli tak to nebude fungovat jak ma. Jedina moznost je, vydat se castecne proslapanou cestou Turboziga, ale o cene takoveho motoru radsi nemluvit. Takze opet prekazka, cenova nedostupnost, nebo je mazi nami blazen co nalije 100 000,- jenom do motoru? Aby ho pak na sprintu podelal nejaky curacek s Lanciou? :finga:

Napsal: pon pro 10, 2007 10:00
od Trevor
Manual ako taky ani existovat nebude to nie je ako si urobit policku na televizor. Daju sa spisat potrebne upravy alebo doporucenia ale je to viac menej individualne a pokial chce clovek poznav odpovede na problematiku tak musi ist za tymi co stym robia. Turbo na zigulaka tu montovalo nepatrne mnozstvo ludi takze neda sa cakat ze tu niekto napise kompletny postup ako nato. Druha vec je aj to ze ak dotoho niekto nasype kopec panazi a usilia tak sa huba tazko otvara.

Pokial sa jedna len o namontovanie turba stym ze vsetko ostatne na motore zostane tak ako je tak sa to da urobit relativne v prijatelnych cenach ale zase ten motor toho vela nevydrzi.

Napsal: pon pro 10, 2007 19:21
od Ondra 07
Trevor píše:ale zase ten motor toho vela nevydrzi.
A ta spotreba... Na zahrati motoru padne 5l benalu a to porad jeste stoji na miste... :mrgreen:

Lada turbo

Napsal: ned zář 05, 2010 22:08
od yokodrift
Aha a jak to udělaly tady....ono to asi fakt nejde co? http://auto.indavideo.hu/video/TotalCar_--_Lada_Turbo

Napsal: pon zář 06, 2010 13:58
od Atex
Teda nerozumel jsem jim ani slovo, ale podle toho co tam vystavoval na tom stole je zdrejme, ze motor dostal lepsi pisty, upravenou hlavu (kompres), zvetsene vsechny kanalky, vackova hridel. Krmeni jsem tam nikde nepostrehl... Ta turbina je velka jako prase, myslim ze az zbytecne na ten obsah.

Motoru a ND na nej je hromady, takze bych se nebal laborovat (mozna jsem mel).

Napsal: čtv lis 18, 2010 11:15
od Ondra 07
To turbo je gerrett M4 jako mám ja k dvolitru, možná je trochu vetsi. Takze myslim ze na 1.7 nebo kdo ví jaký objem z toho novými písty udělali je akorát. Snad je lepší mít rezervu v plnícím tlaku než ždímat turbo na maximum zavřením wastegate a snižovat tak jeho životnost... Sám sis vyzkoušel, že menší turbo nenaplní pořádně s rezervou ani tvou 1.6 z lancie.

Kdybych tenkrát sehnal kompletní motor (mechanika i elektronika, čerpadlo výfuk atd...), v ideální konfiguraci (hlava orientovaná opačně, nemyslím homosexuálně :) tak by to byla opravdu pěkná práce na dva týdny. Já jsem zvolil nevědomky obtížnější cestu, skládání neznámého obrázku s postrácenými dílky puzzle. Ale oto je to zábavnější a člověk se stím může dýl bavit. :lol:

první pasování do lady dopadlo asi takhle...