1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Super diky moc za rady jste uzasni, to s kladivem a trubkovym klicem na vyndani ventilu je skvely, na ty gufera jsem se chtel zeptat vymenim je, nakonec dam novy vsechny saci ventily nove, 8. vyfukovy ventil byl docela podpaleny je v nem po brouseni vrtackou stale dulecek, hned na kraji malinkaty ne ze by to netesnilo ale ten dam novy a jeden vyfuk. ventil ma nahore takovy zarezy v mistech kde bych tipoval ze je i gufero takze ten taky dam novy.. ty dalsi dva jsem uspesne zabrousil, na 4. valci to chtelo ten vyfukovy brousit celkem dlouho a jeste to chce lehounce dojet to udelam s novym ventilem (odsud je i ten ventil s duleckem).. snad to delam dobre jasne na pastu ve voditku si davam pozor a voditko strikam konkorem abych tomu tou vrtackou neublizil..

Gufefa koupim tyhle http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-553 ... ntilu.html Corteco pisou..

Vickrat myslis jako ze to projedu treba 1000km a seridim znova?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

smajchl píše:...Vickrat myslis jako ze to projedu treba 1000km a seridim znova?
Může být ...
Při takovéto opravě bych doporučil toto:
Před nasazením vačky na hlavu stočit seřizovací šrouby minimálně o 5 - 6 otáček dolů, tím pádem nehrozí nebezpečí, že by se nové či nově zabroušené ventily mohly potkat s pístem a ohnout se. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Jo presne to jsem chtel udelat ;-)
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Zda se, ze se povedlo motor bezi a jede to tak nejak normalne cekal jsem ze to pojede lip ale to bude asi tim delsim diferakem a prevodovkou - kdyz to porovnavam s 2101. Bad news - prevodovka je v pici rachoti fakt solidne kdyz poustim spojku na volnobeh a neutral - hlasiteji nez v 01 a tam se mi to zdalo uz vybehany. Ale hlavne tam vubec nejde zaradit 4ka.. ostatni se zdaji OK ale 4ka je Kchhhhhh a to je asi tak cely nezapadne. Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?

Jeste jedna otazka kdyz dam do 1700 rozdelovac z 1500 a karbec z 1200 a na nej LPG a seridim zakladni predstih a LPG podle ucha, dalo by se s tim bez rizika poskozeni motoru jezdit?? ze bych to takhle udelal a odvezl to k nekomu z vas na poradne serizeni profikem? LPG jsem uz serizoval a jezdilo mi to na moje serizeni lip nez co mi s tim pak udelal technik na emisich, po jeho serizeni to jelo hur a zralo vic a nakonec se na dalnici zkurvil 4. valec takze proto se ptam kdybych s tim pak jel opatrne jestli je to v pohode?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

smajchl píše:... Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?
Kdyby to bylo tak jednoduchý :oops: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Přeskládat 4q do 5q jednoduše nejde. Není totiž kompatibilní jedna z hřídelí, musel bys do ní "vyvrtat" závit, vrtačkou to nepůjde a pak nechat zakalit, aby šlo připojit pětkové kolo. A vyměnit pouze jedna hřídel nelze.

Seřízení podle ucha ... u karburátoru to lze, u rozdělovače a předstihu nedoporučuji.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Roman »

Luděk Musil píše:
smajchl píše:... Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?
Kdyby to bylo tak jednoduchý :oops: L.
Kto ma 5Q zo Seatu 124, pre toho je to jednoduche :D :D :D :D
Roman
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Kalit se ten konec nemusí, postačí "jen" výroba díry se závitem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

Jestli mě paměť nešálí tak to není "jen" díra se závitem, ale je tam i nějaký drážkování.
Samozřejmě se pořád bavíme o předlohové hřídeli a jejich rozdílech pro 4q a 5q.
A to už vůbec nemluvím o tom, že zadní koše jsou rozdílné a do 4q koše to pětkový soukolí nedostaneš. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Opravdu stačí do předlohy ze 4q jen ta díra se závitem a může směle do 5q, jedna taková se mi vrtí v kombajnu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Když jsme u toho, řeším přesně opačný problém - a to zalomený šroub v 5q předloze. Rozebral jsem 5q, který chodil jako víno a ono ejhle, šroub byl rupnutý, vytáhl jsem jej rukou. Jak moc tvrdý jsou ty šrouby? Já jen jestli se mám pokoušet to odvrtávat ručně (bohužel je zalomený asi 1cm hluboko, navařit na něj nic asi nepůjde-ale zkusím).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

OK diky za cenne informace, zkusim vyndat prevodovku a podivat se dovnitr treba pujde vymenit nejaka ohla vidlicka nebo proste neco, uvidim. Dneska jsem kombikem chtel popojet a nenastartovalo to tocil starter a obcas to jednou zapalilo... presne takhle mi startovala 01 tocl sem starterem desne dlouho a obcas to skytlo pomahalo hrat si s plynovym pedalem... ale predpokaladam ze u strikacky to nema vyznam.... nabiuju baterku a uvidim... mozna ze je tam malo benzinu auto ted stoji do kopce cumakem nahoru ale to by spis naopak melo nasavat i posledni zbytky ne? nalil sem tam asi 2 litry predtim tak fakt nevim... zacinam z toho byt smutny...

Jo ptam se jestli rozdelovac z 1500 a 1200 je stejny a jestli by sel pouzit na 1700 a pokud by na 1700 bez upravy regulace to jelo treba hur ale aby se ten motor nenicil... upravovat zavazicka neumim. nastavit zakladni predstih bych asi dal.

a karbec podle sluchu no... tak sem to LPG jednou uz seridil a bylo to fajn...
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Rozdělovače 1200 a 1500 jsou rozdílné v délce hřídelky. Na motor 1700 musíš použít rozdělovač z 1500/1600. Jestli má či nemá podtlakovou regulaci je "víceméně" jedno, jen nezapomenout zaslepit případnou trubičku od karburátoru k podtlaku rozdělovače.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Jo diky myslel sem si to s tou hridelkou jsem tu nekde zahlidnul... takze to zkusim s tim 1500 rozhejbat... do budoucna budu uvazovat o bezkontaktu ale pro zacatek..
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od MartasBrno »

Hezký, že se motor točí, ale ty s prominutím diletantské postupy... Karbecy z 1200 je jiný. Rozdělovače z 1200 je taky jiný. Je toho více provedení. Jsou to notoricky známé věci. Snad jako provizorka, ale mít to natrvalo? To snad ne.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“