El. posilovac rizeni

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Little Red Riding Hood píše:
Ondra 07 píše:
Little Red Riding Hood píše:
Ondra 07 píše:
Radek píše:
Martanasse píše:Dneska jsem dofukoval gumy a zjistil jsem na pravé přední 1,3 místo 2. A pak se divím, že mi jde blbě řízení..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A pak to tady řešíme. Mám pocit, že Marek kdysi dávno ještě na nejstarším fóru psal článek o tom, že na předku by pneumatiky mohly být klidně i přes 2, ale nevím kolik, jestli 2,5 nebo míň.


Foukam predni na 3,0 a zadni 2,8. Volant jsem mel 35cm a bylo to dost poznat oproti napr. 2,0......


no a pak se divíš proč ti to praská.. :wink:


Prd, nevis o cem mluvis.Ja nerad jezdim na papucich

ale vim.. ty si nepamatuješ na spáteční cestu z bechyně??. :wink:


Nepamatuju si ze by neco prasklo...Kolo urcite ne...
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

dmatej píše:Ondro, ty seš dub. Většina gum je stavěná max. do 3,3 bar, takovej tlak ti způsobí sjíždění gumy na prostředku a riskuješ, že při delší a ostřejší jízdě ti ta guma prostě buchne.

Záleží i na rozměrech, OR34 mají max. 44PSI=330kPa=3,3Bar, zhruba. Optimální pro Ladu je tlakovat kolem 2-2,5 kPa, ne víc. Já jezdím předek 2,3, zadek 2,4 kPa.


Typek v pneuservisu rikal ze to je jeste v pohode, on tam ten tlak stejne tak velkej dlouho nevydrzi,po par dnech se to stabilizuje na tech cca 2,5. Jemi to zahadou,ale je to tak.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Řídká duše, ventilky, taky hraje rozdíl teplota.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Ondra 07 píše:Nepamatuju si ze by neco prasklo...Kolo urcite ne...


a co ty vzpěry??.. :lol: :wink:
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne sob pro 17, 2005 22:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nechceš se odnaučit pořád donekonečna citovat? K tomuhle to určený není!!!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

To jako ze ta vzpera se utrhla kvuli tlaku v kole??? To nemyslis vazne ze ne?Uz nevis co napsat ze...Bylo to tim ze tam byla uz jedna utrhla a ta jedna to neudrzela.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Little Red Riding Hood píše:
Ondra 07 píše:
Majo píše:ja som tiez dnes v Slovlade zistoval cenu, lenze musia ju zistit priamo z Ruska lebo to este nemali. Posilovac na Nivu(hydraulicky) vynde 32000Sk...


Ten elektricky snad nebude tak drahy,je to pomerne mala soucastka.Ta hydraulika je slozitejsi...


a navíc ta hydraulka prej užírá trošku výkonu.. :shock:


No to by som nevidel az tak zle lebo ked je elektricky tak ten si riadne cucne z alternatora a tym padom alternator z motora takze ci ti to bude robit to cerapdlo alebo alternator tak je to asi jedno aj ked elektricky by asi menej zatazoval motor.

32k za posilnovac je imho vela. Skor je to nejaka <> lebo tolko kesov predsa stoji cely motor a nie nejake krepe cerpadlo s hydraulickym domcekom :roll:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

No mylsím že i 14tis. za posilovač není tak zlí prože ten posilovač máš na pořád :wink: mužeš dát jetě menší volant a věčí gumy a hlavně když budete parkovat tak si budete chrochat blahem :wink:

Jinak co se tiče tlaku kol si myslím že je dobrý se držet normálních hodnot v předu 2 - 2,2 a vzadu 1,8 - 2 vic bych tam nedával sice ti pude líp zatáčet ale víc to bude drnact a blbě se ti to bude sjíždět :!:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

jj ja si myslim, to co capodrak, a este k tomu to bolo v dolaroch, ja som to prepocital na SKK, v CZK je to este menej a este aj dolar o nieco klesol
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Ondra 07 píše:To jako ze ta vzpera se utrhla kvuli tlaku v kole??? To nemyslis vazne ze ne?Uz nevis co napsat ze...Bylo to tim ze tam byla uz jedna utrhla a ta jedna to neudrzela.

utrhlo se to kvůli tomu že si měl kola jak šutry a dávali to na prcinu veškerýmu podvozku.. a taky proto ež tam už jedna nebyla..
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

Majo píše:jj ja si myslim, to co capodrak, a este k tomu to bolo v dolaroch, ja som to prepocital na SKK, v CZK je to este menej a este aj dolar o nieco klesol
Když bys chitil dobrej kurz tak by to vyšloi levněj nebo kdbys věděl oněkom kdo by ti to dobře sehnal :wink:

Jinak co to je za posilovač to je nějakej "univerzální", přímo na ladu nebo vlastní výroba ?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

uz si to velmi nepamatam, viem len ze to bol taliansky vyrobca a bolo to na Ladu. Ale neviem ci nie nivu...
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

Majo píše:uz si to velmi nepamatam, viem len ze to bol taliansky vyrobca a bolo to na Ladu. Ale neviem ci nie nivu...
Mě by stačilo kdyby to paslovalo do 07 :wink:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

a tiez do vsetkych ostatnych. ale to mame vsetci od 01 az po 07 stejne. :)
mohlo by, menej by sme sa nadreli :)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6509
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Majo píše:a tiez do vsetkych ostatnych. ale to mame vsetci od 01 az po 07 stejne. :)
mohlo by, menej by sme sa nadreli :)


ted me napadlo, ze vzhledem k tomu, ze ja obcas 2 minuty jedu a 5 minut parkuju, tak by mi treba i klesla spotreba :lol: :lol: :lol:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“