LADA 1800i - pokračování III

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Yellow01 »

Na každou kubaturu musela být samostatná forma, už jenom díky číselnýmu označení typu motoru.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Luděk Musil »

Matko rozsviť ... dcera dala :shock: :!: Co to tady píšete za nesmysly :?: :shock: :puke: Teda někteří ... :cry: :evil: .
Každý jeden kubický rozměr měl svou vlastní formu (a rozhodně ne kvůli "vylitému" číselnému označení). 1,2 a 1,3 mají nižší bloky, a dvě vrtání. 1,5 1,6 a 1,7 mají vyšší blok a 3 vrtání = dohromady pět různých bloků = pět odlívacích forem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Dusan »

Cory píše:1,2 a 1,5 (1,3 a 1,6) su rozne odliatky, vysokozdvihy maju na strane vyfuku vyztuhy. Odliatky 1,2 a 1,3 (1,5 a 1,6) by teoreticky mohli byt rovnake, ale nie su, pretoze do kazdeho odliatku sa lisovali (alebo inak osadzovali) "vložky", ktore boli rovnake pre všetky motory.
Pokial viem vlozky sa davali len ak sa objavili nejake trhliny alebo poskodenia pri vrtani.... alebo vada v odliatku
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Luděk Musil »

Dusan píše:Pokial viem vlozky sa davali len ak sa objavili nejake trhliny alebo poskodenia pri vrtani.... alebo vada v odliatku
Ano, to je pravda. Dávaly se, ale dělali to jen chvíli, dle literatury tak max dvě leta. Potom je asi přesvědčila ekonomika, že takový "vadný" blok nemá cenu opravovat a šel asi zpátky do pece (ale to je pouze moje domněnka). Nebo se v tom odlévání průběžně zdokonalili tak, že v odlitcích již vady nebyly :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Cory »

Tak asi som blb, alebo mam malo info, ale snad nie su valce z rovnakeho materialu ako blok. Aj zvrchu je vidiet dookola kazdeho valca rovnomerny kruzok - ako keby vsunuty valec z ineho materialu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Yellow01 »

Luděk Musil píše:Každý jeden kubický rozměr měl svou vlastní formu (a rozhodně ne kvůli "vylitému" číselnému označení). 1,2 a 1,3 mají nižší bloky, a dvě vrtání. 1,5 1,6 a 1,7 mají vyšší blok a 3 vrtání = dohromady pět různých bloků = pět odlívacích forem. L.
Však já nepsal, že vylité číselné označení byl důvod pro vlastní formu, ale že už jenom kvůli tomuhle musel mít logicky každý blok vlastní formu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Luděk Musil »

Yellow - v pohodě ... Tvou větu jsem použil, protože byla zrovna na ráně :D . Ale někteří, nebudu jmenovat (viď Maťo :lol: ) málo studovali :idea: .
Ale to jsme trochu odbočili od problému. Mám už nafoceny nějaké obrázky. A odcházím zvednout motor na ponk, abych mohl vytáhnout píst. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Luděk na stráži proti ladazmatku :mrgreen: .

Jen pro dplnění, forem bude šest, 1300 máme v řetězu i v řemenu :rolleyes: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Cory »

A ešte mame 1,8 :P ten ma sice oznacenie 21213, ale pod svieckami na naliatok "C" alebo "D". Ide o ten samý blok ako 1,7 ale neznížený. A 21213 boli minimalne 2 typy - jeden s naliatkom v podobe hranateho oznacenia 21213 a potom v podobe zaoblenejsieho oznacenia 21213 a kruzkom okolo :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Luděk Musil »

Motor je na ponku, vana dole, píst venku ... přikládám snímky ... pro slabší povahy se radši nedívejte - je to masakr :shock: . L.
Přílohy
DSCF0688.jpg
DSCF0690.jpg
DSCF0705.jpg
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Dusan »

Az taka ryha je tam nestaci vymenir piest ? ( a dovod preco sa to stalo ?) ASi to che piesty z lepsieho matrosa. A co tam maju madari ze im to beha sice len chvilku :D Aky si mal kompresny pomer ?
Naposledy upravil(a) Dusan dne sob bře 02, 2013 18:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Luděk Musil »

Tohleto je totalní smrt motoru. Bez pardunu.
Převrt nevyřeší problém = nemám možnost sehnat větší píst nemluvě o tom, te v tomto případě ani větší píst neexistuje.
Prostě je to na odvoz do šrotu. L .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Dusan »

0,5mm ryha sa strati :D tak mi ten motor za cenu srotu daruj :D Ozaj olamane to je na strane vyfuku ?
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od ger007 »

uaaaa, tak to je MASO !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: LADA 1800i - pokračování III

Příspěvek od Vašátor »

Být prasklý i vršek pístu, byla by příčina 100% jasná ... chudá směs a detonační spalování. Takto těžko říct, zda za to může chudá směs, či vada materiálu. Osobně bych si ale typnul na chudou směs.
Je to hrozný pohled ... kolik kilometrů jsi s tímto motorem najezdil?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“