turbo

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

capodrak píše:Jedna taková otázka to množstí směni by se dalo odaltit podle takové te chytré věcičky co se našroubuje mysto svíčky a koukáš jakou barvou ti hoří směs ?


omlouvam se za OT:

Nejsem moc sikovny, takze mozna byla vada ve mne. ja jsem si tuhle vymozenost pucil od Drobka, abych se proste podival jak to pracuje a co tim zjistim. Zjistil jsem tim vice mene kulovy. Neb presneji se mi motor podari nastavit podle sluchu, nez podle te svicky. Zmena barvy v oblasti modreho plamene se mi zdala _velice_ nepatrna. Vyraznejsi zmeny barvy (do bile pripadne oranzove) nastaly az v okamziku, kdy uz od sluchu bylo jasne, ze motor neni spokojeny. Mozna jsem barvoslepy :-/ Rekl bych ze +/- 1 otacka sroubu pro regulaci bohatosti smesy nehrala v barve roli.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

JmJ píše:
capodrak píše:Jedna taková otázka to množstí směni by se dalo odaltit podle takové te chytré věcičky co se našroubuje mysto svíčky a koukáš jakou barvou ti hoří směs ?


omlouvam se za OT:

Nejsem moc sikovny, takze mozna byla vada ve mne. ja jsem si tuhle vymozenost pucil od Drobka, abych se proste podival jak to pracuje a co tim zjistim. Zjistil jsem tim vice mene kulovy. Neb presneji se mi motor podari nastavit podle sluchu, nez podle te svicky. Zmena barvy v oblasti modreho plamene se mi zdala _velice_ nepatrna. Vyraznejsi zmeny barvy (do bile pripadne oranzove) nastaly az v okamziku, kdy uz od sluchu bylo jasne, ze motor neni spokojeny. Mozna jsem barvoslepy :-/ Rekl bych ze +/- 1 otacka sroubu pro regulaci bohatosti smesy nehrala v barve roli.

No ja nevím ja sem to viděl jen jak si to kluci pučovaly na srazu :roll:
ert:aha to sem netušil :oops:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Podle tech fotek,jsem diagnostikoval ze to turbo tlaci uz hotovou smes,pri tak dlouhym vedeni karb to hlava,neni znat nejaky zpozdeni oproti serii???Myslim kdyz dupnes na plyn,nebo naopak nejdnou pustis.Pak jeste jeden dotaz, da se nejak rict o kolik to turbo "priplni" valec???Napr. je tam pri zapalu o 20% vic smesy a tudis o xx% vetsi tlak...
Lokombo
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 29, 2005 18:20
Bydliště: Díra nejvetsi ale co uz

Příspěvek od Lokombo »

Ty woeeee :shock: Tak to je hukot tak to teda majiteli gratuluju to je parada par chyb jeste viladi a lita jak drak :wink: A kdyz se tady resi tak to turbo tak sem nasel naslaply videjko tak mlsejte :lol:
http://www.carstyling.hu/download/video/ladatali_640X480_25fps_1Mbps.wmv
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Marek píše:Druhou věcí, naprosto nutnou pro zástavbu turba, je TUPÁ vačka, v ideálním případě VAČKA BEZ STŘIHU!!! Tedy taková, kde sací ventil otevírá v HÚ a výfukový zavírá v HÚ. Například Lancia Delta HF Turbo 1,6 má časování POUHÝCH 220* / 220*, diagram 0* HÚ - 40* po DÚ / 40* před DÚ - 0* HÚ. Takže osazovat ostrou vačku do Lady pod turbem je holý nesmysl a motoru i turbu to škodí (z hlediska výkonu resp. plnění).

tak ako pisal aj Stevo. Ze ani ten Madar nedaval ostru vacku ale neseriovu vacku a ze ani za svet neprezradi aku. Aspon si nam, Marku poodhalil, ktorym smerom sa asi uberal. Snad :?

Inak ERT: mas to super, sice to v Tvojom motorovom priestore vyzera dost brutalne, ale dosiahnut takyto vysledok v domacich podmienkach je myslim skvele. 8) Tiez nad tym uz dlhsie uvazujem, aj ja chcem polozit 1500vku na lopatky :lol: Akurat tie karburatory chcem riesit nejak inak. Bud zohnat pretlakovy karb, ako mi radili tu na fore(napr. Renault turbo) alebo na to slahnut vstrek. Na jednobodovy i na 4bodovy mam vsetko, teda az na schopnost poriadne vsetko pozapajat. Hlavne riadiacu jednotku by som nezvladol :cry:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Majo píše:
Marek píše:Druhou věcí, naprosto nutnou pro zástavbu turba, je TUPÁ vačka, v ideálním případě VAČKA BEZ STŘIHU!!! Tedy taková, kde sací ventil otevírá v HÚ a výfukový zavírá v HÚ. Například Lancia Delta HF Turbo 1,6 má časování POUHÝCH 220* / 220*, diagram 0* HÚ - 40* po DÚ / 40* před DÚ - 0* HÚ. Takže osazovat ostrou vačku do Lady pod turbem je holý nesmysl a motoru i turbu to škodí (z hlediska výkonu resp. plnění).

tak ako pisal aj Stevo. Ze ani ten Madar nedaval ostru vacku ale neseriovu vacku a ze ani za svet neprezradi aku. Aspon si nam, Marku poodhalil, ktorym smerom sa asi uberal. Snad :?

Inak ERT: mas to super, sice to v Tvojom motorovom priestore vyzera dost brutalne, ale dosiahnut takyto vysledok v domacich podmienkach je myslim skvele. 8) Tiez nad tym uz dlhsie uvazujem, aj ja chcem polozit 1500vku na lopatky :lol: Akurat tie karburatory chcem riesit nejak inak. Bud zohnat pretlakovy karb, ako mi radili tu na fore(napr. Renault turbo) alebo na to slahnut vstrek. Na jednobodovy i na 4bodovy mam vsetko, teda az na schopnost poriadne vsetko pozapajat. Hlavne riadiacu jednotku by som nezvladol :cry:


No Stevo nejdriv napsal ostrou vacku a to se mi nepozdavalo :) To ze v idealnim pripade bez strihu nebo jen s minimalnim je v celku logicke, nikdo si nechce funet smes primo do vyfuku.
Jinak fotky.. dobrej mazec 8)
Mozna by nebylo tak slozite udelat turbo masinu jen na LPG, tj. mit jen klapky a mixer...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

No ten pretlakovej karburator se mi zamlouva,daleko vic nez obyc.U toho turba je pry poradna prace se serizenim predstihu a vseho.Co teprve kdyz das turbo do vstriku,to si sam ani neseridis... Mozna s diagnostickym kabelem,ale to uz je... :supz: :supz: :supz:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

VaSek píše:No Stevo nejdriv napsal ostrou vacku a to se mi nepozdavalo :)

Stevo to prekladal z toho madarskeho videa. Tam to nejak hovori, ze aku vacku tam dal si necha pre seba - ze to bude jeho tajomstvo, ci co, ja neviem ci hovoria aj o ostrej, ja neviem madarsky ani prd :lol:
VaSek píše:Mozna by nebylo tak slozite udelat turbo masinu jen na LPG, tj. mit jen klapky a mixer...

jeden problem by tu bol - a sice, ze principom LPG systemov montovanych do Lady je podtlak. To by asi dost divne reagovalo na tlak od turba :D Jedine dat prirubu(alebo nieco cez co budes LPG davkovat) niekde pred turbo ako dal ERT karburatory. Lenze ja osobne by som to nerobil - predsa len, LPG je len alternativne palivo. Pri -20 by si bol este vo vacsej prdeli nez dízláky s letnou naftou :wink:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Majo píše:jeden problem by tu bol - a sice, ze principom LPG systemov montovanych do Lady je podtlak. To by asi dost divne reagovalo na tlak od turba :D Jedine dat prirubu(alebo nieco cez co budes LPG davkovat) niekde pred turbo ako dal ERT karburatory. Lenze ja osobne by som to nerobil - predsa len, LPG je len alternativne palivo. Pri -20 by si bol este vo vacsej prdeli nez dízláky s letnou naftou :wink:


Jedna vec je zda by to bylo auto na denni jezdeni (treba v -20) nebo experimentalni masina. :) Ale i to je resitelny treba elektricky vyhrivanym reduktorem. Porad mi to prijde radove jednodussi system nez priprava smesi karburatorem. A pak treba dorobit jednobodvy vstrik do saciho potrubi:)
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

masáž. Až si jednou pořídím druhý auto na pokusy tak se do toho taky pustím. Klobouk dolů. Fakt dost tobrý.mmj teda i to sací a výfukový potrubí. To musela bejt dobrá jebačka to vařit. a hlavně tak aby se to nepokroutilo. :shock:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Mám v plánu něco podobnýho, ale s kompresorem...
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pája píše:Mám v plánu něco podobnýho, ale s kompresorem...

Ses muj clovek 8)
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
ert
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvek od ert »

nu, karburátory byly pro mě jasná volba :lol:
stříkaček co lítaj s turbem a daj se pořídit za hubičku moc neni!
myslel sem třeba na komplet z una turba! asi bach byl bez starostí..
ale karburátory jsou úsměvný ne? to máte pravdu že to vedení z karburátoru je dlouhý! taky to má problémy s volnoběhem a přechodem zněho!
při prudkym přidání vstřiknou karburátory benzin před turbo a v tu chvili je trišku chudo u sacich ventilů....je to ještě mimčo!!
musim to vychytat! už sem připravil šroubení aby mohl dát takovej vehement kerej bude připravovat směsvolnoběhu přímo v sání motoru!
a v závislosti na karburátorech taky vsřikovat benzín!!! nu uvidim jestli je to správná cesta!! hehe
ještě ten plyn..... to bude plamen :shock:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Pája píše:Mám v plánu něco podobnýho, ale s kompresorem...


Jakej kompresor chces pouzit? Z jakyho auta?Na jakym principu bude priprava smesi?Vstrik nebo karb?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja som zohnal 4 bodovy vstrek, sacie, vyfukove, turbo, vsetky sondy a palubny pocitac(teda RJ) cca za 5000Sk. Neviem ci je to za hubicku, ale zas tak vela to neni. Je to na Cromu 2,0T
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“