Stránka 4 z 5

Napsal: čtv čer 04, 2009 12:05
od zelvotron
A 10 řadu? Má to redukci na 16pin konektor?

Napsal: čtv čer 04, 2009 13:52
od Saša
Přístroj jako takový by to asi dovedl , je to univerzální čtečka . Ovšem by potřeboval "šém"se softwarem pro daný motor . Pro "naše" motory se do něj také vkládá krabička (šém) s potřebným softwarem . Takže momentálně to nejde .
Však "Vy" máte pěkný program pro zobrazení dat z ŘJ a dokonce pracuje i s PC kde jdou data hezky zobrazit .

Napsal: čtv čer 04, 2009 14:10
od zelvotron
Saša píše: Však "Vy" máte pěkný program pro zobrazení dat z ŘJ a dokonce pracuje i s PC kde jdou data hezky zobrazit .
jj, jasný, jenom mě to zajímalo :-)

Napsal: pát čer 05, 2009 15:22
od plavec
Co se týče převozu jsem ochoten tu mašinku převezt z Prahy na Humpolec (90km D1) a pak by mohl někdo nvázat a vzít to až Do Brna. :wink:

Napsal: pon čer 08, 2009 06:17
od Patrac
díky ale momentálně se řeší převoz z Litoměřic do Prahy a u někoho uskladnění třeba na den dva a následné předání než někdo z našich obchodníků pojede do Prahy. Z práce tam jezdí každý druhý den a přiveze mi to až do kanclu.
Takže pokud by se dalo domluvit a Saša by to mohl u někoho v Praze nechat bylo by to super :wink:

Napsal: pon čer 08, 2009 13:41
od Saša
Přístroj předán a již míří po D1 do Brna . To bude pod Špilasem radosti :P

Napsal: pon čer 08, 2009 13:51
od Patrac
Saša píše:Přístroj předán a již míří po D1 do Brna . To bude pod Špilasem radosti :P
Zítra projde zátěžovým testem :D
myslím že pokud to klapne tak zejtra ho otestuju já Drobek a Luděk. :) kéž by mi pomohl diagnostikovat můj problém.
Jinak po dohodě se spolumajiteli bude diagnostika k zapůjčení. Respektive k testu za využití se bude účtovat 100kč. Pokud se to někomu nelíbí má smůlu. Nikoho k využití nenutíme může si zajet do BVT na Atala tam mu to udělají za 800 a může na to uplatnit 10% slevou pro členy klubu. :D
(Saša má diagnostiku samozřejmě grátis)

Napsal: pon čer 08, 2009 19:13
od Maysner
Patrac píše:
Saša píše:Přístroj předán a již míří po D1 do Brna . To bude pod Špilasem radosti :P
Zítra projde zátěžovým testem :D
myslím že pokud to klapne tak zejtra ho otestuju já Drobek a Luděk. :) kéž by mi pomohl diagnostikovat můj problém.
Jinak po dohodě se spolumajiteli bude diagnostika k zapůjčení. Respektive k testu za využití se bude účtovat 100kč. Pokud se to někomu nelíbí má smůlu. Nikoho k využití nenutíme může si zajet do BVT na Atala tam mu to udělají za 800 a může na to uplatnit 10% slevou pro členy klubu. :D
(Saša má diagnostiku samozřejmě grátis)
kdy se muzu stavit? 8)

Napsal: úte čer 09, 2009 05:59
od Patrac
Maysner píše:
Patrac píše:
Saša píše:Přístroj předán a již míří po D1 do Brna . To bude pod Špilasem radosti :P
Zítra projde zátěžovým testem :D
myslím že pokud to klapne tak zejtra ho otestuju já Drobek a Luděk. :) kéž by mi pomohl diagnostikovat můj problém.
Jinak po dohodě se spolumajiteli bude diagnostika k zapůjčení. Respektive k testu za využití se bude účtovat 100kč. Pokud se to někomu nelíbí má smůlu. Nikoho k využití nenutíme může si zajet do BVT na Atala tam mu to udělají za 800 a může na to uplatnit 10% slevou pro členy klubu. :D
(Saša má diagnostiku samozřejmě grátis)
kdy se muzu stavit? 8)
Víkend? protože do konce tejdne jsem celkem full. :(

Napsal: úte čer 09, 2009 10:31
od Maysner
vikend by sel. jeste ti pak zavolam 8)

Napsal: pon čer 22, 2009 13:16
od Patrac
testováno už na třech automobilech přístroj fuguje SUPER načítá veškeré hodnoty snímané z čidel. Testově jsem schopni i určité hodnoty měnit. Bohužel ne na trvalo. Dnes jsem zjišťoval bližší údaje ohledně tohodle přístroje a dozvěděl jsem se jednu zajímavou věc bohužel dost špatnou. Paměť RJ 1,7i je nastavena tak, že ji nelze měnit. Tedy hodnoty v ní zapsané nelze měnit. takže pokud má někdo nízký volnoběh není to chybou RJ ale chybou čidel. Volnoběh je podle typu automobilu nastaven na 800/850ot.
podtrženo sečteno. TECH-1 je lepší přístroj než žárovka nebo kontrolka check engine. protože ta vám řekne že je někde závada. Tech -1 dokáže nčíst hodnoty jednotlivých čidel a podle těchto se dá zjistit kde je problém. Umí kódy vmazat z paměti, umí resetovat nastavení krokového motorku a pod ale neumí měnit hodnoty v RJ motoru.

Napsal: pon čer 22, 2009 13:20
od Drobek81
mno a kdy budes mit cas na mne? Stavil bych se klidne dnes...teda pokud se pocasi nejak umoudri...

Napsal: pon čer 22, 2009 13:22
od Patrac
Drobek81 píše:mno a kdy budes mit cas na mne? Stavil bych se klidne dnes...teda pokud se pocasi nejak umoudri...
na tebe kdykoliv :lol:
a bacha na počasí nezáleží :!:

Napsal: pon čer 22, 2009 13:23
od Drobek81
wau, takze bych teoreticky dnes mohl? Mam vyzvednout selmu po sedme ve Reckovicich tak bych se stavil trebas 18:30? Zalezi, kolik to zabere casu...

Napsal: pát lis 12, 2010 10:01
od Sid
Vau. Mohol by som sa opýtať, koľko tá originál diagnostika stojí a kde sa to dá zohnať?