Nutné úpravy při vyšším výkonu

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Pokud to bude mit 140 koni, tak by to zkousla i seriova prevodovka.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Marek me donutil zamyslet se nad zatezi kroutakem a vykonem a jde o to ze se ty veci nici silou a ne vykonem(sila rozdelena do vice otacek) as proto bych se obaval prave tech 191 NM nebo kolik to bylo... Mozna i o neco malicko vic, vzhledem k upravenemu vyfukovemu potrubi

Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9327
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P


To by mě taky zajímalo :D.

Ono totiž vážně nejvíc záleží na krouťáku. I když to jde vlastně tak trochu ruku v ruce (co se týká opotřebení).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

hmmkdybych mel predelavat prevodovku tak se na to ais vy.... a udelam naopak pouhy snizeni hlavy nabrouseni vacek el. zapalko (tak jako tak) a par dalsich "blbosti "
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P

Vychazim z popisu dobovejch aut Metalexu. :) " Převodovka byla zcela seriová, takže první tři stupně byly dost krátké." Je to z clanku o Lade 1600MTX. Mela vykon 135 koni a pri zavode to dostavalo radnej zahul, takze na bezny jezdeni by to mohlo vydrzet. A prinejhorsim tam dej zatim 4Q a kdyz se rozlitne, tak ztratis 400Kc a budes to resit dal :mrgreen:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

v prahe mam kontakt na chlapa co robi tesnenia pod hlavou, moje stalo 800kc bez DPH :)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Malda píše:
Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P

Vychazim z popisu dobovejch aut Metalexu. :) " Převodovka byla zcela seriová, takže první tři stupně byly dost krátké." Je to z clanku o Lade 1600MTX. Mela vykon 135 koni a pri zavode to dostavalo radnej zahul, takze na bezny jezdeni by to mohlo vydrzet. A prinejhorsim tam dej zatim 4Q a kdyz se rozlitne, tak ztratis 400Kc a budes to resit dal :mrgreen:


Zajimavej napad :idea:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Malda píše:Převodovka byla zcela seriová

Staci sa zamysliet aky krutiaci moment je na prevodovke pri rychlom pusteni spojky, na jednej strane motor so zotrvacnikom, na druhej tocive casti+odpor trecej sily vozovka-kolesa... takze moj nazor je nechat seriove veci, kym sa neukaze v praxi, ze niektora cast nestacila.
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

OndrejGTi píše:... takze moj nazor je nechat seriove veci, kym sa neukaze v praxi, ze niektora cast nestacila.
S tim souhlasim, taky to tak necham... Driv jsem trpel nemoci, kazdy origo dil hodit co nejdal do kopriv bez ohledu na stav a nahradit ho novym, ci "udajne" vylepsenym. Ale uz jsem se vylecil po tom co se mi 75% techto "novych, lepsich dilu" totalne rozesralo po jedne sezone.Podotykam ze jsem spise "vykendovy ridic",auto mam pro zabavu, takze najezdim malo km...

Jedinou vec co bych na 200Nm nedoporucoval je origo spojka, myslim ze Sachska vydrzi, kdyz se s tim bude jezdit slusne nikoli "cmelak style" FULLPULL :ANAL:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

ak sa mylim tak ma opravte :oops:
IMHO ten kutak bude robit znacne problemy vsetkemu co bude za motorom. Treba si uvedomit ze atmosfericky motor a este ktomu s karburatorom ma krutak "dost vysoko" takze tam to az tak moc netrpi ale u turba je posunuty odost nizsie. To co je teraz max cca 130nm pri 3600 bude potom uz pri 2000rpm a hlavne rozjazdy budu davat spojke a vsetkemu ostatnemu dobre na p**u Alebo iny priklad pojde sa do kopca na 5q cca 90km/h Staci nato hociaka hrackarska 1200 ktora vtych otackach nema skoro ziadny krutak aby ta prevodovka zavijala ako uderena a teraz tam bude krutak cca 180nm tak tu prevodovku budu musiet pocut este aj vodici v okoloiducich autach
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

To Trevor: Na 5q do kopecka 90km/h s 1200? A este by mela zrychlovat? To vychazi okolo 2000ot./min zhruba a potom by akorat klesaly dokud by ta 1200 neskytla naposledy.Jinymi slovy tato situace na seriove 1200 nemuze nastat, jedine tak 1200 TDI a jeste by tomu musel pomahat elektromotor... (Lexus hybrid drive) :P Ale zpet k tvoji myslence, mas pravdu v tom ze s tim turbomotorem budou dily trpet vice nez s atmosferou kvuli vysimu krout pri nizsich otackach.Ale ja stejne verim ze sovetska maschina to vydrzi. Ten zvuk co (jakoby elektro) co vydava 5q je myslim zpusoben kontrukci soukoli a neznamena ze prevodovka trpi, me to dela taky a se zvysujicimi otackami se zesiluje, a cim vyssi otacky tim mensi koroutak,jak "grafove" tak fyzikalne.Takze tyhle veci spolu podle me nesouvisi.Ikdyz jak Blahout v Pribrami honil sunky svoji 07 a "louskal" tam kvalty zuby nezuby tak to znelo jako by mel misto prevodovky pistalku... Tezko rict, ma tam Hawelland nebo jak se to pise...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Tu vobec nejde o zrychlovanie ale oto zavijanie a cim viecej tomu nalozis (jasne ze nie s 1200) tak oto viacej. To ze je to zle navrhnute to je iny problem ale aj tak ta prevodovka bude mat co robit aby to uniesla. Inak povedane ja by som tym ruskym veciam moc neveril. Aj tak su to vsetko dohady a ukaze sa to az ked to bude jazdit.

Na druhu stranu ja by som sa v prvom rade venoval podvozku a brzdam lebo skoncit na strome bude asi jednoduksie ako odjebat spojku :wink:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Ondra 07 píše:"louskal" tam kvalty zuby nezuby tak to znelo jako by mel misto prevodovky pistalku... Tezko rict, ma tam Hawelland nebo jak se to pise...

Spis to bude primym zubem ...
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9327
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Ondra 07 píše: Na 5q do kopecka 90km/h s 1200? A este by mela zrychlovat? To vychazi okolo 2000ot./min ...


A co se ti na tom nezdá? Moje seriová 12ka toto bez problému zvládá. I když o nějakém extra zrychlení se mluvit nedá.... Taky hodně záleží na difecu, že...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Vašátor píše:Taky hodně záleží na difecu, že...
Tak jasne, je nepatrim mezi "macky" co se jim za riti krouti 4,3 na 13" :P Ja toho myho retezaka drtim na 3,9 :ANAL: Ale mymochodem 5q na 1200 je zverina, to je trapeni malych "zvyratek" a ty se ti vubec nechlub, Herodesi jeden oranzovej... :lol:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“