Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Jaykee »

Tady to je... :wink:
Přílohy
20141104_214941.jpg
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Yellow01 »

Jaykee píše:Proto si hraju s myšlenkou, že osadím UNI hlavu a šoupnu jí tam. Tu novou bych stejně chtěl nechat líznout.
Ale teď je otázka, víte někdo o kolik se má hlava srazit? Nějakou 100% informaci?
(dík Marku za info, ale jestli tam půjde UNI, potřebuji tutovku, ne cca :wink: )
Záleží, jakej chceš mít kompresní poměr. Já mám na bloku 1,7 osazenou uni hlavu sníženou o 1,5 mm. K tomu stavitelný vačkový kolo, vačku z 1,7, přetryskovanej Ozon, bezkontakt a maďarskej výfuk se svody 4-2-1 a jezdí to výborně. :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6509
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od JmJ »

Jaykee píše:Podle mě je záměna hydroštelů za štelovací šrouby možná u jakékoli hlavy. V podstatě stačí 8 hydroštelů a lišta, která je napojená na domeček vačky. Na hydroštely tu byly negativní reference, ale nikdy jsem neslyšel čistější "Žígo" zvuk, než na tomto motoru. Možná jsem moc náročný, ale vždy jsem alespoň jeden ventil slyšel. Na Škodéru jsem je seřídil na první dobrou, u Žíga se mi to k dokonatosti nikdy nepovedlo. Proto je chci stůj co stůj... :D
Ja nejsem moc upravovy typ, ale tohle me celkem zaujalo. Protoze by tim odpadla dalsi starost :-) Negativni reakce proc? Na kolik takova sranda vyjde? Ja jen ze kdyz se ma wergl generalkovat, tak ze by to tam vasator mohl rovnou naroubovat :rolleyes:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Majo »

Pozor pri prehadzovani hydrostelov! Vo zveraku postlacat, inak ventily nebudu dovierat! A takisto pozor pri dotahovani - velmi s citom, staci rukou alebo klucom jemne! Fakt si nerobim srandu, uz som rozoberal mnoho hlav, kde este nikdy nikto nic nerozoberal a oni sa volne pretacali. Ten povodny system je v tomto uplne iny, to je fakt problem povolit...

Negativne referencie su prave preto, ze to malokto vie poskladat ked to raz rozoberie. Mne sa to tiez na prvy pokus nezadarilo( a pravdupovediac ani na druhy, ale asi az na 3ti-4ty) :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Jaykee »

Dneska jsem byl na Koněvce, dokonce dvakrát a trochu jsem se bavil s pánem. Vše potvrzeno, hlavy praskají, ale jen čtyřbody. Prý se to už zlepšilo, podle mě se jen nasytil trh s díly.
Jinak přikládám vyfocený samotný hydroštel.
Přílohy
20141105_200724_HDR.jpg
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Raduz »

to je aje jostomijá součáska
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Jaykee »

A ještě jedna věc, povolit matky na klasických štelovákách je opravdu chuťovka. Všem doporučuji dávat maximální pozor na perfektní nasazení oříšku a dodržení kolmé páky. Jinak se žvejkne a je konec. U prvního ventilu se mi to povedlo, zachránilo mě ohnutí podložky, která hned praskla a pár ran přes šroubovák do zbytku podložky. Jak jsem půlku vypreparoval, nechá se nasadit oříšek, který už se má o co opřít a štelovák jde ven. Nehledě na to, že jak zmizí podložka, je defakto povolený.

Aktuální cena dílů z dnešního rána na Lada Koněvova:
hydroštel: 620,-
hydrolišta: 1320,-

Pro případné zájemce bych zkusil nějaké starší díly, nové je to za raketu...
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Raduz »

A ceny sou před nebo po LADAklubslevě :?:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Jaykee »

Před, takže 6.280,- bez slevy, 5.652,- po slevě. Pořád je to taková palba, že tu slevu v tom moc nevidím... :rolleyes:
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Raduz »

628,- no dobrá vopice za slevu
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Jaykee »

Raduz píše:628,- no dobrá vopice za slevu
Tak to každopádně, peníze to jsou pěkné, o tom žádná. Ale za takovouhle cenovku bych raději koupil celý motor. To by muselo být, aby v něm bylo všech osm kousků KO... :wink:
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Marek
Příspěvky: 5271
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Marek »

Mě stojí jedno hydraulické zdvihátko stovku a vydrží celou předpokládanou životnost motoru (to znamená asi půl milionu km).

To jsou ceny za ty díly, to jeden žasne.......


Ještě bych rád doplnil - pro všechny ty, kteří by snad o úpravě klasického rozvodu na hydraulické vymezování uvažovali: Vězte, že krom těch osmi pajduláků a tlakové lišty na olej potřebujete ještě odpovídající vačkový hřídel. Ten původní pro karburátorové motory, resp. SPi tam nemůžete nechat ;-).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6509
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od JmJ »

Tu listu bych nejak unesl, ale ty hydrostely jsou docela cecha. plovicni cena by byla tolerovatelna. btw myslite, ze ma cenu to na 05 resit? prijde mi to proste docela zajimave, ze by motor byl o chlup tissi a nemuselo se to co rok stelovat.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Marek
Příspěvky: 5271
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Marek »

Vždyť to štelování je na tom všem to nejkrásnější přece!!!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Příspěvek od Michal Pokorný »

Marek píše:Vždyť to štelování je na tom všem to nejkrásnější přece!!!!!
Jak pro koho. Já jsem dokonale otráven, když mám toho ledoborce jen umýt.
Při mém nájezdu s krabicí nemá smysl to řešit. I když pomyšlení na to se mi líbí. Ale zase komu bych se tím chlubil? Většina mých známých má o krabicích povědomí takové, že to má řazení pod volantem a startuje se to koženým řemenem navinutým na řemenici :mrgreen: Toto by mi stejně nevěřili :D
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“