2103 - Jahůdka - lahůdka
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No aspoň že Jelen s Lionolem pochopili, o co mi šlo.
Když si přečtu svůj včerejší příspěvek, stále je tam v prvním a posledních třech řádcích skoro všechno, co jsem chtěl říct. Jen můj názor na bílé lemy stále chybí.
Hurikáne, tomu autu sluší i nesluší, stejně jako ženskejm šminky a silikonový poprsí.
Dodávají mu šmrnc a luxus, na druhou stranu mi hned dojde, že je to vlastně umělá krása, jakoby snad byl důvod se stydět za to, že je krásná i bez umělých hmot.
Je dobře, že jsi to zkusil, když to jde dolů, stejně snadno jako make-up.
Nicméně mě ohromí krása a dokonalost tak jak byla stvořena a ne dotvořena, čekal bych, že stejně k tomu přistupují i testovací komisaři.
A jestli máte někdo chuť korigovat můj názor, tak si to nechte. Jsem už 9 let šťastně ženatý a je pořád krásná
Když si přečtu svůj včerejší příspěvek, stále je tam v prvním a posledních třech řádcích skoro všechno, co jsem chtěl říct. Jen můj názor na bílé lemy stále chybí.
Hurikáne, tomu autu sluší i nesluší, stejně jako ženskejm šminky a silikonový poprsí.
Dodávají mu šmrnc a luxus, na druhou stranu mi hned dojde, že je to vlastně umělá krása, jakoby snad byl důvod se stydět za to, že je krásná i bez umělých hmot.
Je dobře, že jsi to zkusil, když to jde dolů, stejně snadno jako make-up.
Nicméně mě ohromí krása a dokonalost tak jak byla stvořena a ne dotvořena, čekal bych, že stejně k tomu přistupují i testovací komisaři.
A jestli máte někdo chuť korigovat můj názor, tak si to nechte. Jsem už 9 let šťastně ženatý a je pořád krásná
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Není nad vlastní zkušenost. Také jsem před 2 roky s radostí nandaval bílé lemy kol. První zklamání přišlo s tím, jak to drolilo z boku barumské zbrusu nové brilanty a druhé větší bylo, když lemy začaly i bez používání auta černat. A to jsem poctivě před motáží očistil kola jak bylo doporučeno a po montáži nastříkal do mezery silikonový olej.
Po nějaké době cca rok - i po očištění opět opakovaně černaly. Je to podobné jako s krytem rezervy, pokud si člověk mezi rezervu a koženkový šedý kryt nedal igelit, došlo v čase k nenávratnému zčernání šedé koženky v oblasti styku s gumou. Znak téměř všech žigulíků, protože to udělal málokdo. Já jsem si sehnal ještě ze starých zásob tyto koženkové kryty ale už jsem mezi ně a rezervu vložil igelit.
To samé je s bílými lemy kol, dříve či později začnou černat (přijde mi, že proces černání ještě navíc urychlují nové pneumatiky). A to u takto velmi krásného a zachovalého auta myslím, že asi Hurikán nebude sebemenší vadu v budoucnu trpět.
A poslední – ač sám jsem si taky na svých ladách zkoušel různé experimenty (nemůžu proto moc radit….) zde se mi na první pohled (a na ten já dám) lemy moc nelíbili a autu sluší víc bez lemů. Spíše bych se soustředil na ty hliníkové mezikruží a čtvercovou podložku pod zadní SPZ, co by z auta udělalo opravdovou šarmantní a elegantní dámu. Ale je mi jasné, že je problém to sehnat.
Po nějaké době cca rok - i po očištění opět opakovaně černaly. Je to podobné jako s krytem rezervy, pokud si člověk mezi rezervu a koženkový šedý kryt nedal igelit, došlo v čase k nenávratnému zčernání šedé koženky v oblasti styku s gumou. Znak téměř všech žigulíků, protože to udělal málokdo. Já jsem si sehnal ještě ze starých zásob tyto koženkové kryty ale už jsem mezi ně a rezervu vložil igelit.
To samé je s bílými lemy kol, dříve či později začnou černat (přijde mi, že proces černání ještě navíc urychlují nové pneumatiky). A to u takto velmi krásného a zachovalého auta myslím, že asi Hurikán nebude sebemenší vadu v budoucnu trpět.
A poslední – ač sám jsem si taky na svých ladách zkoušel různé experimenty (nemůžu proto moc radit….) zde se mi na první pohled (a na ten já dám) lemy moc nelíbili a autu sluší víc bez lemů. Spíše bych se soustředil na ty hliníkové mezikruží a čtvercovou podložku pod zadní SPZ, co by z auta udělalo opravdovou šarmantní a elegantní dámu. Ale je mi jasné, že je problém to sehnat.
S tímto nemohu souhlasit. Bílé boky se hojně používaly i po válce. Zejména pak v 50. a 60. letech. Jejich používání v Evropě skončilo na přelomu 60. a 70. let. Posledními zeměmi, kde se bílé boky ve větší míře používaly byly v té době Francie a Itálie. Proto nebyl třeba Fiat 124, 125, příp. ještě i 130 s bílými boky nějakým zjevením, ale relativně "běžnou" věcí. Souhlasím ale s tím, že v našich zeměpisných šířkách se bílé boky na Ladách nevyskytovaly. Jelikož se ale Lady v té době vyvážely právě i do Francie, tak tam bílé boky být klidně mohly. K tomuto závěru nakonec došla i testační komise a vše uzavřela poznámkou, že se nyní vzhledově jedná o západní exportní variantu.lionol píše:Bílé lemy patří na Duisenberg ročník 1932 ... na tom žigulu je to jako pěst na oko
Kdybych chtěl mít u testace klid, tak jsem na ni mohl přijet s originálními koly a poté nahodit kola s lemy. Tohle bych ale považoval za podvod a ani bych z toho nemohl mít dobrý pocit. Také jsem byl sám zvědavý na názor odborné komise a ta to nakonec posvětila.
lionol píše:Už je zkoušel Jarda Šejda přede dvěma lety, a jak sám napsal: "... uložil je do zapomnění ..."
Jarda1 píše:Není nad vlastní zkušenost.
Velmi podobně to vidím i já, nicméně chtěl jsem si to zkusit. Dolů to jde opravu velmi snadno. Během hodinky není co řešit.Teepee píše:Hurikáne, tomu autu sluší i nesluší, ... Dodávají mu šmrnc a luxus, ... umělá krása, ... Je dobře, že jsi to zkusil, když to jde dolů, stejně snadno jako make-up.
Ano, právě na to se již dlouhodobě soustředím, jenže vzhledem k tomu, že je téměř nemožné sehnat mezikruží nové, nebo ve výborném stavu (jiné nechci), tak jsem nakonec vyměknul a zvolil lemy, jako nouzové řešení a víceméně náhražku právě za mezikruží. V zásadě s tím nemám velký problém, vzhledem k tomu, že je demontáž záležitostí chvilky. A opravdu není nad vlastní zkušenost.Jarda1 píše:Spíše bych se soustředil na ty hliníkové mezikruží
Aplikoval jsi na lemy prostředek Wide White? Ten by měl zamezovat černání. Mno uvidíme. Letos s tím vydržím (když už jsem do toho narval takové peníze) a pak se uvidí.
_______________
Jsem rád, že alespoň někomu se lemy líbí. Jak je vidět, není pohled na tuto věc zrovna jednoduchý.
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
A všimněte si dalšího drobného rozdílku ... schválně - kdo první . L.Nulašestka píše:Jistě. Hlavně v bídné kapitalistické cizině. Ani u 06 by nikdo nemohl říct ani fňa - viz prospekt.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
ano, ale nemali tam smerovky, iba krytky, alebo odrazky.Puhi píše:v zadnom blatníku mali ten blud tuším všetky šestky
Dalej je ten naraznik posunuty vyssie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ten nárazník na 06 vypadá jako práce nějakého místního dovozce. Asi díl z nějakého Seata nebo tak. Moc se na to nehodí, je to modernizace za každou cenu.
Nulašestky měly na zadním blatníku standardně odrazku (nebo znak Lady), ale existovala exportní verze do USA, která měla na zadním blatníku tuším červené, a na předním místo blinkru oranžové světélko.
Bílé boky pneumatik měly docela prozaickou historii. Kaučuk byl bílý, ale nebyl trvanlivý. Tak se na aktivních plochách zušlechťoval sazemi (chemická reakce s uhlíkem). Boky se nechávaly původní. Pak se začaly celé pneu dělat zcela jinou technologií.
Když už něco bílého na pneu, tak buď bílé nápisy Good-Year (to měla ta exportní verze 06 do USA), nebo ten tenký proužek. Celé bílé boky se mi tolik nelíbí. Ale překvapuje mě, že si veteránistická komise všímá i takovýchto detailů u spotřebních dílů, jako jsou pneu
Nulašestky měly na zadním blatníku standardně odrazku (nebo znak Lady), ale existovala exportní verze do USA, která měla na zadním blatníku tuším červené, a na předním místo blinkru oranžové světélko.
Bílé boky pneumatik měly docela prozaickou historii. Kaučuk byl bílý, ale nebyl trvanlivý. Tak se na aktivních plochách zušlechťoval sazemi (chemická reakce s uhlíkem). Boky se nechávaly původní. Pak se začaly celé pneu dělat zcela jinou technologií.
Když už něco bílého na pneu, tak buď bílé nápisy Good-Year (to měla ta exportní verze 06 do USA), nebo ten tenký proužek. Celé bílé boky se mi tolik nelíbí. Ale překvapuje mě, že si veteránistická komise všímá i takovýchto detailů u spotřebních dílů, jako jsou pneu
Můj žigulík posledních třicet let jezdí na pneumatikách Pirelli, takže podobný problém neznámJarda1 píše: ...je to podobné jako s krytem rezervy, pokud si člověk mezi rezervu a koženkový šedý kryt nedal igelit, došlo v čase k nenávratnému zčernání šedé koženky v oblasti styku s gumou....
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red