Stránka 12 z 20

Napsal: pon led 11, 2010 19:47
od Jan Vašák
Zkusil jsem startování po asi 6ti hodinách a chytlo to hned, na plyn se to přepnulo asi za 5 minut volnoběhu a bez cukání. Tak uvidím zítra ráno a moc chci, aby obě závady byly tím modulem a byl pokoj. Potom se "pochlubím".

Napsal: pon led 11, 2010 22:40
od Dusan
Uz konecne niekto jeden nefunkcny modul rozoberte opozerajte a vymene tranzistory jo....

Napsal: úte led 12, 2010 07:22
od tavri

Napsal: úte led 12, 2010 07:35
od zelvotron
Jestli jsem ty jeho stránky dobře pochopil, tak u něj byl jen problém ve špatným kontaktu tý desky s tělesem bloku?

Napsal: úte led 12, 2010 09:07
od plavec
Dusan píše:Uz konecne niekto jeden nefunkcny modul rozoberte opozerajte a vymene tranzistory jo....
to je VÝZVA NA ČAHOUNA , neb ten muj pořád má ale stále mu někde leží pod postelí. :!:

Napsal: úte led 12, 2010 09:42
od zelvotron
Já mám nějakej blok od Čahouna, ale ten by snad měl bejt funkční. Jde to nějak odzkoušet mimo auto? Případně když ho zkusím dát do auta nemůžu tím vydným zničit něco jinýho?

Napsal: úte led 12, 2010 10:59
od Petr HC
zelvotron píše:Já mám nějakej blok od Čahouna, ale ten by snad měl bejt funkční. Jde to nějak odzkoušet mimo auto? Případně když ho zkusím dát do auta nemůžu tím vydným zničit něco jinýho?
Na Chiptuner.ru je popsáno zkoušení tohoto bloku vč. nákresu ev. foto zkušebního jiskřiště (bez toho NEZKOUŠET !!! ) .V autě bys mohl poškodit spínací tranzistory v ŘJ (pokud by blok měl zkrat na vstupu) .

Napsal: úte led 12, 2010 14:25
od plavec
zelvotron píše:Já mám nějakej blok od Čahouna,
ZABAVUJU V MUJ PROSPĚCH :!: :lol: :lol: To je doba než se člověk dopátrá něčeho v tom zmatku v pražský sekci :lol: :lol: Kdyby to tu Dusan nevytáhl, tak na to zapomenu.

Napsal: stř led 13, 2010 13:19
od Jan Vašák
Tak dvakrát ráno byl odzkoušen studený start a všechno krásně funguje bez problémů. Plyn nebo benzín, rozdíl není poznat. Ukazuje to sice nějaké chyby (myslím 0171, 0422, 1140? a CHE nesvítí. Pak se podívám, co kódy znamenají. Chyby se dají PP vynulovat a pak se objeví po přepnutí na plyn během jízdy. Na benzín tak dlouho nejezdím, když už konečně poprvé od předělání jede i plyn jak má.

Napsal: čtv led 14, 2010 20:39
od Dusan
Dufam ze sa zadari..aby ste mali jeden nahradny skusobny :D pripadne dojazdovy ak sa vyberiete niekde dalej :D

Napsal: čtv led 14, 2010 20:47
od plavec
Dusan píše:Dufam ze sa zadari..aby ste mali jeden nahradny skusobny :D pripadne dojazdovy ak sa vyberiete niekde dalej :D
Jeden náhradní blok vlastně funguje. Když kluci jeli na dovolenou, tak sem jim ho pujčoval. Pro strýčka příhodu.

Napsal: stř čer 30, 2010 16:23
od kumir
Ahoj kluci tak jsem sledoval vaši debatu,tak přidam svůj názor.Mam ladu2111 motor 2112 s tím samým problemem,byl jsem v servise na pc -chyba zapalovaní 3a4valce takže to bude vstřikama musel jsem vyčistit a bude po starostech.Posílám krátkej návod

Kód: Vybrat vše

http://ch.pp.ru/12-misc/12jets.htm
a ještě kolik máš najeto?

Napsal: ned srp 08, 2010 10:16
od Michal Novosad
Mě se za poslední dva dyny 2x stalo, že při rozjezdu auto začlo ztrácet výkon - bylo to při zařazené jedničce a ikdyž jsem přidával plyn, tak motor málem chcípnul. po třetím rozjezdu už o.k. stalo se to v obou případech ráno při studeném motoru. Che se ani v jednom případě nerozsvítila. Čím by to mohlo být ?

Napsal: ned srp 08, 2010 12:46
od Dusan
Hm a cim sa cistia strekovace...aky sprej.... celko ma tot zaujima.... nebolo by lepsie to preplachovat aj z opacnej strany ?

Napsal: ned srp 08, 2010 21:03
od honzat
Také u mě tento problém přetrvává již asi přes rok. Při tankování kvalitnějšího benzínu (Benzina) je to trochu lepší. K chybám zapalování se někdy přidává chyba ventilu absorbéru.