Stránka 12 z 14

Napsal: sob pro 22, 2007 17:44
od Nemo
utia píše:PS: Ted jsem se dival na zapojeni toho pripravku http://www.lpg.cz/prislusenstvi/obrazky.php, neni to nahodou to same co popisoval nedavno Marek na http://forum.ladaklub.com...er=asc&start=15 :?: :wink:

Aha, to bude ono. :idea:

Napsal: sob pro 22, 2007 19:18
od Marek
Nemo píše:Jak se vám to jeví?


Toto je velmi důležitá a nepostradatelná věc při provozu některých vozidel na LPG. Není to nic nového pod sluncem, existuje to asi stejně dlouho jako LPG samo.

Při provozu na LPG se u některých značek vozů (mnohdy renomovanějších než si myslíte) vyskytuje nepříjemná skutečnost - podpalování sedel výfukových ventilů a následné zaklepávání do hlavy. Tím se po čase projeví nepříjemný fakt - nedostatečné uzavírání ventilů, jejich netěsnost, upalování a konec motoru (= GO hlavy).

Především japonské vozy (nejčastěji Honda a Mazda) a z evropy především Mercedes-Benz a některé BMW při montáži LPG do vozu tuto vymoženost vyžadují (je to nedílnou součástí homologace a bez tohoto doplňkového zařízení vůz neprojde schvalovacím řízením).

V praxi to vypadá jako nádoba umístěná v motorovém prostoru. Z ní je přes škrticí mechanický ventil (klasický šroubek, podobně jako u infúze) nasáván tento přípravek do sacího potrubí motoru (po kapkách). Obsah jedné nádoby s tímto přípravkem vydrží (podle kubatury motoru a seřízení onoho regulačního šroubku) 10 - 30.000 km.

Napsal: ned pro 23, 2007 22:28
od Štěpán
Koukam, ze LADA je v tomto tak 10 let pred RENOMOVANYMA znackama napred... :D

Napsal: pon pro 24, 2007 14:12
od Marek
Přiznám se, že mě to taky udivilo, když jsem zjistil, že třeba právě Mercedes-Benz či Honda, což jsou firmy, jejichž motory považuji za jedny z nejlepších na světě, potřebují pro zachování životnosti motoru při provozu na LPG tuto věc a vlastně ji mají jako povinnou součást zástavby. Brácha dělá do LPG osmým rokem a je to borec nad borce, takže tyhle informace mám z první ruky. Dokonce jsem jednou společně s ním montoval LPG do Mercedesu třídy S v kubatuře 4,2 V8 z roku 2004 a tento bazmek jsem tam umišťoval naprosto určitě. Dalším vozem, kam jsme to stoprocentně dávali, byla Honda CRV 2,0 16V z roku 2005.

Napsal: stř pro 26, 2007 19:55
od Křečík Barbuška
Podělil bych se o pár poznatků s mým LPG. V létě jsem funkčního stavu dosáhl, až po odstranění přepínače teplého a studeného vzduchu a instalací bavlněného filtru, jinak to dělalo psí kusy, prostě vzduchu se nesmělo ničím bránit. V Zábřehu tento jev nijak nekomentovali, když to tak chodilo, nechalo se tak. V této konfiguraci jsem jezdil, až do teď, nicméně vlivem klesajících teplot prohlubující se problémy s chodem motoru a zvýšená spotřeba LPG, se značně omezeným výkonem nad 4 tis. otáček mě donutilo začít znova do toho rejpat. Neb vstup do filtrboxu z odvětrávání se ucpal máslem nikoliv jen emulzí, až do stavu, kdy se kartr začal odvzdušňovat kolem měrky koleje. Přistoupil jsem k instalaci předehřívání vzduchu a instalaci přepínače s vizí, že to nějak ukoriguju šrouby před rozprašovačem. Překvapilo mě, že zmenšení násosu vzduchu tentokráte nevedlo k udušení motoru, jen k drobné změně na volnoběhu, korigovatelné na reduktoru. Jediné co mě napadá, že za to může změna složení zimního LPG, možná i jiné chování Weberu na kterém jezdím teď oproti Ozónu na kterém jsem učinil většinu letních zkušeností. Vozítko se jako mávnutím kouzelného proutku začalo chovat podstatně dravěji, na trojku táhne téměř konstantně bez děr, až do 7,5 tis. Volnoběh se zdá lepším a očekávám od této změny snad i zlepšení spotřeby. Motor unesl i menší uškrcení šroubů před mixem aniž by tato změna ubrala na výkonu a způsobila obvyklé ohlušující dunění v otáčkách nad 4 tis. , možná to dunění před tím bylo způsobováno právě absencí násosu na filtrboxu, čert ví? Každopádně jediné co je na tom plynu v autě povzbuzující je cena provozu, benzín je benzín :) .

Napsal: stř pro 26, 2007 21:49
od Saša
Koko Loko píše:možná to dunění před tím bylo způsobováno právě absencí násosu na filtrboxu, čert ví?

Ano ten "násos"je součástí tzv. tlumiče sání , bez něj to ošklivě duní při vyším výkonu.

Napsal: ned led 06, 2008 21:56
od Křečík Barbuška
Tak se zdá, že přišla první větší závada, podle všech indícií to vzdala řj. (dáli se to tak nazvat) paliv, vozítko se tedy po manuálním úkonu stalo opět benzínovým. Listujíce papíry ze Zábřehu v seznamu smluvních partnerů v Brně a blízkém okolí je uveden autolpg, tedy pan Čadek, uvidímež, ještě nevím kdy se tam dostanu, ale pak poreferuji.

Napsal: ned led 06, 2008 22:41
od utia
Koko Loko píše:Tak se zdá, že přišla první větší závada, podle všech indícií to vzdala řj. (dáli se to tak nazvat) paliv, vozítko se tedy po manuálním úkonu stalo opět benzínovým. Listujíce papíry ze Zábřehu v seznamu smluvních partnerů v Brně a blízkém okolí je uveden autolpg, tedy pan Čadek, uvidímež, ještě nevím kdy se tam dostanu, ale pak poreferuji.


Hazardere :D
Nestalo by za to radsi zajet do tech Nedvedic?? :roll:

Napsal: ned led 06, 2008 22:48
od Křečík Barbuška
Nedvědice by mi byly bližší, ale nejsou autorizováni na záruční servis, to by už mi vyšlo lépe si to spravit sám nebo rovnou koupit, ta sranda stojí cca. 500 Kč a hrubým odhadem v tom může být elektroniky tak za kilo, jde o to, že když do toho vlezu a zjistím, že něco neidintifikovatelně uhořelo, což se může stát, budu v řiti, internet o schémátku mlčí, takže tak.

Edit. Na internetových stránkách HTS Zábřeh, které poněkud inovovali jsem vyčetl, že Nedvědice s nimi kamarádí, pozjišťuji detaily, bylo by to příjemné neb ačkoliv jsou o 15Km dál, jsou vlastně blíž :D .

Napsal: pon led 07, 2008 14:42
od Křečík Barbuška
Takže nakonec vše jinak, nevydržel jsem, vlezl do krabičky, odstranil stuďák a již zase vrčím na LPG. Dokonce jsem našel trimr, kterým se šteluje dávka plynu před startem, takže je tu i vidina zlepšení studených startů. Není úplně košer lézt do věci pod zárukou, ale na návštěvy servisů teď není čas ani nálada.

Napsal: pon led 07, 2008 14:47
od Drobek81
Koko Loko píše:Dokonce jsem našel trimr, kterým se šteluje dávka plynu před startem, takže je tu i vidina zlepšení studených startů
:roll:
Koko Loko píše:ale na návštěvy servisů teď není čas

taky čekám na vejplatu jak na smilování... :lol:

Napsal: úte led 08, 2008 16:36
od utia
Koko Loko píše:Na internetových stránkách HTS Zábřeh, které poněkud inovovali jsem vyčetl, že Nedvědice s nimi kamarádí

Koko Loko píše:Takže nakonec vše jinak, nevydržel jsem, vlezl do krabičky, odstranil stuďák a již zase vrčím na LPG
No ja vim, proto jsem ti to navrhnul :?
Fajn, hlavne ze uz jezdis

Drobek81 píše:taky čekám na vejplatu jak na smilování...

koukam ze je nas vic... :D

Napsal: pát led 11, 2008 16:26
od Acibuk
Zábřeh:

Dobrý den,

Omlouvám se za tuto pozdní odpověď, ale byl jsem v zahraničí a vrátil jsem se až dnes.

Cena montáže do karburátorového vozidla:


s válcovou nádrží - 11 990,- Kč včetně DPH

s toroidní nádrží - 12 990,- Kč včetně DPH



S pozdravem

Luděk Schneider

jednatel společnosti

tel: +420 583 411 071

Napsal: pát led 11, 2008 16:27
od Acibuk
Celkově je s nima super domluva i po mailu, odpovídají rychle, logicky a trpělivě, můžu doporučit.

Napsal: sob led 12, 2008 15:22
od Pan Petr
No kluci, po návštěvě p. Federka bych už Nedvědice nedoporučoval. Zjistil jsem totiž, že mě při pravidelné prohlídce pěkně vojebal.
Rozuměj: Byl jsem ojebán v Nedvědicích, což jsem po roce zjistil u p. Federka...:-)