Zadní stabilizátor

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

slovo "jezdil" by som asi zmenil na ine :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Maysner píše:UA stabik jsem mel jeden vikend. Pak se roztrhl drzak k naprave :lol:
Fiatackej jsem jezdil tyden. Pak se zadrel diferak :mrgreen:

nejaká chyba montáže. Ja mám už skoro 3 roky ua stabík, je v pohode až na to, že po mesiaci používania sa ulomila jedna tyčka, čo ňou sa prichycuje ku kostiam. Zváračka pomohla, odvtedy kľud :) akurát že to bola moja chyba, nenamontoval som ho správne a tyčka bola veľmi namáhaná, odkedy som ho namontoval ako má byť, je to ok :wink:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Puhi, šak nahoď klidně nějaké fotky, jak je to zle a jak si to nakonec namontoval..
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ale nieje čo fotiť, proste som tie gumy nechal príliš na konci stabiku a preto ich to "krížilo". Preto sa zlomila, stačilo to iba presunúť aby tyčky boli rovno. A ten držiak, čo sa pripevňuje k náprave sa dá tiež nahodiť viacerými spôsobmi :wink: cory to má napríklad inak ako ja :P a buďte z toho múdri teraz :lol:
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja to mam uz zasa inak ako som to mal :D mam tie drziaky vopchate popod uchyt malej kosti na naprave a stabik je nizsie ako bol, takze to dam naspat..ale je pravda ze ja mam trosku iny stabik ako Puhi, mam vycsie vybratie pre diferak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Cory píše:mam tie drziaky vopchate popod uchyt malej kosti na naprave a stabik je nizsie ako bol,

ano, takto to mám :)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no a všimli ste si nějaké změny tvrdosti při různé poloze stabíku??..

ja ho budu chtit samozřejmě co nejvíc přiblížit k diffu, kdyby se podařilo, dát ho nad něj bylo by to uplně nejlepší, ale nad nápravou už místa moc nezbylo.. hlavně aby to čouhalo co nejmíň pod auto.. další věc je aby to co nejmíň pokut možno zavazelo při prácech na podvozku a hnacím ustrojí, nebo demontáži vyfuku.. uchyty budu samozřejmě k napravě vařit, protože když pominu tu odpornost jak se to montuje, tak bych stejně ty spony kolem nápravy nedal, kvůli zpěrám..

takže si řikám že to přece určitě musí fungovat různě, při různejch polohách, protože se tím i mění vzdálenost a uhel mezi osou uchycení k nápravě a uchytama u malejch kostí..
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Za až taky priestor na rozne polohy nasadenia tam nie je, ale teoreticky, ked bude stabik viac vzadu ( tyce k malym kostiam budu na konci stabika), tak "odpor" stabilizatora bude mensi, pretoze sily budu posobit na dlhsiu paku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

verim tomu, ze keby da Puhi auto na dva dni Maysnerovi tak by sa ukazala ta "chyba montaze" aj na jeho aute :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

:roll:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Ono to pekne litalo bokem i na 195/50, ale nevydrzel to stabik a diferak :twisted: No co. Po dvou vrchoch na okruhu s dukladnym zahrivanim kol pred startem, mam ted na BMW utrzenej jeden silac na zadni naprave, krize na kardanu cinkaj jak zbesili a stredovy ulozeni kardanu neskutecne haze v pravotocive zatacce a na hrbate silnici :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

To se mam teda na co tesit.. :D
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Cory píše:teoreticky, ked bude stabik viac vzadu ( tyce k malym kostiam budu na konci stabika)

Tak teď už to vůbec nechápu, myslel jsem že stabík je chycený táhlama na velké kosti ... ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Cory
Příspěvky: 11570
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ne ne, k malym kostiam http://www.corylada.szm.com/stabilizator.html ale ked tak pozeram , tak by mal ist naozaj ponad diferak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

akoze ponad? akoze ste to vsetci namontovali na pi*u? :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“