Stránka 2 z 2

Napsal: sob lis 29, 2008 18:52
od Jelen
S tim proplachovanim a dobrym olejem opatrne, jestli je motor plnej usad a ty tam nalejes olej, kterej rozpousti usady, tak se muze stat, ze se utrhne nekde nejakej kus toho sajrajtu a ucpe kanalek a pridre se treba klika.

Napsal: sob lis 29, 2008 19:06
od Luděk Ondrůch
Zkus zjistit co tam bylo za olej (normu API) potom kup olej o jednu třídu lepší, vyměň ho společně s olejovým filtrem, po ujetí 2 000 km ho znovu i s filtrem vyměň za olej opět o jednu třídu lepší a ten tam nech 5 000 km. Potom měň pravidelně olej po 10 000 km. Vždycky při výměně oleje vyměň i olejový filtr. Doporučil bych olej 10W40 API SL. Já používám Mogul GX FE. 4 litry stojí do 500,- kč.

Napsal: sob lis 29, 2008 19:14
od ado12
ok skusim,

dakujem za vsetky odpovede, dufam ze to pomoze :shock:

ado

Napsal: sob lis 29, 2008 20:44
od Majo
ak su matice povolene tak si v peknej prdeli.
Hydrostely sa nejak nastavuju len pri montazi a potom uz maju fungovat samy. Ja som ich vymontoval a uz sa mi ich naspat namontovat nepodarilo takze sa valaju v garazi na polici.
Inak ten motor je zajebany ze az, predchadzajuci majitel moze vravet co chce ale ten motor bol meneny v intervale "obcas".

Napsal: sob lis 29, 2008 21:12
od ado12
hm, to nieje moc dobra sprava, len tak pre vsetkych - fotka je aktualna z vecera svietil som lampou a fotil mobilom takze nieje to az take zle ako to vypada (aj ked nie je to idealne) zajtra mozem cvaknut digitalom 8 MP ;-) ale tie maticu su povolene ..... :cry:

ved neva ak to nepojde obratim sa na slovladu a uvidim ....

aj tak dik

Napsal: sob lis 29, 2008 22:36
od čmelák
no myslim ze odpovede uz boli vsetky, mensia GO hlavy nemoze byt problem

Napsal: čtv úno 19, 2009 10:46
od Libor1
ak mozem odpovedat hydrostely matice musia byt dotiahnuté ale s citom. Takto po poriadku musiš demontovať vačku potom vybrat všetky hydroštely a vo zveráku ich stlačiť aby z nich vyšiel všetok olej von musia chodiť lachko cca3-4mm ale musíš to nasilu pretlačiť vo zveráku, dalej uvidíš či rozvádzacie trubky alebo to sedlo nie sú zlomené pri spätnej montáži dotiahnuť s citom a zakaždým skúšať chod hydroštelu musí mať rovnaký chod ako pri monáži do hlavy nesmie sa zasekovať. Dalej montáž obvykl. spôsobom olej 15V40 pri prvom štarte len volnobeh kým neprestanú klepať vent.

Napsal: čtv úno 19, 2009 12:03
od Saša
Libor1 píše:ale musíš to nasilu pretlačiť vo zveráku,

Nedávno jsem to dělal je dobré to nahřát , třeba v olejové lázni (hrnek s olejem ponořený do druhého a vodou na vařiči) potom to jde mnohem menší silou .