KArbec favorit

Moderátor: Moderátoři

Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

No ještě že jsem se zeptal než se do toho vrhnul, přetryskovat karbec chci už dávno ale sehnat do ozona trysky je nadlický úkol a zatím mi nikdo nějak neporadil jaké trysky tam použít
:?
Pool

Příspěvek od Pool »

Odzkoušené na OZONu je zaměnit hlavní trysku 2 komory ze 162 na 130, jede to prý úplně stejně. Podle mně můžeš dát těch 107 co je na 1 komoře, dát i na 2 komoru a pojede to taky... Pro větší efekt na spotřebu by to chtělo asi i zvětšit vzdušníky, klidně na 190 oba. Teoreticky by to mělo i líp jezdit v nižších otáčkách. Když odstavíš druhou komoru úplně z provozu (např. odebráním táhla) tak to pojede taky... Ale potom se nelekni až Tě po těhlech úpravách někde předjede i Trabant a zamává Ti :) Asi bych trysky snižoval a snižoval, až bych byl ještě dostatečně spokojenej s výkonem a potom přestal.
Trysky se v Brně dají normálně koupit, nemají celou řadu, ale sem tam se nějaká velikost ještě dá sehnat. Ve větších městech by to mělo jít sehnat...ne ? A není tryska jako tryska, použij opravdu ty do Lady, s jinými to může nepředstavitelně zlobit.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Poole, Wejra má tuším patnáctikilo, tedy 112/150, 150/150, tebou udávané hodnoty jsou z ozónu 2105, nebo máš na mysli toto tryskování i pro ozón 2107?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Pool

Příspěvek od Pool »

Myslím že by to šlo i na ten 2107. Ty hodnoty jsem popletl samozřejmě... :o
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“