Stránka 2 z 4

Napsal: pát srp 04, 2006 10:18
od denis
Já vím,jen si dělám prdel, protože i 20 let starý Opel měl na jednotku konektor jako prase-snad 70 vývodů a lada má pár pinů a dost-prostě mě to pobavilo. :wink: :lol:

Napsal: pát srp 04, 2006 14:57
od Pšenda
Asi napíšu to co tu už psali jiní. Ale já jsem byl co se týče zástavby motoru 1700 (snad)první. Jednalo se o motor z Nivy a dával jsem ho do 2103. Takže na motor je třeba osadit z karburátorové verze rozdělovač a benzinové čerpadlo, dále dát sání a karburátor , výfukové potrubí nevím neměl jsem ho k tomu. A je potřeba vyměnit vanu a olejové čerpadlo, protože Niva ho má jiné. Dále je třeba vyměnit na hlavě vývod na topení, ten je taky jiný. A pak už to lítá jako ďas. A je trošku problém s nastavením předstihu, protože to pořád zvoní, tak jsem trošku zkrátil regulaci a je po problému.

Napsal: sob srp 05, 2006 06:36
od Dusan
Mal si pouzit bezkontakt...z polo ickovej verzie :D

Napsal: ned srp 06, 2006 10:45
od mayo456
ja by som an to urcite daval karburator lebo karburator lepsie reaguje na plyn.pocitacu
trosku trva kym si uvedomi ze nie je stlaceny plyn

Napsal: ned srp 06, 2006 17:01
od Pavel04
mayo456 píše:ja by som an to urcite daval karburator lebo karburator lepsie reaguje na plyn.pocitacu
trosku trva kym si uvedomi ze nie je stlaceny plyn


No nic o tom nevim, ale dost pochybuju ze reakcni doba bude vetsi nez paqr milisekund... To by uz bylo fakt moc, kdyby to nereagovalo na pedaly... :!:

Napsal: pon srp 07, 2006 09:05
od Tommel
Pavel04 píše:
mayo456 píše:ja by som an to urcite daval karburator lebo karburator lepsie reaguje na plyn.pocitacu
trosku trva kym si uvedomi ze nie je stlaceny plyn


No nic o tom nevim, ale dost pochybuju ze reakcni doba bude vetsi nez paqr milisekund... To by uz bylo fakt moc, kdyby to nereagovalo na pedaly... :!:


Taky si myslim že je to blbost jezdim i s autama který jsou "ička" a jako nějakou prodlevu v plynu tedy nepociťuju :lol: Jinak k tematu taky bych to řešil vyměnou vstřikování za karbec :wink:

Napsal: pon srp 07, 2006 09:09
od mayo456
ja som raz isiel v rapide 135 a pred tym sme mali feldu 136 lxi a ta rapida isla lepsie za plynom.Mal som pocit ze ide ovela lepsie ako felda a to sme v nej boli styria.A icka maju tah to je jasnee bez debaty ale ja na Corse ked uberem plyn tak torku trva kym uplne prestane vstrekovat palivo

Napsal: pon srp 07, 2006 09:15
od Pavel04
to bude ale asi spis nejakej ucel nez prodleva

Napsal: pon srp 07, 2006 09:52
od Drobek81
ta "prodleva" je umysl, jednotka necha zvysene otacky kvuli lepsimu prerazeni...bo ocekava ze se radit bude...a kdyz ne tak po zastaveni nahodi volnobeh...u Lady je snimac rychlosti, pokud rychlost klesne pod urcitou hranici tak teprve je volnobeh...

Napsal: pon srp 07, 2006 10:09
od mayo456
prosim vas co znamena prodleva?dik

Napsal: pon srp 07, 2006 11:03
od Dawid
mayo456 píše:prosim vas co znamena prodleva?dik

zpozdeni..

Napsal: čtv srp 17, 2006 13:15
od mayo456
diiikes

Napsal: pát pro 08, 2006 19:56
od Ján Píš
zdravym taktiez som blyzko pred transplantaciou 1,7 do 2103 s karbom a rozdelovaco kupil som blok ale bez hlavy prosim potvrdte my ze pasuje na to ktora kolvek hlava od 2101 2102 2103 2106 proste s retazovym rozvodom

Napsal: pát pro 08, 2006 20:11
od Pšenda
Ján Píš píše:zdravym taktiez som blyzko pred transplantaciou 1,7 do 2103 s karbom a rozdelovaco kupil som blok ale bez hlavy prosim potvrdte my ze pasuje na to ktora kolvek hlava od 2101 2102 2103 2106 proste s retazovym rozvodom
Ano, pasuje na to unifikovaná hlava s označením 21011.

Napsal: pát pro 08, 2006 20:15
od Ján Píš
super vdaka za potvrdanie :lol: