Moja prvá Niva

Moderátor: Moderátoři

palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Pretože sa mi nedá nastaviť bohatosť zmesi a papa to ako tank, takže budem musieť kúpiť asi nový karburátor našiel som takýto mal by to byť presne on http://www.automanta.sk/product.php?id_product=1086
A k tomu odvetraniu klukovej skrine máte namysli asi tu hadicu zo šróbom, ale to netuším čo to je tak som to kúpil
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Výmena čapov ramien
Přílohy
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
Uživatelský avatar
hush
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od hush »

Šrouby si měl dát obráceně - maticí vzhůru - aby to netrhalo manžetu při pohybu.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Hm, to som nevedel daval som ich tam tak ako boli predtým, ale tak nie je problém prehodiť a nebude potom zatekať do závitu voda? A ďakujem za pripomienku
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7219
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od valda1971 »

Tak tam dej ty matky s umělou vložkou - tam nezateče.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od Roman »

Myslim, ze ak by sa do zavitu mala dostat voda, tak sa tam dostane vzlinanim, ale to su uz podobne teorie ako povrchove narusenie pruzin pieskovanim :-)
Roman
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od Majo »

:lol:
ano, okrem toho, na tom bude vrstva blata a blato je hydroskopicke, takze tu vodu odtial vytiahne :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

takže idem to prehodiť :)
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Zdravím Vás potreboval by som poradiť. Musím vymeniť karburátor pretože sa mi nedá nastaviť bohatosť zmesi, je tam Ozon 2107-1107010, ale v jednej knihe som sa dočítal že karburátor typu 2107-1107010-10 (teraz neviem či sa jedná presne o ten istý karburátor) sa má používať spolu s obyčajným rozdelovačom bez podtlakového regulátoru, ale ja mám na aute rozdelovač s podtlakovým reg. a tam by som mal vraj použiť karburátor typu 2107-1107010-20 a teraz neviem aký karburátor mám objednať.Má napr. niekto ozon s podtlakovým reg. a ide to v pohode?Ďakujem za všetky odpovede
Přílohy
14.jpg
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od Majo »

na knihy sa vykasli, ma ten rozdelovac vyvod na podtlak k rozdelovacu? Ak ano, tak ho zapoj, ak nie tak ho nezapajaj. Ale hlavne, rozdelovac s podtlakom musi mat lozisko v 100percnetnom stave, inak to robi sprostosti bez ohladu na to, ci je podtlak pripojeny alebo nie.
Na Tvoju otazku, aby si nepovedal, ze tu len kecam = ano mam a mal som viac takychto karburatorov s podtlakovym rozdelovacom a chodi/chodilo to dobre aj so zapojenym aj nezapojenym.
Ak nejde nastavit bohatost, moze to byt taka blbost ako netesniaci o-kruzok na sroubiku bohatosti(aj ked to prisavanie vzduchu moze byt na starom karbe skoro kdekolvek - chcelo by to GO karburatora)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Prikladam nejaké foto ako to je zapojené, ide to cez EGR ako motor mi ide dobre aj startovanie len ta spotreba je niekde okolo 16l. Ja radsej kúpim nový karb. len som sa chcel ujistiť či to čo tam je teraz nieje nejaká domáca výroba aby som tam dal to čo tam patrí keď už objednávam nový kus a či tá spotreba nie je náhodou tým že na rozdelovači je podtlakový reg.
Přílohy
17.jpg
16.jpg
15.jpg
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od Majo »

No, to egr odporucam poodpajat, to nerobi dobrotu. A rozdelovac je zapojeny zle. Ma byt napojeny nad klapkou a nie pod nou, takto to nefunguje spravne.
Prikladam foto, ako vyzera vystup z karburatora na rozdelovac
Přílohy
ozon-podtlak.jpg
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

A môže mi to robiť aj zlu spotrebu to zle zapojenie? A keď vyhodím egr mam to len zaslepiť? a čo sa týka toho podtlaku pod klapkou ak to odtial odpojím a zapojím ako si napísal ostatné mám len zaslepiť?Alebo čo mám spraviť s tým podtlakom pod klapkou?
Cory
Příspěvky: 11572
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od Cory »

No, originalne tam ma byt karburator Solex 21073 (bez systemu AXTEC).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
palino5
Příspěvky: 36
Registrován: pát úno 20, 2015 12:31
Bydliště: Hlohovec

Re: Moja prvá Niva

Příspěvek od palino5 »

Na solex sa ľudia nejako stažovali väčšinou uprednostnuju weber alebo ozon čo som sa aspoň dočítal na fórach. Ja len potrebujem vedieť že keď vymením nový karb. (ozon) tak či budem mať normálnu spotrebu a keď to zapojím tak ako mi poradil majo čo mám spraviť s ostatnými hadičkami či len zaslepiť...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“