Stránka 2 z 3

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 11:05
od JmJ
KULICAK píše:Stejný problém jsem měl na desítce,stačilo nedávat tankovací pistoli nadoraz do tankovacího hrdla. :D
jo jo, na 11 taky tak. strcit jen po zalomeni pistole.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 17:52
od MartasBrno
Zlatá jednička.

Dík za přínosné rady jak se zbavit problému. Atexi, jo, je to SPI, 1.2, 60ps. Projdu to, snad zítra zachytím trochu slunečního svitu aby bylo na práci vidět :-)

Nehodlám se smiřovat s tím, že nejde tankovat aspoň na půl zdvihu pistole, když ne na celý. Musí to fungovat. Felda ten problém nemá. Pochybuju, že je to konstrukčně udělané tak, že nejde tankovat naplno, musí tam být závada.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 18:20
od Jaykee
Teď si nejsem úplně jistý, ale mám pocit, že stejný problém byl u Peugeotu Partner. Jak se zastrcila pistol na doraz, nepadla tam ani kapka. :roll:

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 20:27
od MacGyver
Za 1500,- ti prodám nádrž i s Puntem :P . Měl jsem podobný problém, pomáhalo tu pistoli dát jen na krajíček, pak to jede naplno. Ostatní úpravy jsou zbytečné a nejsou předmětem nabídky.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 21:29
od Raduz
A je ta nadrz s puntem 4x4?

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 21:51
od MacGyver
Punto se dělalo 4x4? Ani nevím. Já měl normálně náhon na přední kola.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pát lis 07, 2014 21:58
od Jaykee
A bude plná Shell V-Power Racing? Potřeboval bych ho do mojí motorové koloběžky... :mrgreen:

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: sob lis 08, 2014 10:02
od Raduz
Tak sem to spletl asi s Pandou :oops:

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: sob lis 08, 2014 11:49
od Marek
Panda bývala svého času i v provedení 4x4, Punto nikoliv.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: sob lis 08, 2014 11:51
od Vašátor
Panda ano, jak píše Marek ;-).
Příhody z tankování mi připomněly, jak jsme jeli s odtahovkou do Belgie. Víťa, kamioňák, v noci instinktivně zastavil u stojanu pro kamiony, vrazil tam hubici a zmáčkl .... v tu ranu byl osprchovaný naftou :mrgreen: , načež jsme to museli dojit jak starou krávu :mrgreen:

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: sob lis 08, 2014 14:51
od Roman
Marek píše:Panda bývala svého času i v provedení 4x4, Punto nikoliv.
Este stale je: Panda Climbing

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pon lis 24, 2014 14:20
od tomass
Maťas, taky mám Fiata. Tankuju stále u stejné pumpy, maximálně střídám jeden ze dvou stojanů. Většinou mám pistoli tak na 30-40% stisku. Když zmáčnu víc, vypíná i u úplně prázdné nádrže. Třeba za půl roku je to na 3-4 tankování OK. Myslel jsem si, že stojany prošly seřízením a pak je to zase stejné. A ještě k tomu mi občas dělá ukazatel paliva při naklonění auta, že ukazuje třeba náhle o 20% méně paliva. Pak jsem na stejném místě třeba 100 km a dál si pokračuje obvyklým tempem. Nahoru se nikdy nevrátí, až po natankování.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pon lis 24, 2014 17:18
od JmJ
Popisovane choovani rucicky palivomeru je bezne i u jinych znacek. Pomuze vyjet na rovinu a vypnout/zapnout zapalovani. Netusim, ktery blbec to takhle udelal, ale ma to tak snad i renault. Lada 2111 to mela tak, ze posledni hodnoty prumerovala, a merila rekneme po 5 minutach, takze rucicka sama behem jizdy lezla hore. U bmw sem videl na palubni pc, ze behem tankovani naskakoval dojezd a to velmi svizne.

V italii a ve francii se parkuje jen na rovine a nabyti paliva pri zapnutem zapalovani je nepripustne :-)

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pon lis 24, 2014 17:24
od Vašátor
Za to třeba Opel Corsa B má rafičku palivoměru naprosto klidnou. Po zapnutí zapalování sice leze nahoru pomaleji, ovšem za jízdy se nijak markatně nehoupe. Ovšem pokud se houpat začne, značí to spálený stabilizátor napětí v přístrojové desce.

Re: FIAT Punto I tankování

Napsal: pon lis 24, 2014 17:27
od JmJ
Vašátor píše:Za to třeba Opel Corsa B má rafičku palivoměru naprosto klidnou. Po zapnutí zapalování sice leze nahoru pomaleji, ovšem za jízdy se nijak markatně nehoupe. Ovšem pokud se houpat začne, značí to spálený stabilizátor napětí v přístrojové desce.
Ona treba ta 2111 mela rucicku taky velice klidnou, rekl bych az moc klidnou. Ja si myslim, ze prumerovat treba poslednic 10 mereni s intervalem 30 sekund, musi byt na klidnout rucicku dostacujici az dost :-). Tedy pokud je to delano tak, ze palivomer ovlada elektronika na zaklade udaju o stavu paliva.