Stránka 2 z 5

Napsal: čtv pro 23, 2010 18:55
od Marek
Provozní otáčky: Tímto pojmem se v automobilové hantýrce označuje rozmezí otáček mezi maximem točivého momentu a maximem výkonu. V tomto rozmezí pracuje motor nejefektivněji, za nejnižší možnou spotřebu paliva a v případě využití výkonového potenciálu má největší zrychlení. Je logické a samozřejmé, že toto rozmezí by mělo být co možná největší, aby motor mohl být využíván v co nejširším rozsahu otáček. Zde je však rozmezí velmi malé, pouhých 700 otáček (mezi 3900 a 4600 rpm) - to je strašně málo. Proto jsem se vyjádřil v tom smyslu, že se mi ten motor nelíbí.

Napsal: čtv pro 23, 2010 20:56
od zelvotron
Ta cenová politika je taky zvláštní když se porovnají jednotlivý verze (Sport je zkrácenej Patriot na 4,3 m):

Patriot Sport: 480 tis.
Patriot: 540 tis.
DoubleCab: 500 tis.

Napsal: čtv pro 23, 2010 20:57
od FOMA
Heh, to je fakt dost dobrý-CS Autolada bude nabízet ve své prodejní a servisní síti i vozy UAZ a GAZ. :shock:
Tak snad Lada v jejich stínu nějak přežije :? UAZ se mi kupovat nechce-nebot by se mi asi nevešel do garáže 8)

Napsal: čtv pro 23, 2010 22:00
od veliz
94kW z motoru 2,7i není samozřejmě mnoho, ale je to stejný případ jako Niva 1,7i, tedy litrový výkon okolo 35kW. Jenže UAZ 2,7i je 16V DOHC! V otáčkách, při kterých by se měla dostavovat exploze výkonu, motor z důvodu seškrcení končí. Čtyřventilová technika je tak v podstatě nevyužitá, podobného výkonu by šlo dosáhnout i se dvěma ventily na válec. Výhrady mám i k ceně. Základní cena lehce přes 500000,- ještě nevypadá tak hrozivě, jenže auto nemá klimatizaci ani ABS. Vybavená verze Limited+LPG stojí 750000,-, diesel dokonce 830000,-. Při vší úctě k UAZu bych už asi za tyto peníze pošilhával po britské (Defender) či americké (Wrangler) konkurenci.

Napsal: pát pro 24, 2010 10:54
od Marek
Jo, ta cena je fakt vysoko. A motorizace jsou zvolené nešťastně - jak benzin, tak italský diesel.

Napsal: pát pro 24, 2010 12:16
od zelvotron
No vida, změna už i na www: http://www.lada.cz/

Mimochodem, ceny v Rusku jsou asi tak o 140tis. níž, ale netuším jaký dělá dovozce úpravy, dřív jich bylo poměrně dost, ale časem jich ubejvalo.

Napsal: stř pro 29, 2010 15:46
od vik2
Znovu a znovu jsem udivovám tim, jakou modlu tady delate z UAZe.

Predpotopni krám, jeho vlastnosti prehnane, dela se z nej legenda. A ted je navic predrazenej.

Když uz sem se s nim nekde potkal. Amaterske zavody, nebo pojezdeni. Nikdy se nestalo, ze by prokazal lepsi prujezdnost apod…. Vetsinou naopak.
(Ted urcite vytahnete videa z youtube. UAZy s 33“ kolama se brodí ruskym bahnem. Hezky,,, jenze takove upravy tady nikdo nikdy met nebudete!)

Kdyby UAZ byl takove terno,,,, tak nebudou OFFroudaci jezdit v Nissanech, Toykách, Landech,Miších a Jebkách.

Napsal: stř pro 29, 2010 16:02
od dvk
Samozřejmě že je to kult 8) Ty taky furt řešíš jenom jak je to vykřížený, tak to je jasné že Tě tuhé nápravy s lisťákama nenadchnou . ) Nikde jsem tu neviděl, že by někdo tvrdil že je to špička a že nejlepší ze všech offroadů. Prostě je to auto jaké je a třeba když se podíváš na výbavu verze Limited a její cenu, chtěl bych vidět západní značku srovnatelných parametrů za podobnou cenu.

Onehdá jsem na offroadforu četl povídání od jakéhosi člověka "uaz - auto pro drsňáky" co si koupil starou 469, skoro nebyl schopen se s tím rozjet a za dva dny po koupi to zase prodal. Takoví lidi pak říkají, že je to auto krám. Někdo má rád vdolky jiný holky no ...

Napsal: stř pro 29, 2010 16:20
od vik2
UAZ Limited Diesel - a vybavu zadnou nevidim.
-806tis
http://www.uaz-auto.cz/modely/pickup/vybava-a-ceny/

L200 v max. vybave 2.5Di -131KW/ 400N.m.
-863tis.
http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/ ... -cenik.pdf

Takze mas pravdu, ty dve auta se opravdu vybavou a parametrama nedaji srovnavat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


mimochodem priplatek za 3ti brzdove svetlo nema ani Škodofka :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř pro 29, 2010 16:29
od dvk
Příplatek 100tis. za diesel je fakt nesmysl, to jo. Pokud ale nechcu něco super hyper na co budou díly stát majland, pořád mi to nevychází zas tak špatně. Opravdu netvrdím, že je to špička, ale že to i za ty peníze může posloužit stejně dobře jako to Mitsubishi.

Napsal: stř pro 29, 2010 22:35
od veliz
vik2 píše:UAZ Limited Diesel - a vybavu zadnou nevidim.
-806tis
Ten příplatek 100000,- za diesel je bez DPH, takže 826.800,-. Navíc v tom ceníku nevidím ABS, airbagy...

Koukám u toho Mitsubishi dostačující výbava INVITE+ za 713880,-, 100kW verze dokonce jen 683880,-. To vypadá, že UAZ není konkurenceschopný s vyjímkou základní verze za 502800,-.

Napsal: čtv pro 30, 2010 16:46
od Marek
Airbag řidiče je samozřejmost daná našimi předpisy, ten se jako výbava již neudává. Ale jinak je to skutečně bez jakékoli nadstandardní výbavy. U takového auta v cenové relaci téměř tři čtvrti milionu bych očekával z hlediska výbavy naprosto všechno - ABS, uzávěrky, elektriku na vše, co mě napadne, klimatizaci, naviják a mnoho dalšího.

Napsal: čtv pro 30, 2010 16:48
od Laďuša
Já bych u auta za tři čtvrtě mega hledal chromy :mrgreen: A taky Sitzheizung :P

Napsal: čtv pro 30, 2010 18:11
od JmJ
Ja jsem na tereni vozy uplne tupy, ale nejak celkove nechapu, co na tom stoji vic jak 300 000. Plechova skatule s mene kramama ve vybave a vice plechama nez osobak. A to je jeste diskutabilni, jestli tech plechu je tam o tolik vic. to stoji hnani jedne napravy navic takove penize? To auto si od pohledu predstavuju asi jako Ladu z rady 110 s pohonem vsech kol ;-) Kdyby to bylo za polovinu ceny, tak bych chapal smysl. Mam ale obavu, ze to bude lada rady 110 s pohonem vsech kole, ale za 700 000, coz je dle meho soudu naprosty panicky des ;-)

Neni to skaredy, ale na prvni dojem to jako auto za 700 000 proste nevypada. Ale jak sem psal, ja se v terenich vozech vubec nevyznam. Mozna je to z me strany spis takovy obecny ulek, ze takovy zebrinak ma cenu poloviny bytu 3+1 v okresnim meste :-/

Napsal: čtv pro 30, 2010 19:45
od veliz
Marek píše:Airbag řidiče je samozřejmost daná našimi předpisy
Že bych měl v Nivě airbag řidiče?

Obávám se, že se nejedná o předpis, nýbrž o dohodu výrobců. Podobně je tomu u ABS - od jisté doby se auta bez ABS v podstatě neprodávají. To ale neznamená, že se prodávat nesmí. Třeba vozy Lada se běžně prodávají bez ABS (Niva), respektive ABS je na přání (ostatní modely). Stejná situace platí od nižší střední třídy nahoru pro ESP a možná brzy bude platit i pro malé vozy respektive pro všechny vozy.