Neidentifikovatelne casti z bloku motora.

Moderátor: Moderátoři

Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

ten motor cely ako je mozes zaniest tak do srotu a mozes sa pozerat po nejakom jazdenom :wink:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

este raz mozem povedat ze keby niekto videl , pocul , a sedel v aute tak by nikdo nepovedal ze toto sa v tom motore skrýva ... na to ze ma 150 000km odlietane...
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

řešil sem podobnou událost u svého escorta RS, musel sem přebrousit válce jelikož měli křivý chod písty, klepalo to jak prase, též vypadlé vymezovačky, poškozený dekl rozvodů, klikovka KO, hlava na předělání, tehdá sem to řešil sehnánim jiného motoru a to co sem chtěl dělat za úpravy na svém sem nakonec udělal na nepoškozeném a ten šel zpátky do mého RS, vytahané poměrně zdravé díly ze sehnaného motoru ( písty s ojnicema a klikovku olejový čerpadlo, šály atd atd) sem nasoukal na zkoušku do poškozeného, sehnal sem kryt rozvodů, vodící lištu řetězu, kámoš mi prodal za pakatel jetou hlavu a světe div se motor fungoval tak šel nakonec na prodej a eště sem si částečně vrátil pár financí objetovaných do stavby nového motoru :) ale je to pakárna nedoporučuji to dělat moje rada sehnat jinej a ten si dát do kupy a na druhej kašlat
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

aj ja uvazujem nad "novym" motorom... asi to bude spravna volba... ale stale nerozumiem preco ten motor bol tak strasne moc tichy a mal napodiv aj vykon...
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Protože to posunutí nebylo tak velké aby funkčně "vadilo"? anebo vadilo, ale nedělalo to hluk...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

zloz ho a jazdi dalej :D
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

nechcel som to tu tak verejne napisat :-D ale to na 80% asi spravim :D
Zlepšiť prístup.
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Motor 1500

Příspěvek od Martin H. »

Než ho ale budeš skládat, tak tam musíš ty vymezovací kroužky na tu kliku dát! Jinak ti klika odpochoduje za pár km do bloku a bude vymalováno. Taky ten napínák řetězu musiš dát nový. Mě není z fotek jasný, co to máš za drážku na pístu 3. válce, je to na 5. fotce. Ta drážka tam nemá co dělat a skoro mi to připadá, že máš prasklý píst. Nefoukal vzduch z víčka oleje, když bylo otevřené při spuštěném motoru? Nebo nebyl olej vyházený okolo vzduch. filtru? (Je tam hadice odvětrávání klik. skříně). To, že ti šla spojka těžko, je způsobené špatným přítlačným talířem. Je buď nějaký zarezlý, nebo se posunuly lamely, nebo se tam něco pojebalo..spojky u všech motorů nejsou stejný. 1200 a 1300 mají menší sílu přítl. pružiny a opěrný axiální kroužek z míň kval. materiálu. 1500 má silnější lamely a 1600 ještě silnější, proto se nesmí spojky zaměňovat. Nic se nestane, když se dá do 1600 spojka z 1200 nebo 1300, jen to bude dřív "klouzat". Ale když se dá do 1200 nebo 1300 silnější spojka třeba z 1600, tak to právě nevydrží tento opěrný kroužek a rozjebe se to, jak to máš ty. Takže když skládat, tak novej přítlačák a na motor 1500!
Jinak přeju mnoho zdaru při skládání. Sežeň si knížku od Tůmy, tam je všechno popsaný. Myslím, že je i tady někde na fóru.
Dusan
Příspěvky: 3882
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

To je pekne ale daj foto 4 kluky a piateho loziska kluky, dalej je otzne ako to prezili capy a pisty... hlavne ci nedoslo k nejakym deformaciam na ojnici alebo vytahanie ulozenia pre capy v piestoch ...ta kze hor sa do rozoberania... a nezabudni triedit na hinik a liatinu.

Kontrolna otazka.... olej co tam bol je kde....trebalo by pozriet ci boli piliny pripaddne kolko a z coho...na vypustacej zadke nebolo nič ?
P.S. mozno z toho este nieco bude....
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Martin H, myslíš, že má 1200stovka jinak uloženou kliku než 1500 a výše? Jiná ložiska?
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

V motorech 1600 je axiální opěrný kroužek z daleko odolnějšího materiálu, než u nízkozdvihů. :idea: Jinak je uložení kliky vč ložisek stejné. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Příspěvek od Martin H. »

vintera píše:Martin H, myslíš, že má 1200stovka jinak uloženou kliku než 1500 a výše? Jiná ložiska?
Ne, je to stejný jak psal Hurikán. Jen ten opěrný kroužek je z lepšího matroše. Tos mě špatně pochopil.
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

Takze dnes som bol kupit 38micku orech spolu s redukciou na 1/2" momentak -19€ :roll:

Ak sa mi podari stiahnut dnes remenicove kolo tak nafotim tie loziska

Vymedzovacie kruzky bud kupim nove alebo dam z druheho bloku, uvidi sa v akom je stave...ak by som kupoval nove tak urcite na 1600vku a ak dam z druheho bloku (1500vka) tak vymenim aj pritlacak za 1500vkovy, lebo ten co tam mam vyzera ze je z 1600vky alebo 1700vky (neviem ale ci je rozdiel medzi pritlacakmi 1700 a 1600) , napinak retaze / tlmic kmitov necham stary ten je funglovka uz ho niekto menil predomnou (ten ulomok co som nasiel vo vani bol z predosleho , no ten kto ho menil nevybral z vane tuto cast... Piesty su v pohode ten zarez/drazka na foto je po jemnom poskrabani srobovakom :-), TEN pritlacak pozrem ked zhodim remenicove koleso. Knizku mam "Jak na to lada" aj wordovsku podobu aj obrazkovu a mam este kopec literatury v hmotnej podobe :)

Dusan - Olej co tam bol mam vo vedre :D mozem vyfotit je to celkom cerny olej bez pilin dufam ze s toho cosi vykuzlim ale vidim to nadejne ta podlozka musela odist poslednych par km pred demontazou...fotky toho loziska a vsetko nafotim vecer ak sa mi to podari rozobrat... :D a budem sa snazit nepomiesat liatinu z hlinikom :D :violent1:

Dakujem všetkym!! :notworthy: :wave:
Zlepšiť prístup.
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

ozaj, chces odomna aj hlavu, ci len blok?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
MAGO
Příspěvky: 29
Registrován: čtv čer 10, 2010 20:34
Bydliště: SLOVENSKO-ŽILINA

Příspěvek od MAGO »

mozno z hlavy domec ... zalezi v akom je stave... stejne setko pojde nove a domec stoji 15€. sak to doneseme ku mne a pozreme to..
Zlepšiť prístup.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“