Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Erik » stř pro 27, 2006 20:03

Zkusil bych to dát na diagnostiku. Mě něco podobného dělalo čidlo detonací. Ale to bylo tak, že při větším mrazu a delší době stání (cca 3dny) to prostě nenastartovalo.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod rudo. » pát pro 29, 2006 12:52

Tak to môže mať kopu príčin a ani sa nepokúsim ti niečo radiť. Múdri by som bol iba z múdrej knihy, takže tak. Mal som podobný problém, vymenil som sviečky a je to OK. Brzdy som už opravil, hocim vlastne neboli asi ani pokazené, tlmiče sú a boli v poriadku, hojdanie do kríža pri prudkom zabrzdení spôsobovalo to, že brzdil iba jeden okruh. Moji známi mechanici to nevedeli. Problém bol v tom, že na regulátor tlaku zadnej nápravy má tlačiť perko dorazu a medzera medzi dorazom má byť asi 2 mm a nemajú sa tam dávať nijaké podložky ako som to urobil ja, lebo som si myslel, že sa to nedá ináč nastaviť, ale on sa musí a dá sa nastaviť. Keďže som mal aj veľmi dobrú knižku so Samary, tak som to vyčítal. Tá kniha "Za rulem", jesíce dobrá, ale je dosť povrchná.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod rudo. » pát pro 29, 2006 20:09

Mateji, máš pravdu, zmýlil som sa. Mal som na mysli gumové dorazy v pružinách pérovania. Ale ako vidím je to tu skoro zbytočné sa na niečo vypytovať, čo samozrejme nikoho nemožem obvinovať, píšu tu aj ľudia na úrovni, ale píšu tu aj blbci a myslím tým všetky rady. Samozrejme som vďačný všetkým za ochotu pomôcť a poradiť. Všimol som si neochotu poradiť pri Samarách. Takže takýchto ľudí prdím z vysoka. Klub by mal byť o spolupráci a nie o kecaní a drístaní. Toto rovno môžem robiť s pohárom borovičky v jednej a s pohárom piva v druhej ruke. Komu česť, tomu česť a komu nasrať, tomu nasrať. Prajem všetkým veselého Silvestra a šťastný nový rok 2007.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod radek mb » pát pro 29, 2006 20:13

rudo. píše:Všimol som si neochotu poradiť pri Samarách. Takže takýchto ľudí prdím z vysoka. Klub by mal byť o spolupráci a nie o kecaní a drístaní.

Jestli to není tím,že Samaru tu má minimum lidí... :sad5:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod rudo. » pát pro 29, 2006 20:18

To by vec vysvetľovalo a potom som blbec ja a ak je to tak , tak si to rád uznám a rád sa aj ospravedlním. Mateji, veď dorazy na tlmičoch som napísal iba raz, iba raz som sa zmýlil, potom som tri krát opakoval, že dorazy v pružinách. Tak čo to je ? Chceme tu niekomu pomáhať, alebo hľadať na ňom chyby? Alebo kde je tu logika?
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod danielTIR » pát pro 29, 2006 22:12

Mě LADA dělala totéž když bly mrazy. Jednou jsem to nastartoval a mělo to zvuk jako kompresor a jelo to na tři válce, i když jsem měl chvílemi pocit že spíše na dva :D .Pak sem tomu přidal a bylo to O.K. Stalo se mi to několikrát za zimu, ale nikdy v létě. Na diagnostice mi to žádný problém nehlásilo.A servisman se na mě díval jako na vola. Když mi auto stálo cca týden bez hnutí, pravidelně sem měl vyšťavenou baterku, sice to chytlo (i když ní vždy :evil: ) , ale jenom tak,tak. Známý mi říkal, že baterka co sem tam měl 55Ah, je na to slabá a tudíš jsem koupil tuším 70Ah a celkově to pomohlo. Když mi elektrikář měřil odběr v klidovém režimu, doslova se zděsil.Baterku vlastně vybíjí spotřebiče v autě. Hlavně ten předpotopní BUDÍK (hodiny :D ), má odběr jako kráva. Dokonce pamatuju, když jsem párkrát přespával v LADĚ, tak mě jeho tikot budil :D :D .Faktem je že zakoupením silnější baterky, mi pár problému opadlo.To nastartování na tři a méně :) válců, jsem už dále neřešil, vždy to samo odeznělo. Mě spíše nejvíce sralo, a to se mi stávalo pravidelně cca jednou za půl roku, že mi zničeho nic zhasla palubka a všechny přístroje spadly na nulu během jízdy. Dlouho sem nevěděl čím to, protože po čase zase vše naběhlo.Nakonec jsem zjistil, že chyba je někde v pojistkové skříňce, protože když jsem jí jenom otevřel přístroje naběhly.... .A takových "maličkostí" by se našlo 8) 8) . Nejkrásnější ale byl fakt, že diagnostika vždy hlásila O.K. stav, akorát mi stále pozvolna klesaly volnoběžné otáčky.Seřídili mi je na cca 850, a po roce jsem zase měl cca 500, ale auto jezdilo bez poruchy dál 8) 8) Takže, rada - pokud jezdí neřeš to.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Skalouš » ned pro 31, 2006 09:39

Při zkušenostech s LPG jsem našel ještě jeden fígl. Když to blbne, odpojit na chvíli baterku a tím zrestartovat počítač. LPG emulátory mi mé řídící jednotce kolikrát nabulíkovali takové pitomosti, že bylo lepší, když to zapomněla.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » ned pro 31, 2006 12:44

Taky mi to kdysi dělalo, někde v historii jsem to popisoval. Zatím ještě nebyly pořádné mrazy a taky je možné, že už to pominulo. Některé závady se léčí samy.
Viz předloňské problémy se startem, letošní neudržení se neutrálu... atd...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod honzat » ned pro 31, 2006 14:55

Při výměně přístrojovky mi dali přístrojovku s jedním displejem navíc, na něm svítí -40°C, myslím že kdyby se tam připojilo čidlo teploty tak by to měřilo. Nevíte někdo kam ho připojit?
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned pro 31, 2006 19:19

honzat píše:Při výměně přístrojovky mi dali přístrojovku s jedním displejem navíc, na něm svítí -40°C, myslím že kdyby se tam připojilo čidlo teploty tak by to měřilo. Nevíte někdo kam ho připojit?
Nic nepřipojuj, to je již zapojené. Je to signalizace připravenosti vozu na arktické podmínky :occasion9: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod danielTIR » pon led 01, 2007 11:50

No, v době globálního oteplování bys měl změnit znaménko "-" na + 40 :D :D :D :D
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Jarda » pon led 01, 2007 18:53

zelvotron píše:Tak sem dneska ráno(cca -3st.C) nastartoval a naskočilo to hned ale po pár sekundách se to začlo zakuckávat a nejspíš to šlo na tři válce, přidal sem trochu plyn a bylo to v pohodě a nastavilo si to obvyklejch 1100ot. V průbehu dne sem eště několikrát startoval ale už se zahřátym motorem a bylo to v pořádku. Má s tim někdo zkušenosti??
A koukal si na odtrh svíček? To by mohla dělat příliž velká vzdálenost elektrod.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod tavri » úte led 02, 2007 08:04

Jarda: Dělal jsem v minulosti experimenty, kdy jsem u svíčky LR15YC-1 snižoval vzdálenost z 1,1 mm až na 0,7 mm a nepomáhalo to.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod dmatej » stř led 03, 2007 08:55

rudo. píše:To by vec vysvetľovalo a potom som blbec ja a ak je to tak , tak si to rád uznám a rád sa aj ospravedlním. Mateji, veď dorazy na tlmičoch som napísal iba raz, iba raz som sa zmýlil, potom som tri krát opakoval, že dorazy v pružinách. Tak čo to je ? Chceme tu niekomu pomáhať, alebo hľadať na ňom chyby? Alebo kde je tu logika?

No to se teď můžu ptát já? Já sem napsal jen jednou, že 2101 dorazy mají, podle toho, co píšeš, tuším, že myslíš jiné, ale proč se pořád obracíš na tom, co jsem napsal? Skoro mi přijde, že se hádáš sám se sebou :lol: (nic ve zlým ;-) ).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » stř led 03, 2007 09:36

Restart ŘJ sem nedobrovolně proved v prosinci (vybitá baterka :( ). Ale v tejdnu sem to několikrát startoval když bylo pod nulou a bylo to v pohodě tak to zatim nechávám bejt.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků