NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 359
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od scot »

Já jsem zatím měnil jen ten horní válec. Spojka teď funguje, a co funguje, do toho se nemá vrtat. Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem měl nastudovanou výměnu i spodního válce mělo by to jít bez větších zásahů. https://www.youtube.com/watch?v=WyOunc1KFhI Mám teď auto v servise, tak jezdím Nivou. Začalo se mi sem ozývat nějaké drnčení zezadu, zatím je nejvíce podezřelý zadní díl výfuku. Mám ho koupený ale na výměnu není čas. Pokud půjde vše podle plánu, tak bych chtěl letos dojet do Bechyně. Doufám, že to cestu tam a zpět vydrží.
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 887
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 scot:
ja myslel, ze jsi prave menil oba... ja spodni jeste vyndanej nemel, na UA jsem kdysi zacal proslapavat spojku, tak jsem tam koupil gumicky za asi 10kc, vyslapal valecek ven na aute, vysmirgloval, dal gumicky a pamatuji, ze jsem mel strach, byly nejaky vetsi a pistek sel zatlacit tezko, ale od te doby to funguje...
Koukal jsem na video, diky... on tam krasne povolil tu trubicku ve spoji trubka/hadice a to mi prave neslo... zkusim ji teda povolit na hornim valci a proklickovat dolu :) a ve sveraku to uz potom nejak pujde.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 887
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Tak to ve sveraku uz slo, presne jak jsem psal... ten pistek byl slusne zalisovanej do koroze, dal jsem zas rovnou silikonovou kapalinu, takze vsechny nivy uz mam ve spojce silikonovou a u rapida taky zatim jen ve spojce a dal jsem mu zatim provizorne nadobku z nivy :). Prvni auto, kde dam silikonovou kapalinu do brzd bude MTX, ted jsem na to nakoupil brzdovy trubky.
A ano, brzdovky tam mam malo, protoze jsem ji odsal a pak zjistil, ze DOT4 uz mam malo...
Přílohy
afbed806-6f98-4d58-abd2-cd3f1e37cfb8.jpg
afbed806-6f98-4d58-abd2-cd3f1e37cfb8.jpg (154.53 KiB) Zobrazeno 140 x
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 887
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Nova dlouha - prestal mi jit vcera ostrikovac, tak chci otevrit kapotu a utrhlo se lanko :). Takze niva, 14 let mezi obema a nic se nezmenilo :). Kapota nakonec sla otevrit, ze jsem zatahl za lanko klestema, on se totiz prestal opirat ten plastovej obal a projel do jeho drzaku, napada me to udelat nejakym lankem s ocelovym bovdenem. A ten motorek, nevim jestli se do neho dostala nejaka necistota, ale je seklej, cvaka v nem, ma snahu se pootocit, ale nejde to (zkousel jsem ho i prepolovavat, jestli to nevyhodi ven a proste ne), no a Rus zklamal, ze je nerozebiratelnej, tak asi budu muset dat zas nesmrtelnej z feldy.
A jeste u te kratke nivy jsem trochu podelal tu spojkovou hadrauliku :/. Valecek je novej brembo, tak tam asi problem nebude, ale u hlavniho valce, kterej byl luxusni, bez koroze, nevychozenej, jsem preventivne vymenil gumicky a ja to ted proslapavam, nic z toho netece, dal jsem tu silikonovou kapalinu, ze ja na nej chmatal... naslapu, funguje a treba po pul hodine, kdy na spojku neslapnu musim zas naslapat, ale kdyz se to takto chova, tak bych cekal i nejakej unik, u rapida mi to teklo do auta a tady to je tesny.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 887
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Tak motorek ostriku se najednou rozbehl poklepavanim a prepolovavanim na 20V, ale nevsiml jsem si, ze by z neho neco vylitlo... Byl na vyhozeni, tak jsem to zkusil, ted funguje, uvidime jak dlouho.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 359
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od scot »

Ze mi praskne lanko kapoty je moje nocni mura. Nedavno jsem "ztratil" klice od Nivy a myslel jsem si, ze jsem je zavrel pod kapotou. Behal jsem kolem auta dve hodiny, nakonec jsem otevrel ridicovy dvere provazkem. Pokus o otevreni samotne kapoty jsem vyhodnotil jako bez sance. Klice pod kapotou samozrejme nebyly, dal jsem je o policku vyse nez obvykle. Tak jsem si nechal udelat druhe klice. Byl celkem problem najit firmu, ktera mela polotovary klicu na zigulika. Ten motorek ostrikovace z Felicie pasuje nebo se musi nejak predelat?
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 887
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 scot:
Nejsem si uplne jist, tak na 50%, u stare dlouhe mam z feldy i nadobku. Kvuli tomu otevreni provazkem jsem upravil ty konce tahel zamku, takze nesmim ztratit klice, nevim jak je to s vyhackovanim, u skodovek to celkem slo, nektere feldy pak mely plasty proti vyhackovani, tak jsem to delal i na rapida a pak jsem se do neho nemohl taky dostat :). U stare dlouhe se mi to lanko utrhlo, ale mel jsem danej zamek, co nejvys a nahore jsem nemel tu gumu, aby to trochu vetralo, tak jsem nasilim zkroutil kapotu a otevrel to hackem z dratu, kapote se ani nic nestalo.
Horsi bylo kdysi - celnik uz mezi Chorvatskem a Cernou Horou mi u stare dlouhe utrhl lanko od kufru a ja tam mam prepazku N1. Ten celnik byl bud vysazenej na albance, protoze jsme mu rekli, ze jedeme z Albanie nebo proste jen nastvanej, ze cilova destinace nebyla prave Cerna Hora. Napred jsem vylomil svetlo, ale nedostal jsem se tam, tak jsem vyndaval cepy pantu, povedl se mi jen jeden, dvere jsem tak zkroutil, ze zaclo vylizat sklo a to uz jsem se tam dostal, tak jsem potom schanel provazek, kterym to sklo zas nasadim.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Teepee »

Mně se struna u NIVY utrhla jako první závada a nebyl velký problém se do ní dostat. viewtopic.php?p=411175#p411175
U škodovek to bylo nejvíc. Jednou jsem si, 130L, zaklapl do kufru klíče. Vzadu u motoru v kapse jsem měl drát, kdyby nátrubek na čerpadle nechtěl držet. Tak pod auto, rukou za bovden otevřít zadní kapotu, drátem vyháčkovat zadní dveře, otevřít kufr, zas to pěkně pozamykat a dobrý.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“