3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Moderátor: Moderátoři

Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Henry »

Ano, to sa meria cez T-kus vlozeny hned za filter paliva. Najlepsie si kupit celu sadu priamo urcenu na meranie tlaku paliva v palivovych systemoch (manometer + rozne redukcie), stoji to tak 25 € a pre pracu s modernymi vstrekovacimi systemami je to uplny zaklad. Akurat to Tcko nebyva ich sucastou, pretoze moderne palivove systemy (MPI) mavaju separatny ventil (vyzera ako ventil na pneumatike/dusi) na meranie tlaku paliva (na rampe alebo inde), kam treba len priamo zapojit manometer. Nechapem ako mozes nieco merat na zaslepenej hadici, ved potom ten tlak nema kam unikat (prebytocne palivo prudi spatnou vetvou naspat do nadrze) :?:
Přílohy
Tlak paliva.jpg
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Nejakou mensi sadu vyberu, pro tyhle ucely by zakladni stacit mohla. S tim zaslepenym jsem chtel alespon zkusit kolik da cerpadlo nejvic tlaku.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Henry »

Ked to uz riesis, kup rovno nejaku vacsiu, cenovy rozdiel minimalny a tie blbosti navyse sa mozu niekedy hodit. A zaslepene si nameral 160-180 kPa? To je zle, ved cerpadlo bez regulacie musi vyvinut omnoho vyssi tlak, tak bud je cerpadlo zle alebo ti benzin uteka pod auto ci spat do nadrze niekde medzi cerpadlom a natrubkami.
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 922
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

Tak moje zkusenost je, ze i kdyz to moc netlaci (nemeril jsem, ale vim, co tam mam), tak to jede uplne normalne, jen to dlouho startuje, problem nastane, az kdyz treba zacnou vaznout uhliky a cerpadlo vynechava.
Ja u SPi udelal ze dvou cerpadel jedno (jedno mi v nadrzi total vyhnilo a druhymu se rozpadla vrtulka), proste jsem je otevrel v pertlu a pak zamacknul, ale nemel jsem slusnou vrtulku, takze mi ji asi 1/3 chybi, startuje na potreti, ale jede uplne normalne.

Na tom regulatoru bych si mohl zkusit pridat tlak, ale pochybuji, ze to necemu pomuze, to cerpadlo uz asi vic nenatlaci...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Koupeny zaklad, ale staci. Sada obsahuje to tecko v hliniku s mosaznym zavitem pro tlakomer a nebo nekde sehnanou zaslepku, protoze uz to na aute necham. Jenom pri natlakovani to ukazovalo taky zhruba 160kPa, ale pri chodu to uz davalo tech 190-200kPa. To uz jsem mel z minula dotazeny ten regulak. Takze cerpadlo, filtr uz resit nemusim, to je v poradku. Trochu jeste houpe, tak nejak o 100 ot. Snad nejake cidlo, nebo kontakt u snimace, posledne mi to snad houpalo kvuli snimaci teploty nebo ceho. No jinak je to uz pomerne funkcni.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

No, na benal to teda prosto nejede.. jak by to bylo pricpate a to jeste nekde u trysky, ale nevim jestli tam je kde.
Klidne drzi volnobeh i proslapnout jde, ale nekdy pri zatizeni jde hned vykonove k nule ale nezdechne a protocit jde az na nekolikate. Cestou dneska doslo lpg a na benal dozdechala uplne, vymenil jsem trysku a jela normalne az k cerpacce. Tam uz na benalu zase v nizkych nemela tendence jet a ve vyssich jela. Na plynu jede jak ma. Ktere snimace lpg nepotrebuje, snad lambdu a nic vic?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 422
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od scot »

Bavil jsem se s jedním myslivcem, který mel s Nivou podobné problémy. Po měsíci laborování po koupi zjistil, že předchozí majitel měl naopak namontovaný palivový filtr. Ten co tam byl měl být průchozí jen v jednom směru, ale protože tak úplně nefungoval, tak někdy průchozí byl i v tom druhém.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10567
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Luděk Musil »

scot píše:... myslivcem, ... .
Jooo ... to je taky "odrůda" :lol: . U nás na vsi jich máme hodně a na některých je to poznat :roll: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Filtr mam spravne, za filtrem hned pred vstupem ke klapce mam namereny tlak paliva cca 200kpa. U nas v praci to je na polesi samy Duster nebo Hilux:)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
scot
Příspěvky: 422
Registrován: pon srp 08, 2016 06:21
Bydliště: Ostrava

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od scot »

Tak to nebyl zadny zamestnanec lesu, ale myslivec co to ma jako konicka po praci:)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1185
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Tak jsem s tim uz nic nedelal a uz to jede a nechcipa na benzinu. Nejspis to byla tryska. To tecko pro tlakomer palivovky jsem musel sundat, ponekud to zatim netesni.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“