fabia II 1.2 trivalec studene starty
Moderátor: Moderátoři
fabia II 1.2 trivalec studene starty
Cus,
dvojkova fabka s trivalcem, kdyz stoji pres noc, tak blbe startuje. Jeste sem to pri tom primo nechytil, ale podle popisu proste toci, ale velice spatne chyta, nebo chytne a scipne. Nakonec se da nejak presvedcit.
Kdyz sem k tomu prisel poprve, tak sem nasel kabel k plusovemu polu baterky jen tak na polu polozeny, takze to byl zrejme prvni zdroj problemu kdy se otocilo klicem a tma . Ale na studene starty to nemelo prilis pozitivni vliv.
Ted sem s tim jel po meste, kdyz to bylo asi 6 hodin odstavene a chytlo to normalne a pak uplne v pohode jelo. Zadne kuckani, zadne diry v plynu ci tak neco.
Najeto 113 tisic kratke cesty.
Bylo to na diagnostice, kde nasli prasklou hadici sani, nenasli odpojenou baterku a nenasli pry nic podle diagnostiky.
Rikam si, nebude to treba cidlo teploty? Hlasi teplejsi motor, nez je pravda. Vi nekdo, jak RJ reaguje na odpojene cidlo? Ze bych zitra rano dosel, kdyz to nechyti, tak odpojil cidlo, ze by RJ sla do rezimu "na jistotu" a treba to chytlo s mensim trapenim? Nemam po ruce diagnostiku, ze bych hodnotu z cidla mohl pred startem vycist.
Pripadne jine napady? Jasne, mozu to dat do rozumnejsiho servisu a nebo si pucit diagnostiku.
dvojkova fabka s trivalcem, kdyz stoji pres noc, tak blbe startuje. Jeste sem to pri tom primo nechytil, ale podle popisu proste toci, ale velice spatne chyta, nebo chytne a scipne. Nakonec se da nejak presvedcit.
Kdyz sem k tomu prisel poprve, tak sem nasel kabel k plusovemu polu baterky jen tak na polu polozeny, takze to byl zrejme prvni zdroj problemu kdy se otocilo klicem a tma . Ale na studene starty to nemelo prilis pozitivni vliv.
Ted sem s tim jel po meste, kdyz to bylo asi 6 hodin odstavene a chytlo to normalne a pak uplne v pohode jelo. Zadne kuckani, zadne diry v plynu ci tak neco.
Najeto 113 tisic kratke cesty.
Bylo to na diagnostice, kde nasli prasklou hadici sani, nenasli odpojenou baterku a nenasli pry nic podle diagnostiky.
Rikam si, nebude to treba cidlo teploty? Hlasi teplejsi motor, nez je pravda. Vi nekdo, jak RJ reaguje na odpojene cidlo? Ze bych zitra rano dosel, kdyz to nechyti, tak odpojil cidlo, ze by RJ sla do rezimu "na jistotu" a treba to chytlo s mensim trapenim? Nemam po ruce diagnostiku, ze bych hodnotu z cidla mohl pred startem vycist.
Pripadne jine napady? Jasne, mozu to dat do rozumnejsiho servisu a nebo si pucit diagnostiku.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Treba pred prvym startom diagnostikou skontrolovat teplotu chladiacej kvapaliny a teplotu nasavaneho vzduchu. Rozdiel nesmie byt vacsi ako plus minus 3 stupne. Obavam sa, ze bez diagnostiky to je vestenie z gule.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Vidim to podobne. Kazdopadne Cory, vidis teploty jako moznou pricinu?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Nejsem Cory, ale je to rozhodně jedna z pravděpodobných možností.
Jinak HTP trpěly různými neduhy. Mohou to dělat svíčky, častý problém. Může to dělat snímač otáček na klice. Nebylo by od věci změřit kompresní tlaky.
Jinak HTP trpěly různými neduhy. Mohou to dělat svíčky, častý problém. Může to dělat snímač otáček na klice. Nebylo by od věci změřit kompresní tlaky.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Samozrejme, ako vravi Marek, cidlo teploty moze byt pricinou. Ale moze to byt 10 dalsich inych pricin. Dobry diagnosticky technik si vezme diagnostiku a sleduje pred startom live data. Este lepsi technik si spravi zo startu tzv. log, teda diagnosticky zaznam, ktory nasledne rozpitva.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Technik, ktery neprijde na to, ze plusovy kabel k baterce volne planda, zrejme neprovedl nic z vyse zmineneho Zkusim auto nasmerovat do rozumneho servisu s tim, ze chci min proverit par konretnich veci a kdyz nic, tak to asi budu resit sam.
Diky.
Diky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Môj typ len baterka dostala šoky.. ak ju občas odpojilo. Môže byť chytená, skúsil by som ju zmerať testerom.
Na iné sa poinformujem rodiny čo majú dlho Fab II.
Na iné sa poinformujem rodiny čo majú dlho Fab II.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10505
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
A kdy to bylo naposled v nějakým servisu na prohlídce a výměně kapalin, filtrů a dalšího spotřebního materiálu … konkrétně svíček? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Zmereny tlaky, tlaky v hajzlu. hlava dolu. Ale kdyz to jelo, tak to jelo normalne .
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Klasika u HTP. Nic neobvyklého.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Muzes mi prosim jen strucne rict, co tam byva za problem? Ptam se jen ze zvedavosti.Marek píše:Klasika u HTP. Nic neobvyklého.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Jak u kterýho. Znám HTP (a ne jedno) s nájezdem 450tis a nic se na motoru nedělalo.Marek píše:Klasika u HTP. Nic neobvyklého.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10505
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Nám zase na firmě poprvé odešla "Haťapka" v 60 na těsnění hlavy, v 70 na ventilech, potom ještě něco s elektronikou a pak šla. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Ono je HTP a HTP. Přesněji řečeno - je HTP a HTP.
Prvně jmenovaný typ je dvouventil, druhý jmenovaný typ je čtyřventil.
Problémy s podpalováním ventilů a hlavami obecně jsou výhradně u prvně jmenovaného typu.
U druhého jmenovaného typu zase z počátku výroby bývaly problémy s rozvodovými řetězy.
Prvně jmenovaný typ je dvouventil, druhý jmenovaný typ je čtyřventil.
Problémy s podpalováním ventilů a hlavami obecně jsou výhradně u prvně jmenovaného typu.
U druhého jmenovaného typu zase z počátku výroby bývaly problémy s rozvodovými řetězy.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10505
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: fabia II 1.2 trivalec studene starty
Vyrobeno 08/03, typ AZQ … , úsporný 3-válec (možná v městě).Marek píše:... HTP a HTP.
Vzpomínám si, že jsem s tím musel jet někde k Český Lípě a měl jsem málo času. Odjížděl jsem s ujištěním, že to má plnou nádrž a dojedu bez tankování i zpátky . Tam jsem jel po dálnicí přes Phu a MB, zpět jsem se vracel přes Jičín, HK a SY. A za Svitavama jsem byl na suchu . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´