Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Moderátor: Moderátoři

Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Dusan »

rek85
Příspěvky: 24
Registrován: úte čer 13, 2017 09:40

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od rek85 »

Zaujimave, vsak (nastastie?) som nepozoroval "s rastúcou rýchlosťou pohybu sa hladina hluku zvyšuje", vrncanie navyse je vzdy rovnake. Mozno teraz po dalsich tisicoch km je mensie. Alebo som si viac zvykol ;-)
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Dusan »

Kedze sa blizim k 3000km zatial 2200km,zacal som pozerat co by som nahlasil aby sa pozreli.
Je zaujimave ze uz 3 dni sledujem ako sa radi 4,kedze som snou mal problemi, isiel som z 3 zaratit 4 a paka sa akoby vzprecila a kvalt som tam musel natlacit silou.
Obcas po jazde som par krat zasvacal pakou medzi 3 a 4 aby sa to rozbehalo. Posledne 3 dni to uz ide radit normalne (nepada to tam sice samo ale oproti zaciatkom je to neporovnatelne)
2 a 3 si pekne piska dalej, ono to mozno piska aj na inych rychlostiach ale sa to neda zistit kedze je to medzi 25 az 40km. Priznam sa ze som to prestal sledovat, ako tvrdia pri reklamacii u dacie a renoltu nieje to chyba ale vlastnost :D

Tak ze na prehliadke len zdoraznim nech pozru hladinu oleja v prevodovke.
Uživatelský avatar
Duko
Příspěvky: 539
Registrován: úte bře 27, 2018 19:39
Bydliště: Bratislava

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Duko »

To vrnenie kdesi vpredu medzi 2-3000 otáčkami pri stlačení plynu nad 50% robí asi na všetkých Vestách a je to podľa mojho názoru spôsobené pridusením atmosferickeho motora, lebo ťah sa dostaví až keď dunenie stichne.Treba sa naučiť radiť pri vyšších otáčkach, alebo použiť ľahšiu nohu. A kvaltpáka sa podľa mňa hýbe kvôli zaveseniu prevodovky na silentblokoch.
Lada Vesta cross ICE 2018 čierna metalíza, Opel corsa 2005, Ford fusion 2010, Bronto 2019 maskáč.
kednok
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 11, 2018 21:57

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od kednok »

dnes som prišiel zo servisu kvôli prevodovke. auto nemalo žiadnu akceleráciu a na päťke to hučalo. mysleli sme si že to bude ložisko. servisák povedal že tam dolial pol litra oleja. zdá sa že to pomohlo. no uvidíme. mal niekto podobný problém? (auto bolo kupované december 2018 vesta sedan)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To je nejala divocina. Kam to dolil? Do prevodovky?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
kednok
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 11, 2018 21:57

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od kednok »

Křečík Barbuška píše:To je nejala divocina. Kam to dolil? Do prevodovky?
áno do prevodovky
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nevim teda, pokud by nemazana prevodovka mela dojit do stavu, ze auto nechtelo jet tak bych nechtel videt ten vnitrek. Videl jsem uvnitr prevodovku z klasiky co byla provozovama temer bez oleje a bylo to peklo.

To nechteni akcelerovat bylo hodne vyrazne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Dusan »

Doporucujem po najazdeni 1000, ist do servisu a dat spustit olej do pet flase, ak tam budu piliny a cierny olej trvat na reklamacii a vymene prevodovky.
kednok
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 11, 2018 21:57

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od kednok »

Křečík Barbuška píše:Nevim teda, pokud by nemazana prevodovka mela dojit do stavu, ze auto nechtelo jet tak bych nechtel videt ten vnitrek. Videl jsem uvnitr prevodovku z klasiky co byla provozovama temer bez oleje a bylo to peklo.

To nechteni akcelerovat bylo hodne vyrazne?
ano
kednok
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 11, 2018 21:57

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od kednok »

Dusan píše:Doporucujem po najazdeni 1000, ist do servisu a dat spustit olej do pet flase, ak tam budu piliny a cierny olej trvat na reklamacii a vymene prevodovky.

takže ešte 1000km a kontrola?
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od JmJ »

Rekl bych, ze prevodovka byla rozhodne poskozena, resp. opotrebovana vyrazne vic, nez by mela byt. Zadal bych vymenu. btw je hezke, ze tam dolili olej, ale prisli taky na to, kam se ztratil? Hadam, ze na sucho to z vyroby nevyjelo a pokud tam i bylo malo oleje z vyroby, tak proc by to zacalo vadit az ted a nebyl problem hned? Divny.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Cory »

Mne sa nezda co spolocne ma prevodovka s tahom motora. To by sa musela zadriet a v tom pripade by jej doliatie nepomohlo. Poznam Nivu, kde po havarii vypustili olej a po oprave zabudli naliat. Niva presla este 600km kym sa zadrela. A to sla nejakych 200km po dialnici.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
kednok
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 11, 2018 21:57

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od kednok »

JmJ píše:Rekl bych, ze prevodovka byla rozhodne poskozena, resp. opotrebovana vyrazne vic, nez by mela byt. Zadal bych vymenu. btw je hezke, ze tam dolili olej, ale prisli taky na to, kam se ztratil? Hadam, ze na sucho to z vyroby nevyjelo a pokud tam i bylo malo oleje z vyroby, tak proc by to zacalo vadit az ted a nebyl problem hned? Divny.
robili mi to Žiline a môžem povedať že servisák sa správal nie moc dobre nemal som zneho dobrý pocit. či ten problém bol hneď neviem lebo som auto šetril a ešte je stále vzábehu
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vibrácie prevodovky a vrnčanie navyše na 5-ke

Příspěvek od Křečík Barbuška »

On z toho mel spatnej dojem i ten technik respektive jeho sef. S pripadnou vymenou prevodovky na ne kouka problem. Lada neni koncern. Ac se tyto problemy muzou objevit i u jinych znacek u Rusu to proste predpokladam s problemama a divim se, ze tyhle auta kupuji i "normalni" lide. Tim te nechci urazet. Proste muj pohled na znacku.

Pises, ze byl hluk na petce a zpomaleni. To by doliti uz nemelo zachranit a pokud ano tak by mel zustat nejaky vyssi hluk, vibrace apod. . Je to nejake divoke. Takhle pres net tezko soudit. Preji pevne nervy a at ti to dobre dopadne.

Ja osobne bych kazdopadne pro sichr okamzite vymenil celou napln prevodove skrine. Na Grante jsem preventivne vymenil napln po nejakych 7 tis. ac tam nejak moc oteru nebylo (ale byl) pro klid v dusi. Ovsem ne kazdy ma auto jako hracku ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“