Valdovo 2101 - 2170 ☺

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Nulašestka »

Mičun píše:Jestli je komplet z nových dílů, tak to bude tragédie.

To je ten pokrok. :D
Tak to mě ta membrána vydržela 450 km. Přesně jak píše Valda - bude to chtít teď několik let ladění a pevné nervy.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Jemu odešly ventilky, místo pertinaxu nějaká guma a mimo náběhu na dílně asi 10km jízdy :evil:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1150
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Viko »

Keby v dnešnej dobe kupujem celú pumpu, tak asi jedine ten pierburg a balónik na ručné čerpanie.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Vašátor »

Tak žlutá 2102 už jezdí? To jsem rád, co jen konzultačních hodin jsme spolu protelefonovali. Také jsem radil, ať nechá díly buď originální, nebo kupuje západní. Východní novovýroba stojí za prd.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Vašátor píše:Tak žlutá 2102 už jezdí? To jsem rád, co jen konzultačních hodin jsme spolu protelefonovali. Také jsem radil, ať nechá díly buď originální, nebo kupuje západní. Východní novovýroba stojí za prd.

S těmi díly to je házení hrachu na zeď :rolleyes: :D Já mu to říkal už když dělal 2106 a je nepoučitelný !!! No ale žluťásek začal jezdit tak nyní vychytávat závady. Čerpadlo už tam má staré :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Nulašestka »

Zrovna pumpa je problém. Pierburg sice jede excelentně, benzin vůbec nepadá a i po půlroční odstávce to bez čerpání chytá tak na páté otočení motoru, ale zase je nemilé, že ta pumpa klade velký odpor, takže se může dříve opotřebit tyčka nebo vačka pohonu v bloku...Nicméně funguje to jinak výborně a neteče z toho nikde olej jako u originálu kolem páčky na ruční dočerpávání.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Když jsme u těch pump, tak dnes proběhla výměna na 2103. Ta původní co tam byla nestíhala dávat dostatek benzínu třeba při předjíždění, nebyla ani slyšet při cupování. Zároveň se mi při demontáži rozsypala v ruce přívodní hadice - možná i přisávala vzduch. Pak proběhla zkušební jízda, nejdřív agresívní přes Kaňkov na Radčice, u nich proběhnul na přehledném úseku bez provozu jakoby předjížděcí manévr z 80 na 130 a podržet - benzínu dost :D Tam jsem dolil po hrdélko a následovalo 53km pohodové projížďka až přes Středohoří na kontrolu spotřeby - je to sice krátký úsek, ale výsledek 6,9-7,0 :D
Také už mohu za jízdy ovládat topení a tím je vše důležité snad dotažené do konce :D Ještě někdy vyměnit větračku u řidiče :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Vašátor »

Valdo, pokud se ti rozsypala přívodní hadice v ruce, tak buď rád, že to vůbec jelo :). Ono si to zvládne přisávat vzduchu velmi hodně a u přívodních opletených hadic jejich rozpadnutí kolikrát ani nepoznáš.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Vašátor píše:Valdo, pokud se ti rozsypala přívodní hadice v ruce, tak buď rád, že to vůbec jelo :). Ono si to zvládne přisávat vzduchu velmi hodně a u přívodních opletených hadic jejich rozpadnutí kolikrát ani nepoznáš.

To jsem :D Něco tak zteřelého jsem snad ještě neviděl :D To držel už jen ten oplet a i to díky tomu, že tam nedochází k velkému pohybu. A dobře, že to bylo v garáži, ne někde na cestě, hadici v autě nemám :(
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Vašátor »

Já to řešil na mé bývalé modré 2101. Tam úplně stejně vypadala i ta hadice u nádrže. Raději na ni také koukni :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Vašátor píše:Já to řešil na mé bývalé modré 2101. Tam úplně stejně vypadala i ta hadice u nádrže. Raději na ni také koukni :)

Jo, budu muset. Škoda. že je to tak zadeklované (zlatá 01 a ještě plno úložného místa :D ) Také mne budou časem čekat hadice na brzdovku, ale to nehoří.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Jimmi »

Mmchdm. když už zmiňujete ty palivové hadice, jsou ty zvenku opletené nějak povinné?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od valda1971 »

Jimmi píše:Mmchdm. když už zmiňujete ty palivové hadice, jsou ty zvenku opletené nějak povinné?

Nejsou povinné, ale dobové :D - kdysi takové byly jenom :wink: Já si je specielně objednával :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Mičun »

A kde si je sehnal Valdo? Já je né a né sehnat...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Valdovo 2101 - 2170 ☺

Příspěvek od Jimmi »

Dobové určitě nejsou, používá se to pořád.
Jen se bojím, jestli v některých exponovaných místech nemá být to vnější opletení povinně.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“