Roman píše:To je normalne,ked zapojis na klasicky prerusovac tri ziarovky namiesto dvoch,tak blikaju velmi rychlo.....
Právěže je to přesně naopak!
Když na klasický bimetalový přerušovač připojíš 3 žárovky po 21W, tak je frekvence blikání pomalejší, než při zapojení pouze 2 žárovek. A naopak, když 1 žárovka odejde, blikání se výrazně zrychlí a spolu s tím přestane (většinou) blikat kontrolka na palubce.
Se všemi auty, co měly klasický přerušovač a se kterými jsem jel s/bez vozíku, tak se to takhle chovalo.
Pokud se po připojení vozíku rychlost blikání zvýší, tak je někde v okruhu vozíku, nebo zadních světel, chyba v zapojení, resp. v ukostření. Zvlášť silně se to projeví, pokud jsou současně s blinkry zapnutá i světla, případně brzdy.
Adriansniper píše:Mam aj tester a všetko ok aj vozík aj auto zasuvka všetko na testery ukazuje...
Tester je jen orientační. Je ledkový a tak nemá prakticky žádný odběr. Tím pádem s ním nelze pořádně zkontrolovat kostru, neboť úbytek napětí na přechodovém odporu ("slabé kostry") je přímo závislý na proudu, tímto odporem protékajícím.
Nejlepší je, vyzkoušet to přímo žárovkovou zkoušečkou, kterou přidržíš na pinech zásuvky, či na jiném místě zkoušeného obvodu.
Ideální k tomu jsou staré asymetrické 40W žárovky.