od petr jahorný » úte čer 14, 2016 16:13
Tak jsem sehnal bezkontakt rozdělovač na 1,7 i s příslušenstvím a známý autoelektrikář ho už zprovoznil v autě. Rozdíl oproti původnímu klasickému z motoru 1,5 (2103) je opravdu znatelný. V nízkých a středních otáčkách jede auto stejně jako před tím - tzn. velice dobře, je pružné. Ve vysokých krásně táhne - to před tím nebylo. Na krátkém úseku dálnice jsem měl za chvilku na tachometru 170 (před tím 140). Z toho usuzuji, že hlavní problém byl odstraněn. Dík všem za radu.
Jen nevím, jak poznám, jestli je přesně nastaven předstih - na rozdělovaču je dole vyražeých 5 rysek mezi znaménky + a -. Teď je nastaven na druhé značce vedle +. Ale auto jede dobře, tak je snad nastavený dobře.