Lada Vesta

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Re: Lada Vesta

Příspěvek od DJW »

Radsej napíš kedy ju začnete dovážať, Martine.. :)
Ozaj, ako to vyzerá s Gazelle Next? Sorry za OT.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Crocodile »

Valdo, na videu je myslím základní nebo střední výbava, ale v nejvyšší výbavě je ještě loketní opěrka a další vychytávky.

Na jaře jedeme do Ruska do fabrik a k prodejcům, tak snad budeme vědět víc i o Vestě a snad si prohlídneme tyto novinky!

GAZelle NEXT už vozíme, zatím valníky, v lednu by měl být i první furgon, dokonce v lepší výbavě.
Přílohy
DSC_0183 – kopie.jpg
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od mirozv »

Šupnem to do tohto vlákna. Vo februári by sa mal začať vyrábať nový vazovský 1,8l motor pre Vestu, Largus a X-Ray http://www.zr.ru/content/articles/83488 ... am/?part=1
Obrázek
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Raduz »

Pisou €5 neni u nas uz pozadavek na €6?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Lada Vesta

Příspěvek od zelvotron »

To je pěkný, 150 Nm od 2000 otáček, e6 by pro benzín neměla bejt problém, spíš je otázka, jestli to pustí do eu, akorát si tím zvýšej flotilový emise.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Voda
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Voda »

želva:ani h"""",euro 5 má v benzínu stejný hodnoty jako EU6 :)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Vašátor »

Voda píše:želva:ani h"""",euro 5 má v benzínu stejný hodnoty jako EU6 :)


Euro 6 má sice stejné hodnoty jako Euro 5, ovšem mění se metodika měření, přibývají měřená data na diagnostice, atd. Nedá se tedy říct, že by motor splňující Euro 5, prošel bez úprav měřením na Euro 6.

Takže než něco namelu, zjistím si podrobnosti :P
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Lada Vesta

Příspěvek od zelvotron »

To jo, ale to si právě nemyslím že by musel bejt problém, HW pro to splnění na tom motoru je, takže to bude jen otázka odladění SW, to by nemuselo bejt složitý a nákladný, otázka zda se jim to vyplatí dělat pro eu trh, stejně jako se sem nedováží priora coupé a ostatní blbosti, ale hlavně je otázkou jak sepoperou s flotilovejma emisema CO2, jelikož nemaj v nabídce žádnej oturbenej modelářskej motor na očůrání toho aby jim to vyšlo tak to bude asi za pokutičku.

Mimochodem v článku je jednazajímavost, že zmiňují to, že na bloku jsou montážní díry pro úchyty pro podélný uložení a tedy předpokládají motáž do Nivy, i když to je možný, myslím jestli ty úchyty pro podélný uložení nejsou především technologickýho rázu pro nějaký upevnění na výrobní lince, jelikož tim sou vybavený i všechny předchozí verze motorů pro příčnou zástavbu, který se nikdy do klasiky nebo nivy nepodívali. Teda oficálně velkosériově samozřejmě mám na mysli.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Blok je defacto stary,pravdepodobne 11193, takze ma uchyty aj po stranach ale nie vo vsetkych dierachje zavit :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
jacek
Příspěvky: 799
Registrován: ned říj 03, 2010 13:21
Bydliště: Brno

Re: Lada Vesta

Příspěvek od jacek »

Teď něco k uživatelské praxi v poměrech Ruské federace:
Hurikán píše:
Vašátor píše:
FOMA píše:Lada Vesta - po nekuřákovi (spíše berte jako recesi):
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 28885.html

Nabídka zajímavá, prodejce již nikoli :mrgreen:

A co se Ti na něm nelíbí? Ty ho znáš?

Mě by spíš zajímalo, co v těch končinách (RU-659300 Bijsk) někde u hranic Kazachstánu,Číny a Mongolska pod Altajem bude někdo dělat s takhle luxusně vybaveným autem, plným elektroniky. Sice tohle je město s asi 200tis. obyvateli, ale takových na periferii Ruska zase moc není. Co ty ještě odlehlejší oblasti - jak daleko bývá nejbližší autorizovaný servis na garančku. To je skoro o strach i v našich poměrech. M.j. chápu, že prodejce za ten deklarovaný 1 km té machorky v autě asi moc nevykouřil. :lol: Ponechávám stranou, jak se to auto do toho Bijsku s 1 km vůbec dostalo. Či spíš, jak je dostat odtamtud... :) to nezvládne ani Krokodýl :mrgreen:

Kladu si otázku, zda se vůbec VAZ vydal správnou cestou. Auta kategorie Vesty jsou více-méně jen pro evropské poměry. Od Ruska na západ toho však moc neprodají, to víme jistě. A v evropské části RF není Lada zrovna značkou, o niž by se lidi rvali. Jak velkou část "zbytku" RF, případně SNG tvoří území s dobrou dopravní infrastrukturou? Co se výdrže a spolehlivosti týče, Vesta nikdy nemůže nahradit jednoduché žigulíky, které opravil každý kovář v zapadlé horské vísce. Rusy nepodceňuji, ale kdo si v těch nekonečných prostorách od nikud nikam poradí s elektronikou? Takže Kuzma Kuzmič logicky sáhne buď po (zatím díky Bohu nemodernizované) drahé Ladě 4x4, po starém UAZu, Buchance...nebo po nějakém japonci. Pokud už tedy nesežene slušného žigula. :)
Nejsa marketingovým specialistou, a už vůbec ne na ruský trh, zbývá jen věřit, že to má Mr. Bo v Togliatti vše dobře spočítané. J.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Lada Vesta

Příspěvek od JmJ »

Ta elektronika nebude nejak nespolehliva. Myslim si, ze i na te blbe 2111 byla spolehlivost chodu motoru lepsi nez u karbec. Jasne, pokud nekdo karbec po kazdych 5000 km rozdela a slozi, tak je to neco jineho, ale proste na bezny provoz je to spolehlivejsi. U karbecu clovek vozil civku, palec, nejakou tu membranku, cerpadlo. Tady vezme vstrik, cerpadlo, civku a par malickych cidel. Velky rozdil v tom nevidim, zvlast, kdyz ty cidla jsou vymenitelna rozhodne snadneji nez membranky v karbecu.

Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.

Proste bych to nevidel tak tragicky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
jacek
Příspěvky: 799
Registrován: ned říj 03, 2010 13:21
Bydliště: Brno

Re: Lada Vesta

Příspěvek od jacek »

V koutku duše doufám, že budeš mít pravdu. :) J.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Petr HC »

JmJ píše:Ta elektronika nebude nejak nespolehliva. Myslim si, ze i na te blbe 2111 byla spolehlivost chodu motoru lepsi nez u karbec. Jasne, pokud nekdo karbec po kazdych 5000 km rozdela a slozi, tak je to neco jineho, ale proste na bezny provoz je to spolehlivejsi. U karbecu clovek vozil civku, palec, nejakou tu membranku, cerpadlo. Tady vezme vstrik, cerpadlo, civku a par malickych cidel. Velky rozdil v tom nevidim, zvlast, kdyz ty cidla jsou vymenitelna rozhodne snadneji nez membranky v karbecu.
Ty vsemozne serepeticky navic jsou neco, co kdyz se posere, tak to furt jezdi.
Proste bych to nevidel tak tragicky.

Jen pár připomínek - bez snimače polohy klikovky to rozhodně nepojede. Často se ale jen uvolní a zvětší se mezera.
- i člověk znalý bude mít problém , nebude-li mít interfejs, diagnostický program a odpovídající notebook
- u "vejměnkáře" si nechci "opravu" vůbec představit. Tam to asi tragedie bude.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Lada Vesta

Příspěvek od Cory »

Radim vam prestudovat si nejake ruske stranky. Cudovali by ste sa, kolko ludi v totalnej prdeli čipuje RJ a o diagnostike ani nevravim. To skor mi tu na zapade sme odpisaní, pretoze (nechcem nikoho urazit), väčšina z nás si ani tú diagnostiku nespravi a vyhovara sa na servis. Proste je to tak, ako kedysi. V kazdej zapadnutej dedine bol niekto, kto mal stroboskop a sadu naradia, len teraz to vymenil za notebook, kabel a diagnosticky program. A verte mi, ze je to tak. Kazdy den prečítam kopec tém na forach, kde je to elektronickymi problemami a ich rieseniami prešpikovane tak, že naše forum sa može spojiť s forom o dojčeni.

PS: Uz som natrafil na minimalne 10 rozsiahlych tem o cipovani RJ z Vesty a to sa vesta predava ako dlho? 2 mesiace?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“