od JmJ » úte pro 08, 2015 14:05
Toto jsem vam psal do emailu:
Dobry den,
jestli to dobre chapu, pak studeny motor sice chytne, ale hned zhasne. Pri dalsim startu se to opakuje a pri tretim chytne a dale bezi.
Deje se tak vzdy, nebo jen kdyz auto par dni stoji? Tento jev byva spojen prave s tim, ze auto stoji rekne vice jak 2 dny a za tuto dobu spadne benzin v palivovem potrubi. Karburatorove Lady maji mechanicke palivove cerpadlo, takze pri prvnim startu spalite benzin, ktery zustal v plovakove komore, ale jeste se nestihne napumpovat dalsi. Po chvili toceni starterem se benzin docerpa a motor normalne bezi.
Na palivovem cerpadle je packa, kterou lze palivo cerpat rucne. Pred startem je vhodne rucne nacerpat. Samozrejme pokud je vse v dobrem stavu, pak by toto melo byt nutne az po delsim stani rekneme vice jak tyden.
Je mozne, ze vam odchazi membranky v palivovem cerpadle a proto benzin spadne driv, nez by bylo vhodne.
Zkuste pred studenym startem benzin nacerpat rucne. Pozor ale na to, ze rucni cerpani nemusi pracovat, kdyz je klikovka motoru v urcite nevhodne pozici. Proto v pripade, ze to rucni cerpani pri prvnim pokusu nepomuze, zkuste to priste jeste jednou.
Pokud shanite nekoho, do se vam na to podiva, pak prosim uvedte priblizne misto vaseho bydliste.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu