Na tu pos. M+ bych poslal + 12 V přes žárovku 12 V/45 W a pokud se naplno rozsvítí, je pravděpodobně čerpadlo vpořádku.
Podle toho, co jsi napsal červeně do obrázku si pleteš proud s napětím. Pokud je na P napětí + 7 V, je to napětí, které přichází z ukazatele stavu paliva. S tím si nehraj, mohl bys přepálit dráhu potenciometru "palivoměr".
Na pos. NC by nemělo být žádné napětí, znamená to NoCont, tedy nepřipojeno. Pokud jsi tam přesto něco naměřil, zkus připojit mezi NC a M- žárovičku cca 12 V 2 W.
Pokud se nerozsvítí, jde o napětí vyvolané svodovým proudem a není třeba se s tím zabývat.
Pak připoj žárovku 12 V cca 50W na svorky M+ a M- . Po zapnutí klíčku se musí žárovka alespoň na chvilku rozsvítit. Bude-li tomu tak, je vadné čerpadlo, pokud se nerozsvítí, je přechodový odpor na cestě pojistka čerpadla, relé čerpadla, vedení k čerpadlu. Relé buď nespíná vůbec, nebo má opálené kontakty.