Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte dub 17, 2012 10:37
- Bydliště: Hradec Kralove
Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
Zdravim musim vymenit stredovy dil vyfuku internet mi vypliv dva typy mam 07 1.5 rv1990 dik za rady
- Přílohy
-
- 1226066755_P1050220.JPG (3.42 KiB) Zobrazeno 1513 x
-
- 1395756039_P1130751.JPG (2.44 KiB) Zobrazeno 1513 x
Re: Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
To je úplne jedno. Ten spodný, čo má dva "tlmiče" má navyše "zhášač plameňa" alebo ako sa to volá Zabraňuje zapalovaniu nespáleného pliva vo výfuku pri brzdení motorom. Z mojej skúsenosti vydrží fungovať maximálne mesiac a potom to zase striela Inak sú plne zámenné. Stredový diel je rovnaký pre všetky karburátorové klasiky sedany aj kombíky.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
Jak píše Flamo .
Já dávám teda ten 2-tlumičový, je pro 1,5 předepsaný/doporučený, ale není podmínkou.
Při koupi si jen dej pozor, aby měl označení 2101-XXXXXX. Kombíky (2102 a 2104) mají trošku jinak úhly a označení 2102-XXXXXXX.
Možná jsou záměnné pro sedany a kombíky, ale pro sichr je lepší shánět s označením 2101 ... . L.
Já dávám teda ten 2-tlumičový, je pro 1,5 předepsaný/doporučený, ale není podmínkou.
Při koupi si jen dej pozor, aby měl označení 2101-XXXXXX. Kombíky (2102 a 2104) mají trošku jinak úhly a označení 2102-XXXXXXX.
Možná jsou záměnné pro sedany a kombíky, ale pro sichr je lepší shánět s označením 2101 ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte dub 17, 2012 10:37
- Bydliště: Hradec Kralove
Re: Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
Dekuji za rady cenove jsou oba schodny , takze me je jedno ktery vybrat slo mi o to abych treba nezvisil spotrebu nebo nesnizil vykon. Ted jsem ponaucen jeste jednou dekuji
Re: Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
I když má Bohuslav už jasnou odpověď tak přispěji něco málo do pléna i já
Někdy před šestnácti lety jsem na mé bývalé 2101 měnil středový díl výfuku spolu se zástavbou motoru silnějšího motoru typu 2103-ten jsem vzal na vrakovišti i s výfukem s tím,že právě středový díl typu 2103 určitě použiju...po bližším ohledání(obroušení) jsem doma zjistil že jeho životnost je tak jednu zimu.Rozhodl jsem se tedy středový ,,dvoutlumič" typu 2103-XXXX koupit nový,ale ouha-tenkrát byl skladě u nás v Andy jen středový díl pro krátkozdvihy,typ 2101-XXXX.
No nevěděl jsem jestli ten na 2101 vzít nebo nevzít....nakonec jsem doma vzal flexu a oba staré středové díly (2101 i 2103) jsem rozřezal.
Nevím jestli to bylo jen rozdílnými výrobci (Polsko vs Rusko) ale ten zadní tlumič-dynamizér u 2101 byl trochu jiný než u 2103...
U střed.dílu 2101 byl na konci zadního tlumiče-dynamizéru přibodovaný plech.kroužek s dírou-restriktor o průměru cca 27mm,kdežto na typu 2103 žádný takový restriktor nebyl-tudíž byl plně průchozí(průměr 35mm).
Takže jsem usoudil že střed.díl typu 2101 na motory 2103-06 použít jde,ale motor bude mít o nějakou tu kobylku třeba míň-já jsem si sehnal radši ten správný pro obsah 1500.
Souhlasím tedy s Luďkem,dej tam to co tam má být,tj.dvoutlumič 2103
PS:Vím že tohle téma se tu řešilo už vícekrát,nehodlám tady zakládat flame,jsou to jen mé osobní zkušenosti.Mikeš.
Někdy před šestnácti lety jsem na mé bývalé 2101 měnil středový díl výfuku spolu se zástavbou motoru silnějšího motoru typu 2103-ten jsem vzal na vrakovišti i s výfukem s tím,že právě středový díl typu 2103 určitě použiju...po bližším ohledání(obroušení) jsem doma zjistil že jeho životnost je tak jednu zimu.Rozhodl jsem se tedy středový ,,dvoutlumič" typu 2103-XXXX koupit nový,ale ouha-tenkrát byl skladě u nás v Andy jen středový díl pro krátkozdvihy,typ 2101-XXXX.
No nevěděl jsem jestli ten na 2101 vzít nebo nevzít....nakonec jsem doma vzal flexu a oba staré středové díly (2101 i 2103) jsem rozřezal.
Nevím jestli to bylo jen rozdílnými výrobci (Polsko vs Rusko) ale ten zadní tlumič-dynamizér u 2101 byl trochu jiný než u 2103...
U střed.dílu 2101 byl na konci zadního tlumiče-dynamizéru přibodovaný plech.kroužek s dírou-restriktor o průměru cca 27mm,kdežto na typu 2103 žádný takový restriktor nebyl-tudíž byl plně průchozí(průměr 35mm).
Takže jsem usoudil že střed.díl typu 2101 na motory 2103-06 použít jde,ale motor bude mít o nějakou tu kobylku třeba míň-já jsem si sehnal radši ten správný pro obsah 1500.
Souhlasím tedy s Luďkem,dej tam to co tam má být,tj.dvoutlumič 2103
PS:Vím že tohle téma se tu řešilo už vícekrát,nehodlám tady zakládat flame,jsou to jen mé osobní zkušenosti.Mikeš.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Re: Nevim jaky typ vyfuku poradi nekdo?
Jo tak ja mam zas zkusenost ze stejny nebyly koupil sem dvojtlumic trubku 2103 a po namontovani na 2101 ten vejfuk lezel desne pod autem i sem ho parkrat trefil kamenem v terenu.
Pak sem nekde sehnal jednotlumic 2101 co tam patri a parada trubka sedi jak ma nic pod autem nevisi..
Na tom 2103 bylo pred tim zhasecem plamene ta trubka zohnuta jakoby do esicka - ze cely vyfuk pak byl niz na 2101 ta trubka byla krasne rovna.
Pak sem nekde sehnal jednotlumic 2101 co tam patri a parada trubka sedi jak ma nic pod autem nevisi..
Na tom 2103 bylo pred tim zhasecem plamene ta trubka zohnuta jakoby do esicka - ze cely vyfuk pak byl niz na 2101 ta trubka byla krasne rovna.