A teraz to tu zaspamujem fotkami
Takto vyzeralo povodne odhlucnenie, same medzery a k tomu odstávalo od plechu
Okolo volantovej tyče široko daleko nic a potom sa clovek cuduje, ze prevodovka strasne huci
STP Bimast Bomb 4,2mm antivibracny material
STP Bitoplast 5mm hlukopohlcujuci material
Bitoplast len na motorovej priecke a blatnikoch, na podlahu pojde termoizolator
Vytlmena kazda medzera
Navrchu ostala povodna izolacia, plochy, ktore nezakryva boli doplnene materialom STP Splen 8mm
Palubovka zozadu, vytlmena antivibracnym materialom STP S&S 1,1mm a hlukopohlcujucim STP Bitoplast 5mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)