Beruška

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Aha, díky! Tak na to kouknu, co to mám :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Objednáno, tak snad dojde. 764 Kč, žádných 3000 Kč jako chtěl Ladakrám.
http://www.ebay.com/itm/130895615709?ss ... 1497.l2649

Mimochodem, pražský Ladakrám mě definitivně nasral, protože za zapalovací cívku chtěl 4 nebo dokonce 5000 Kč, zatímco české eshopy mají Bosch kolem 1200 Kč.

Prohlížel jsem si tam taky Grantu - žádné plastové podběhy, oproti Kalině pěkně ošizená levná verze, ovšem za vysokou "ladacenu". Pokud si pánové myslí, že ten krám tam udrží při životě, když budou nasazovat 400% marže, tak na to můžou zapomenout.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Beruška

Příspěvek od vodis »

Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

No vidíš to, akorát to není snímač, jinak bych to možná i našel :-)
No co, obšťastním Němce :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Beruška

Příspěvek od vodis »

Ale to já jsem taky věděl jen díky tomu, že jsem to na lada-dily.cz už nakupoval na desítku. Tam z ničehož nic začaly otáčky na volnoběh pomalinku jít z 800 na 1500 a rychle spadly dolu. A pořád dokola...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Další prohra, stále nestartuje. Asi zbývá ŘJ. Ale to to radši hodím ze skály ...
Zkusím ještě diagnostiku, jestli něco nepoví. Nemám tucha, co ještě může být tak špatně. Aj bych to hodil na krk do servisu, ale tam se stejně musí dojet, což jaksi nejde. A tahat se mi to nechce.

Přehodil jsem gumy na zimní, dobíjím baterku. A víc už nic. Nejspolehlivější dopravní prostředek je tu kolo a vlastní nohy.
Deziluze ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Beruška

Příspěvek od Cory »

A co tak nejaku normalnu origo diagnostiku, ako hrat sa s vlastnym programom? :D To vyzera byt na ten snimac kluky...Tuším, že pri vymene tesnenia si remenicu daval dole...je spravne? nie je strhnuty kolik?Je spravna vzdialenost cidla od remenice?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Zapomeň na snímač kliky, ten je ok. Nový díl je přesně tuten:
http://s59.radikal.ru/i165/0908/d5/179bc02f3211.jpg

Co a jak ...
http://autoscaner.by/kody-oshibok/12-va ... togo-khoda

http://www.autolada.ru/viewtopic.php?p=3828890
.... a taky nefunguje.
Diagnostika předtím hlásila P1514, teď hlásí P1513. Znamená to zkrat na kostru a obvykle je to tímhle posraným předraženým klumpem. Ten nový byl od výroby otočený chybně o 1/3, nešel nasadit. Srovnal jsem to, ale při té příležitosti jsem viděl, jak úděsně je udělaný vnitřek. Je to ohromně náchylné na zkraty. Takže se jdu zesrat, zase to rozeberu, a popřemýšlím, jak ty drátky zaizolovat.

Jinak ta ŘJ má diagnostiku na tuhle součástku. Pokud to není v ní, je to v ŘJ - pochybuju, že by to bylo v drátech mezi ŘJ a IAC(PXX rusky, chcete-li). Jsem už silně nasranej, mimochodem, p. Nedbal říkal, že vadné ŘJ už měnil u dvou Kalin.

Spíš to vypadá ale na tu starou i novou součástku, protože signál tam jde (což vzápětí znova zkontroluju).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Řegulátor je OK. Obě jeho cívky mají kolem 46Ohmů, vzorově. Nerad to zase říkám, ale tím pádem původní je taky ok.
Za chvíli si doma složím druhou Kalinu nebo desítku ...

Když otočím klíčkem a proměřím zástrčku, mezi A a B i mezi C a D je 12V, čili ŘJ napájí 12V obě cívky - to je normální? To by asi neměla, ne?

Jinak A a D je +12V, B a C jsou kostra (z řj).
B a C mají proti kostře podle měřáku 110 Ohmů
A a D mají proti +12V podle měřáku kolem 53 Ohmů.

Tak já nevim ... Má to takhle být?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6497
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Beruška

Příspěvek od JmJ »

Promer draty, jestli nejsou nekde spojene/ukostrene. Je to sice trochu blba prace, ale lepsi jak sedet a dumat. Pokud kabely na obou stranach odpojis, tak nemis zjistit spojeni mezi jednim a jinymi kabely nebo kostrou. Aspon to predpokladam.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Pravda. Ale to musím vyrvat ten blbej konektor z ŘJ ... no nic, zítra více hrubé síly! :-)
Naposledy upravil(a) dmatej dne pát lis 22, 2013 00:22, celkem upraveno 2 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6497
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Beruška

Příspěvek od JmJ »

Nevim presne, jak to je u kaliny, ale u 2110 je tam pojistna packa, ktera se odklopi a ktera myslim i odtlaci konektory od sebe. Sak uvidis.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

U ŘJ? Tady jsem žádnou neviděl, jen oranžové těsnění, jako bývá na jiných konektorech. Vytáhnout to nešlo, tak jsem toho nechal. Jen povytáhnout. Je to dost na těsno.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Beruška

Příspěvek od zelvotron »

Přímo na konektoru, zajišťujě konektor proti vypadnutí, na kale to bude obdobný, musí tam být pojistka.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Beruška

Příspěvek od dmatej »

Bavíme se o konektoru dole u ŘJ? Protože ten jen tak nevypadne ... ale beru na vědomí, podívám se z druhé strany ;)

A helemese ...
http://asonline.ru/remont/samostoyateln ... alina.html

A našel jsem další web, českej, kde nabízí opravy ŘJ za dlouhé peníze s 90% úspěšností. Obvyklé projevy se nápadně podobají mým a v seznamu aut mají hlavně VW. Nepoužívá náhodou VW taky Bosch? ... a odpověď zní ano, jen jinou verzi.
https://ecude.cz/lada/%C5%98%C3%ADd%C3% ... 02167.html

Že bych taky pro jistotu přestěhoval? ;)
http://ladakalinablog.ru/perenos-ebu-v- ... noe-mesto/

Mám málo starostí ... http://www.youtube.com/watch?v=cck372yJfp8
Když hlásí něco, co je blbost, cívka má napětí, ale nedává jiskru, ... to smrdí nějakým tranzistorem, diodou, ne?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“