přední zdvojené tlumiče
Moderátor: Moderátoři
přední zdvojené tlumiče
tak takhle to nepujde příštý pokus bude je dát vedle originalu
Naposledy upravil(a) RIKIJAN dne pon srp 12, 2013 22:34, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: přední zdvojené tlumiče
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: přední zdvojené tlumiče
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: přední zdvojené tlumiče
to je hezký že to tam má ale já jsem při plným rejdu neotočil s kolem a to s posilovačem mám ješte menší rejd ješte než tam nebyl a drhlo to jak s T3 tak s lassama ale oni se vejdou vedle originalních tlumiču tak to dopadne někdy
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: přední zdvojené tlumiče
Ono asi záleží taky na ET disku. A on to má kousek dál od té spodní misky než ty.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: přední zdvojené tlumiče
aky tam mas posilovac? ja mam sice menej otociek volantu, ale rejd vacsi nez origo. Ale toto bude fakt o ET disku.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: přední zdvojené tlumiče
němečky ZF z 1.6 nivy
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: přední zdvojené tlumiče
aha... tak to ano, ten mal aj Vik a rejd mi vzdy zavidel... ET mas origo 58?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: přední zdvojené tlumiče
jj mám origo disky a nevím jestli je budu obracet abych měl větší ET problem je v tom že ty disky jsou strašne měkky pomalu po každým ježdeni rovnam disky
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: přední zdvojené tlumiče
no prave, to sa moc neoplati, to uz skor zohnat nejake ine disky. I ked ja som kupoval plechove DOTZ a je to rovnake blato. Jedine zohnat nejake Suzukacke....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: přední zdvojené tlumiče
15" ze samuraje to je jinej materiál, mám na nivě disky ze sama starý skoro 30 let a naprosto vpořádku, nehážou, ale něco vážej
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: přední zdvojené tlumiče
tak, tak, ale iba origo, totiz aj tie moje DOTZ su koze samuraiacke. A obcas sa daju zohnat aj 16" kusky, ale toho je dost malo, vacsina malych offov ma prave 15ky a zohnat na to potom vhodne gumy(aby boli dost vysoke a neboli prilis siroke) je celkom sranda.
V prdeli je, ze co mam ALU disky tak su tiez od DOTZu a su uplne v pohode. Uz maju aj par dost dobrych skrabancov(bodaj by nie, mam na nich obude MT) a napriek tomu nehadzu ani nie su ohnute. Bud to mam stastie alebo robie lepsie zliatiny nez lisuju plechy.
V prdeli je, ze co mam ALU disky tak su tiez od DOTZu a su uplne v pohode. Uz maju aj par dost dobrych skrabancov(bodaj by nie, mam na nich obude MT) a napriek tomu nehadzu ani nie su ohnute. Bud to mam stastie alebo robie lepsie zliatiny nez lisuju plechy.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: přední zdvojené tlumiče
Pravdu máš Majo, 16" jsou prakticky nesehnatelné... a gumy na 15" je oříšek , já mám kompromis BF Goodrich KM1 215/75 R15 větší na moje ježdění nemaj smysl...
Hliníkovej disk je masivnější, a víc vydrží, vše je asi dáno tím, že disk je odlit za vysokého tlaku, obyč. plechový disky na osobáky jsou z bláta
Hliníkovej disk je masivnější, a víc vydrží, vše je asi dáno tím, že disk je odlit za vysokého tlaku, obyč. plechový disky na osobáky jsou z bláta
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: přední zdvojené tlumiče
Jakej maji v dnesni dobe vyznam zdvojene tlumiče???
Asi jen ušetříš penize.
Jakej prinesou efekt oproti značkovým kvalitním tlumičům???
Co je lepší, dva sračky tlumiče, nebo jeden pořádnej???
PS: proč máš ty gumy nasazené opačně?
Asi jen ušetříš penize.
Jakej prinesou efekt oproti značkovým kvalitním tlumičům???
Co je lepší, dva sračky tlumiče, nebo jeden pořádnej???
PS: proč máš ty gumy nasazené opačně?
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: přední zdvojené tlumiče
fakt - tie gumy opacne som si nevsimol =-O
A co takto dva poriadne tlmice?
A co takto dva poriadne tlmice?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4