Tak jsem k té káře našel něco málo technických údajů, především údajů servisního charakteru. Třeba se to bude hodit.
Motor - kód
YYCV6 - objem
2293ccmstupeň komprese:
9,0:1jmenovitý výkon:
80kW / 5500rpmminimální oktanové číslo paliva:
97pořadí zapalování:
1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)karburátor:
Solex 2V, typ
77TF9510zapalovací cívka - typ:
Bosch 0221119030odtrh kontaktů přerušovače:
0,3-0,4 mmúhel sepnutí kontaktů:
30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu:
8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
při palivu 97 oktanůodstředivý regulátor:
18-22° KH při 1500 rpm,
26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah:
12-18° KHpodtlaková regulace začíná
při 120 mBar, končí
při 333 mBarvolnoběžné otáčky:
800 rpm (
AT 670 rpm)
emise CO max.:
3%emise HC max.:
500ppmsvíčky - typ:
Bosch WR7D+;
Autolite 63;
Champion RN9YCC;
NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod
0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada )palivové čerpadlo - přetlak:
0,3 Barkompresní tlak (teplota min. 60°C):
9-11 Barventily - vůle při seřizování (zastudena):
SV 0,35 mm /
VV 0,40 mmolej motorový: specifikace
API SG a vyšší,
SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství:
4,25 lolej převodový - specifikace:
SAE 80W (alt. SAE 80W/90),
API GL-4olej převodový AT - specifikace:
ATF DexronIIIolej převodový - množství:
1,7-2,0 l (
AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace:
SAE 80W/90 (alt. SAE 90),
API GL-5olej diferenciál zadní nápravy - množství:
2,0 lolej servořízení - specifikace:
ATF DexronIIIchladicí kapalina - množství:
10,2 lbrzdová kapalina - specifikace:
DOT4brzdová kapalina - množství:
0,7 l